//

iPhone in lijst verwachte toestellen Belcompany website

iPhone in lijst verwachte toestellen Belcompany website discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Meestal duurt het geen 2 maanden nadat een toestel in deze lijst opduikt voordat het toestel dan ook daadwerkelijk verkocht gaat worden. Kunnen we hieruit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-07, 15:05
MJFM MJFM is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 19
Standaard iPhone in lijst verwachte toestellen Belcompany website

Meestal duurt het geen 2 maanden nadat een toestel in deze lijst opduikt voordat het toestel dan ook daadwerkelijk verkocht gaat worden.
Kunnen we hieruit concluderen dat de Belcompany nu ook geimporteerde modellen gaat verkopen, of zou het stiekem een officiele Nederlandse versie zijn, wat mij overigens vrij sterk lijkt aangezien in de andere landen waar het toestel officieel verkocht wordt het al maanden vantevoren bekend was dat en wanneer hij daar officieel verkocht zou gaan worden. Import dus?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-07, 15:14
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Belcompany en een deal sluiten met Apple? No way! Daar zijn ze veel te klein voor Apple zal een deal met T-Mobile of Vodafone willen sluiten. Dat zijn providers met veel klanten en een klant wil graag z'n nummer kunnen behouden. Ik denk dat T-Mobile hem hier ook te pakken zal krijgen maar Vodafone zit volgens mij ook wel een beetje te azen op de iPhone.. Daarmee kunnen ze een hoop nieuwe klanten binnenhalen. Ik ben benieuwd ik vraag me zelfs een beetje af of de iPhone wel in NL uit gaat komen. Dus of het zullen geinporteerde modellen zijn (wat me sterk lijkt) of ze bluffen/maken domme fouten

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 17-12-07, 16:07
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Belcompany en een deal sluiten met Apple? No way! Daar zijn ze veel te klein voor Apple zal een deal met T-Mobile of Vodafone willen sluiten. Dat zijn providers met veel klanten en een klant wil graag z'n nummer kunnen behouden. Ik denk dat T-Mobile hem hier ook te pakken zal krijgen maar Vodafone zit volgens mij ook wel een beetje te azen op de iPhone.. Daarmee kunnen ze een hoop nieuwe klanten binnenhalen. Ik ben benieuwd ik vraag me zelfs een beetje af of de iPhone wel in NL uit gaat komen. Dus of het zullen geinporteerde modellen zijn (wat me sterk lijkt) of ze bluffen/maken domme fouten

Greetz, Stiruam
hoe bedoel je? hij komt begin volgend jaar uit, en Belcompany is gewoon een winkel die toestellen aanbied, iphone verkopen ze dan gelinked aan de officiele provider

AppleStore in apeldoorn vertelde (woorden van mijn pa): hij komt hier in NL uit voor 300 euro icm 50 euro abo en Simlock vrij voor 1000 euro
  #4  
Oud 17-12-07, 16:30
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Ik heb net met BelCompany gebeld en de dame wist mij het volgende te melden:

Op dit moment(!) is de verwachting(!) dat de iPhone eind deze maand / begin volgende maand in NL te koop zal zijn met Orange als exclusieve provider.

Ze meldde er wel nadrukkelijk bij dat dit de verwachting op dit moment is en dat het morgen weer anders kan zijn.

Ik denk dat de onderhandelingen nog aan de gang zijn. Voor BelCompany maakt het niet uit wie de provider is, vandaar de melding op hun site.
Erg lang gaat het in ieder geval niet meer duren, eerder weken dan maanden.

Alleen wel jammer dat ik tegen die tijd over moet naar een andere provider. Ik zou bijna mijn 15-jarig jubileum gaan vieren bij Vodafone.

Ik heb 'm in ieder geval alvast gereserveerd...
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'

Laatst gewijzigd door Marked; 17-12-07 om 16:50.
  #5  
Oud 17-12-07, 17:01
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Aaah ja ik tuurlijk bel company is een winkel die toestellen met abbonementen aanbied en geen provider. Dom Dom Dom

Ik ben benieuwd zolang ik geen The Netherlands uit een Apple topman's z'n woorden hoor komen weet ik niet wat ik moet geloven

Greetz, Stiruam
  #6  
Oud 17-12-07, 17:27
f1aap f1aap is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 68
Standaard

Zowel de statement van een Apple Store als een Belcompany-medewerker zijn niets waard, die mensen praten poep zoals bijna iedereen die zijn bek open trekt over de iPhone. Iedereen denkt te weten wie dat ding krijgt maar niemand weet er iets vanaf, denk je nou echt dat een retailemployee van Apple zoiets te horen krijgt(waarom zou hij in NL trouwens goedkoper zijn dan in de rest van de wereld, het is al bewezen dat mensen er dat bedrag voor over hebben)? En dat hij op een belcompany lijst staat betekent niets meer dan dat iemand daar verwacht dat hij binnenkort uitkomt. Het feit dat ze Orange noemen laat al duidelijk zien dat ze helemaal geen idee hebben, Orange is namelijk net overgenomen door Tmobile en dan gaan die Duitsers echt niet dat merk lopen promoten met de iPhone.

Het zou mij persoonlijk verbazen als Apple uberhaupt druk bezig is met een lancering in landjes als Nederland. Ten eerste natuurlijk omdat een heel erg groot deel van de mensen die het apparaat uberhaupt zouden aanschaffen er al één hebben. En ten tweede zijn ze op dit moment natuurlijk veel drukker bezig met landen als China en grotere Europese landen als Spanje. Als hij al in NL uitkomt binnen een half jaar dan zou ik zelf zeggen dat dat gebeurt bij Tmobile, dus dat het besproken is tijdens het maken van de Duitse deal ofzo.
  #7  
Oud 17-12-07, 17:33
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door f1aap Bekijk bericht
Zowel de statement van een Apple Store als een Belcompany-medewerker zijn niets waard, die mensen praten poep zoals bijna iedereen die zijn bek open trekt over de iPhone. Iedereen denkt te weten wie dat ding krijgt maar niemand weet er iets vanaf, denk je nou echt dat een retailemployee van Apple zoiets te horen krijgt(waarom zou hij in NL trouwens goedkoper zijn dan in de rest van de wereld, het is al bewezen dat mensen er dat bedrag voor over hebben)? En dat hij op een belcompany lijst staat betekent niets meer dan dat iemand daar verwacht dat hij binnenkort uitkomt. Het feit dat ze Orange noemen laat al duidelijk zien dat ze helemaal geen idee hebben, Orange is namelijk net overgenomen door Tmobile en dan gaan die Duitsers echt niet dat merk lopen promoten met de iPhone.

Het zou mij persoonlijk verbazen als Apple uberhaupt druk bezig is met een lancering in landjes als Nederland. Ten eerste natuurlijk omdat een heel erg groot deel van de mensen die het apparaat uberhaupt zouden aanschaffen er al één hebben. En ten tweede zijn ze op dit moment natuurlijk veel drukker bezig met landen als China en grotere Europese landen als Spanje. Als hij al in NL uitkomt binnen een half jaar dan zou ik zelf zeggen dat dat gebeurt bij Tmobile, dus dat het besproken is tijdens het maken van de Duitse deal ofzo.
niet echt optimistisch of wel?
iig, Nederland is redelijk interresant gebleken voor dit soort dingen, je moet <ons> niet zien als een klein kutland zonder enige status

Trouwens, ik denk dat de iPhone er binnen 2-4 maanden in NL is.
Tijd zal het zeggen
  #8  
Oud 17-12-07, 17:54
Tenvox's schermafbeelding
Tenvox Tenvox is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Ik zeg, T-mobile, nog zeker een maand of drie en de prijs zal gelijkwaardig zijn aan de prijzen die nu betaald worden in de rest van Europa. Als je het zeker wilt weten, loop even bij de commercieel directeur in Cupertino binnen. Die weet vast meer dan wij allemaal bij elkaar.

..en als je niet kunt wachten.. neem een abonnement op T-mobile, laat een iPhone vanuit de US overkomen en laat een hacker met de juiste apparatuur je sim unlocken met een SuperSim en je kunt lekker bellen en internetten zoals de iPhone bedoeld is te doen...

En ik kan het weten....hmmmmm wat is het toch heerlijk te bellen met de iPhone.... oh ik moet gaan, ik word gebeld

Grtz
T
__________________
Wie de waarheid verteld hoeft weinig te onthouden.
  #9  
Oud 17-12-07, 18:10
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Jee f1aap, even rustig aan man.

Citaat:
Zowel de statement van een Apple Store als een Belcompany-medewerker zijn niets waard, die mensen praten poep zoals bijna iedereen die zijn bek open trekt over de iPhone.
De dame bij BelCompany had het over verwachtingen, niet over voldongen feiten. Maar nu het vanaf meerdere kanten binnen begint te komen, mag je in ieder geval er vanuit gaan dat er beweging in de zaak zit.

Citaat:
denk je nou echt dat een retailemployee van Apple zoiets te horen krijgt
Waarom niet? Hij is er om z'n klanten te informeren. Waarom zou hij erom liegen?

Citaat:
waarom zou hij in NL trouwens goedkoper zijn dan in de rest van de wereld, het is al bewezen dat mensen er dat bedrag voor over hebben
Wie beweert dat / waar staat dat?


Citaat:
Het feit dat ze Orange noemen laat al duidelijk zien dat ze helemaal geen idee hebben, Orange is namelijk net overgenomen door Tmobile en dan gaan die Duitsers echt niet dat merk lopen promoten met de iPhone.
Blijkbaar heb jij ook geen idee, want Orange is nog steeds Orange. Al is het bedrijf overgenomen door T-Mobile, voorlopig verandert dat niets. Mogelijk is de iPhone bij Orange onderbrengen niet meer dan een strategische marketing zet. Onderaan de streep komt de omzet bij T-Mobile op de balans. Bovendien zou me het niet verbazen als de iPhone ook in combi met een T-Mobile abonnement aangeboden zal worden, mits die deal met T-Mobile doorgaat dan.

Citaat:
En ten tweede zijn ze op dit moment natuurlijk veel drukker bezig met landen als China en grotere Europese landen als Spanje.
Ze zijn met meerdere landen met meerdere providers tegelijk bezig. Dit soort onderhandelingen duurt nou eenmaal lang. Voordeel van een deal met T-Mobile in NL zou zijn dat ze dat hele traject al eens bewandeld hebben met de Duitse release. Dat scheelt nu veel tijd, vandaar de verwachting dat het niet lang meer zal duren.
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'
  #10  
Oud 17-12-07, 18:17
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marked Bekijk bericht
Lap tekst
Juiste nuances op de juiste plaats. Oftewel: eens.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #11  
Oud 17-12-07, 21:50
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post iPhone bij Belcompany op komst

Op het forum van iPhoneclub woedt op dit moment een discussie over het feit dat de iPhone bij Belcompany in de lijst met verwachte toestellen staat. Gaat Belcompany de iPhone importeren of komt 'ie echt over een paar weken. De meningen zijn nogal sterk verdeeld.

Lees verder over: iPhone bij Belcompany op komst

Tag:
  #12  
Oud 17-12-07, 22:05
b-boy b-boy is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

vind dit allemaal wel even kort door de bocht gaan en wishfull thinking. ik durf er geld opzetten dat er binnen dit en 6 maanden nog altijd geen officiele iphone in belgie en nederland te krijgen zal zijn

het scenario zit eerder als volgt ineen mijn inziens

eerst Italië met TIM (telecom italia) als provider, dan volgt Spanje met Telefonica als provider. dit om puur volume te draaien.

nadien zweden en finland omdat daar de gsmpenetratie al op 110% zit en om nokia en ericsson op hun thuisbasis aan te vallen.

ondertussen is het macworld geweest (14-18 januari) waarop Steve meer dan waarschijnlijk bekend zal maken dat ze in de tweede helft van 2008 een 3G versie gaan lanceren via de gekende landen/operatoren.

van zodra dat gebeurt is wordt de huidige iphone (maar vanaf dan een oud model) massaal gedumpt zonder simlock in de andere landen.

just my two cents
  #13  
Oud 17-12-07, 23:01
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

B-Boy; mooie gedachte maar ik denk niet dat jouw scenario realistisch is.

1. Waarom zou Apple wachten met releasen in andere landen (en bijv. NL) tot de G3 versie klaar is? Ze moeten juist nu penetreren, of de landen nou groot zijn of klein. Er zijn namelijk partijen die bezig zijn met soortgelijke telefoons en die ook zoveel mogelijk marktaandeel willen pakken. Wachten zou dus niet slim zijn.

2. Waarom zou men in januari al iPhones gaan dumpen als pas eind 2008 een 3G versie komt? Ik denk dat Jobs in januari helemaal niets meldt over die G3 versie. Dat 'ie komt weet iedereen al. Als Jobs tact heeft wacht hij rustig met dat bericht en zorgt hij eerst voor meer penetratie met deze 1e generatie iPhones. Eerder berichten over een 3G versie zou deze penetratie alleen maar stagneren. Tenzij Jobs ons verrast en zegt dat 'ie in feb / maart 2008 al op de markt komt, maar dat verwacht ik niet.

Over een paar weken zullen we het weten...
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'
  #14  
Oud 17-12-07, 23:44
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Leuke discussie dit!
Laat ik wel even een noot maken over Orange en T-Mobile: het lijkt er sterk op dat Orange op termijn bij T-Mobile wordt ingelijfd aangezien klanten die hun contract komen verlengen de "voorwaarden van T-Mobile" moeten accepteren en ondertekenen. Vanuit dat oogpunt lijkt het me strategisch niet heel logisch dat Orange deze gaat voeren.

Daarnaast staat Orange bekend als prijsvechter. Abonnementen van 50E of meer passen volgens mij niet heel goed in het prijsbeleid van een partij als Orange. Zelfs een T-Mobile zal zijn imago moeten aanpassen als het de iPhone gaat verkopen.

Ik denk dat we MacWorld even af moeten wachten over nieuws over ons speeltje. Ach, waar maak ik me druk om, ik heb hem toch al (of mag ik dat laatste zo niet zeggen?)
__________________
...
  #15  
Oud 17-12-07, 23:46
Omar Omar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Zeist/Utrecht
Berichten: 19
Standaard

Hier een aantal dingen die ik gehoord heb maar niet naar heb geluisterd, allemaal van mensen die beweren een hoge pief te kennen hier en daar:

1) iPhone '1' komt niet in Nederland, de nieuwe iPhone '2' wel, eind volgend jaar (2008)

2) Hij komt met vodafone

3) Hij komt met orange

4) Hij komt met kpn

5) Hij komt met t-mobile

6) Hij is al te koop bij Vodafone

7) Er wordt aan een speciaal nederlands toestel gewerkt welke MMS en HSDPA ondersteund omdat elke Nederlander altijd alles wilt maar in werkelijkheid 10% het ook echt gebruikt.

ETC ETC. allemaal broodje aap verhalen dus. Je kan beter wachten op een persbericht.
Als je logisch nadenkt. 'Iedereen' die de iPhone wilt hebben, heeft hem al. Ga uit van 5000-10.000 iPhone's in Nederland.
Dus enorm slim van Apple om de iPhone nu hier in te voeren in Nederland is het denk ik niet.

Uit ervaring in een telecomwinkel, mensen gaan never nooit 300 / 400 euro neerleggen voor een iPhone icm met een abo van 50 EURO. De mensen zeuren al dat de N95 niet gratis is en het niet met 1 jarig abo kan. Dus 50 euro met 100 minuten onbeperkt internet en 200 sms (±) + 300/400 euro is te veel voor de Nederlander. 1000 Euro los, (...)

Bij verwachte toestellen staat 8 en 4 gb. Nergens wordt de 4gb nog verkocht......... hier opeens wel ?

Laatst gewijzigd door Omar; 17-12-07 om 23:53.
  #16  
Oud 17-12-07, 23:55
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

@omar

Idd, ik merk hetzelfde bij de N95. Mensen zien van de 8GB versie af omdat die gewoon te duur is... Plus dat ik denk dat de concurrentie een flinke inhaalslag aan het maken is op iPhone 1. Op de gebruiksvriendelijkheid en uitstraling na zijn volgens mij de meeste eigenschappen al wel verbeterd binnen 1 toestel. Denk hierbij aan een HTC TyTn (?) 2, N95 8GB, Samsung G800 en zo zijn er nog wel een paar.

Ooh, mag ik nog heel even zeiken op het geschrevene van de BelCompany: Ik vind het wel enigzins onprofessioneel dat ze nog over de 4GB praten. Updaten die site jongens!! Daarnaast vind ik "geen uitbreidbaar geheugen" nou niet een pluspunt waarom ik dat apparaat zou kopen! En als laatste: wat moet ik me voorstellen bij een "16 miljoen TFT scherm"??? zit dat ook op mijn MacBook? LoL! Iets nauwkeuriger graag de volgende keer!
__________________
...
  #17  
Oud 17-12-07, 23:59
sjiulskin sjiulskin is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 63
Standaard

@Omar

Ben het bijna helemaal met je eens. Alleen dit punt niet:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Bekijk bericht
Als je logisch nadenkt. 'Iedereen' die de iPhone wilt hebben, heeft hem al. Ga uit van 5000-10.000 iPhone's in Nederland.
Dus enorm slim van Apple om de iPhone nu hier in te voeren in Nederland is het denk ik niet.
Ik denk dat de iPhone nog veel meer kopers kan trekken als hij staat te blinken in de etalage.

Daarnaast denk ik dat hij niet zo duur als je zegt op de markt zal komen, wanneer hij ook komt.
  #18  
Oud 18-12-07, 01:52
Omar Omar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Zeist/Utrecht
Berichten: 19
Standaard

Het M pakket van T-Mobile DE.

49 Euro p/m - 24 maanden:
100 minuten
40 sms
Onbeperkt internet
(Visual Voicemail)

XL pakket van T-Mobile DE:

89 Euro p/m - 24 maanden:
1000 minuten
300 sms
Onbeperkt internet
(Visual Voicemail)

--

Ik denk dat als de iPhone staat te blinken dat het enorm veel kijkers trekt. Zoals eerder vermeld. De gemiddelde consument heeft een abonnement van ±30 p/m daar krijgt hij/zij ±300 minuten voor. Sluit dit af voor 1 jaar en krijgt daarbij een 6300 of N73 (in de actie + allerlei kortingen e.d. Of sluit dit af voor 2 jaar en krijgt daarbij nog meer korting op abo + G600 o.i.d. gratis. Een enkeling sluit een abo icm met n95 af en betaald daarbij nog 200 euro.

Nu zou de consument (zoals in elk Europees land) 400 euro betalen + 50 p/m euro voor:
Een iPhone / 100 minuten internet en 40 smsjes.

T-Mobile Relax 14,50 is geloof ik 100 minuten + PIT 9,95 + bundeltje van ±4 euro is in totaal ±29 euro.

Laatst gewijzigd door Omar; 18-12-07 om 01:55.
  #19  
Oud 18-12-07, 09:25
b-boy b-boy is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

2008 wordt in ieder geval een interessant jaar nu Nokia in de tegenaanval gaat -> Ovi - Open the door to your world

na macworld in januari zal er veel duidelijk worden
  #20  
Oud 18-12-07, 09:44
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Als je logisch nadenkt. 'Iedereen' die de iPhone wilt hebben, heeft hem al. Ga uit van 5000-10.000 iPhone's in Nederland.
Dus enorm slim van Apple om de iPhone nu hier in te voeren in Nederland is het denk ik niet.
Deze opmerking begrijp ik dus niet. Ik, en ik weet zeker met mij vele anderen, sta te popelen om een iPhone te kopen. Alleen ik, en met mij vele anderen, heb geen zin in al dat, import-, douane wel/niet-, unlock gedoe waarbij ik ook nog eens garantie e.d. kwijtraak. Bovendien ben ik niet zo technisch aangelegd en ik heb geen zin om elke keer iemand anders te moeten vragen om problemen op te lossen.

Alle mensen die nu een iPhone hebben zijn de echte die hards en gadget freaks en dat is mooi. Echter het gros is dat niet. Tenminste, ik vind het echt een supergeil ding en ik kwijl naar iedereen die 'm al heeft, mooi of lelijk. Dus wat dat betreft ben ik ook een freak. Maar ik wil wel gewoon onbezorgd de sim erin steken, bellen, internetten, wat updatetjes downloaden, etc. en als er problemen zijn support krijgen. En ik denk dat die groep groter is dan die 5.000 - 10.000 die 'm nu al heeft. En die groep moet Apple nu bedienen voordat ze marktaandeel kwijt gaan raken aan partijen als Nokia en Samsung. Het zou dus logisch zijn als Apple nu markten gaat penetreren in plaats van afwachten.

Last but not least: Apple heeft de kans om met de iPhone en haar hele range aan producten, die allen feilloos op elkaar aansluiten, mensen (die nu nog op andere systemen draaien) te verleiden andere Apple hardware en software aan te schaffen. Apple blijft namelijk een ontzettend sterk merk waarmee veel mensen zich mee willen identificeren. Wachten zou een arrogante houding zijn waarmee ze goodwill zullen verspelen. Goodwill die ze juist zo zorgvuldig hebben opgebouwd de laatste 32 jaar.

Als iemand het anders ziet prima, maar laat diegene me dan even in klare taal uitleggen waarom Apple moet wachten. En laten we het even op merkstrategisch niveau houden, i.p.v. abonnementjes. Want, met alle respect(!), die abonnementjes intresseren mij niet zoveel. Ik wil gewoon een iPhone! :-D
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'

Laatst gewijzigd door Marked; 18-12-07 om 09:47.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Belcompany status DEvoSIGN Koopinformatie Nederland 12 24-08-10 13:59
Belcompany iPhone 4 reserveren Jappieh Koopinformatie Nederland 2 22-06-10 12:43
VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? Flydt iPhone Apps 280 05-04-10 13:56
Verwachte drukte 31 december 2008 iScorpio Archief 5 19-12-08 21:20
iPhone Belcompany macmichel Overige providers Nederland 1 22-10-08 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.