//

Blue tooth verbinden ?

Blue tooth verbinden ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen sinds deze week zijn mijn man en ik beiden in bezig van een iphone 3g. Wat een geweldig leuk ding !! Al surfend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-09, 00:57
cck68 cck68 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard Blue tooth verbinden ?

beste mensen

sinds deze week zijn mijn man en ik beiden in bezig van een iphone 3g. Wat een geweldig leuk ding !! Al surfend op deze site hebben we al de nodige leuke items en tools gevonden om te gebruiken.

Wat we echter nergens kunnen vinden is hoe deze telefoon verbinding met andere kan maken in de omgeving. Mijn iphone ziet wel een samsung telefoon in de woonkamer maar niet de iphone van mijn man. BEiden staan aan en als ze beiden gaan zoeken vinden ze elkaar niet.

Iemand een idee wat dit kan zijn ?

Wat ik me ook afvraag. Kun je net als bij gewone mobiele telefoon beltonen etc met elkaar uitwisselen via bluetooth.

gr
Caro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-09, 01:18
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Wat Bluetooth betreft is de iPhone de slechtste keuze naar mijn mening, misschien vreemd om dit van een iPhone fan te horen, maar het is nu eenmaal zo. Zowat elke telefoon (of beter gezegd, Smartphone) kan via Buetooth bestanden uitwisselen met andere toestellen, ongeacht welk merk het ook is, dit kan de iPhone (voorlopig) nog niet.

Het heeft zelfs een hele tijd geduurd voor Apple de Bluetooth functie onder handen nam, nu kan men al een stereo bluetooth koptelefoon verbinden met de iphone en zo muziek luisteren, voordien ging dat enkel en alleen om te kunnen bellen en dan nog werkte niet elke bluetooth headset met de iphone.

Ik vrees dat je geduld zult moeten uitoefenen wat dit betreft, maar laat dit je plezier niet vergallen, er zijn zoveel te meer functies die de iPhone bied, misschien zijn die wel eindeloos te noemen onder de noemer "there is also an app for that!".
  #3  
Oud 05-07-09, 04:04
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blue tooth Dion60 Archief 2 08-10-08 16:32
Blue Tooth probleem..... toet007 Archief 3 30-08-08 12:16
Blue Tooth yingie iPhone accessoires en onderdelen 0 24-07-08 23:36
Blue tooth Auto Karin iPhone accessoires en onderdelen 7 22-05-08 19:58
i phone en blue tooth schermer Archief 9 20-05-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.