Terugdraaien Jailbreak? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen! Ik ben op zoek naar een iphone, alleen is 40% gejailbreakt. Misschien een stomme vraag, maar is dit terug te draaien, zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Terugdraaien Jailbreak?
Hallo beste mensen!
Ik ben op zoek naar een iphone, alleen is 40% gejailbreakt. Misschien een stomme vraag, maar is dit terug te draaien, zodat ik de updates van apple zelf kan draaien. Want ik wil echt geen jailbreak phone! En zoja, hoe draai ik dit terug? Superrrdank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In itunes herstel doen en de iPhone is weer in originele staat.
|
|
|||
|
|||
Zo simpel
Is dit zo simpel?
Klinkt bijna te goed om waar te wezen... |
|
||||
|
||||
Als ie niet origineel simlockvrij is, heb je dan een iPod. Ik neem aan dat je je dat realiseert?
|
|||
|
|||
Tmobile
Ik heb gewoon een t-mobile sim-kaart.
Ik had een iphone, maar dee is defect. en heb nu 600 euro van mijn verzekering gehad voor een nieuw exenplaar... |
|
||||
|
||||
Dan kun je hem gewoon herstellen in iTunes.
Dit was tevens ook makkelijk te vinden met onze zoekfunctie. //Slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: 4.0 terugdraaien naar 3.1.3 om te kunnen unlocken? | Elien94 | Unlock | 1 | 29-06-10 23:57 |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
HELP: unlock ziphone 3.0 terugdraaien | brederode | Unlock [archief] | 2 | 23-04-08 21:42 |
|
|