T9 op FW 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb lopen zoeken, maar kom alleen een zeer oud bericht tegen over T9 en automatisch aanvullen. Na mijn upgrade naar FW3.0 ben ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb lopen zoeken, maar kom alleen een zeer oud bericht tegen over T9 en automatisch aanvullen.
Na mijn upgrade naar FW3.0 ben ik deze optie verloren. Heb al wel twee talen ingesteld (zeer handig) maar de iphone doet niet meer automatisch aanvullen en dus ook een woordenboek aanleggen. Heeft iemand dit reeds gevonden hoe ik (anderen dus ook) dit kan herstellen? Dank Charles |
|
|
![]() |
|
![]() Staat bij mij in Instellingen/Algemeen/Toetsenbord/Autocorrectie. Dit is sinds ik meen 1.1.4 al zo.
|
||||
|
||||
![]() Dit is toch wel basis info die je ook kan vinden in de handleiding van je iPhone. Daar komt bij dat het in een verkeerd subforum stond.
>slotje<
aanvullen, fw 3.0, t9.., talen, woordenboek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
|