//

Een raar en niet weg te krijgen logo'tje

Een raar en niet weg te krijgen logo'tje discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn excuses dat ik hier helemaal een topic voor moet openen, maar ik had geen idee waar ik het moest plaatsen. [IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-2.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-3.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-4.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-5.jpg[/IMG] Rechts boven, naast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-09, 17:27
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard Een raar en niet weg te krijgen logo'tje

Mijn excuses dat ik hier helemaal een topic voor moet openen, maar ik had geen idee waar ik het moest plaatsen.

[IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-2.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-3.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-4.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Users/Elmer/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-5.jpg[/IMG]

Rechts boven, naast de 66% staat een logo wat lijkt op een telefoon waar regen uit komt , ik irriteer mij hier dood aan en ik wil het graag weg hebben. Ik ben zelfs naar het iCentre geweest, maar die jongen had geen idee wat het was. (Niet dat hij er verder verstand van had). Ik heb een tijdje zitten *****, maar ik krijg het maar niet weg.

Iemand??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-09, 17:30
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Waarschijnlijk TTY, maar ik kan je afbeelding niet zien.
Verwijzen naar een lokale folder op je pc is niet hoe je hier een foto plaatst.

Toevallig iBlacklist op je iphone staan?

Laatst gewijzigd door Bomans; 29-06-09 om 17:32.
  #3  
Oud 29-06-09, 17:53
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard

Ja stom. Nu zie je de foto hopelijk wel:



En nee ik gebruik geen iBlacklist.

Bedankt voor je snelle reactie btw!
  #4  
Oud 29-06-09, 17:54
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dat is idd TTY. Hier is meer dan genoeg over te vinden op het forum.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kan niet aan! Geen eens een appel-logo!? Cdrazar iPhone algemeen 13 21-01-11 12:44
Google agenda meldingen op iPhone niet weg te krijgen ! Terrarabo iTunes 2 21-11-10 18:08
iPhone: iTunes computer logo-tje gezocht ChielvanIeperen Jailbreak 0 10-08-10 13:02
Logo in me beeldscherm haat niet weg sandertjuh89 iPhone algemeen 0 20-04-10 20:48
Raar icoontje en contacten weg.. -DUS- iPhone algemeen 7 11-02-10 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.