//

fw 1.1.2 grps niet meer werkend ?

fw 1.1.2 grps niet meer werkend ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Afgelopen weekend heb ik mijn iphone van 1.1.1 geupdated naar 1.1.2 Op zich was dit allemaal goed gegaan en na wat zoeken ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-07, 15:21
smeevil smeevil is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Exclamation fw 1.1.2 grps niet meer werkend ?

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik mijn iphone van 1.1.1 geupdated naar 1.1.2
Op zich was dit allemaal goed gegaan en na wat zoeken ook gevonden dat iworld nodig was om AppSupport goed te zetten. Ik dacht dat alles goed was nu, echter toen ik geen Wi-Fi bereik meer had en via gprs (edge) connectie wilde maken kreeg ik het volgende probleem :

eerst een message "could not activate edge". vervolgens geen streepjes signaal meer. daarna dropt me carrier (tmobile) en staat er "no signal" for een seconde of 2 / 3. dan heb ik weer vol signaal.

Is er een fix die ik gemist heb ? op 1.1.1 werkte dit prima (Bij network settings -> edge -> apn heb ik "internet")

ik heb nog een aantal dingen geprobeerd. het komt er op neer dat wanneer er iets anders dan "internet" bij de apn instellingen staat het signaal goed blijft en er alleen een melding "could not activate edge : you are not subscribed to edge" komt. maar zodra de instellingen goed staan, krijg ik de melding "could not active edge" en drop het signaal

Ook al geprobeerd om de network setting te resetten via settings -> general -> reset -> reset network settings.
Hielp helaas ook niet.

Uiteindelijk heb ik de iphone ge-verginized en daarna van begin af aan alles nog een keer gedaan, met success !

Ik hoop dat jullie deze post als referentie kunnen gebruiken
Bedankt voor jullie tijd !

Laatst gewijzigd door smeevil; 18-12-07 om 21:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen pdewildt Archief 1 15-05-10 18:31
Menu niet werkend? kleut iPhone algemeen 11 07-09-08 20:56
ipinball niet werkend stefsegers Jailbreak apps en thema's 6 25-02-08 09:32
GPRS niet werkend eddonkers Archief 2 19-02-08 22:16
***GRATIS*** GRPS icoontjes sjowol Jailbreak apps en thema's 8 14-12-07 20:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.