//

Restore file op een Mac

Restore file op een Mac discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Jeetje, wat voel ik me dom.. Ben gewend om op een Windows pc alles op mijn iPhone te doen, maar heb mn pc verkocht. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-07, 23:27
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard Restore file op een Mac

Jeetje, wat voel ik me dom..

Ben gewend om op een Windows pc alles op mijn iPhone te doen, maar heb mn pc verkocht. Ik heb nu twee Macs.

Eindelijk had ik het besluit genomen om te upgraden van 1.02 naar 1.1.1, en begon met virginizen. Helaas was ik vergeten dat ik hierbij de telefoon even moest instellen op dat ie niet na een minuut vanzelf uit ging. Dus tijdens het virginizen ging mijn telefoon uit, ai...

Nu vindt mijn iPhone dus geen verbinding meer via de SIM, maar ook niet via Wi-Fi.

Ik wil nu eerst restoren maar ik krijg nu een melding dat de iPhone niet hersteld kan worden, onbekende fout (1)..

Wie kan mij helpen??

Edit 23:08: Pff.. het restoren is nu in ieder geval bezig, zonder de foutmelding.. Vreemd, op de ene mac kreeg ik die fout, op de andere lukt het wel, op allebei de zelfde iTunesversie en hetzelfde restorebestand.. Maar goed, ik begin weer een beetje blij te worden..

Edit 19-12 08.00: Uiteindelijk was mijn telefoon om 03.00 uur weer maagdelijk, toen snel maar gerestored, geactiveerd, gejailbreaked en weer unlocked. Had alleen zo laat geen zin meer in 1.1.1.... Vanavond nog maar een keertje!

Edit 20-12: Gisterenavond de iPhone gevirginized, daarna geupgrade naar 1.1.1, geactiveerd, gejailbreaked en unlocked. Toen de Nederlandse taal en nummerformatie er op gezet, allemaal prima en zonder problemen gegaan.

Probleem dus opgelost.
__________________
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme

Laatst gewijzigd door Freek; 20-12-07 om 20:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke restore file? maltje iPhone algemeen 0 02-08-10 22:43
XML in een plist file ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 12 26-05-09 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.