Ben ik dan alles kwijt ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil m'n iPhone 2.2 updaten naar 3.0 maar krijg telkens een timeout. Dit al een uur lang. Heb inmiddels wel het juiste iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw bestand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil m'n iPhone 2.2 updaten naar 3.0 maar krijg telkens een timeout. Dit al een uur lang. Heb inmiddels wel het juiste iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw bestand en zou dan kunnen herstellen naar dit bestand, maarrrrr ... ben ik dan straks alles kwijt of herstelt ie evengoed alle bestanden en sms'jes die ik erop had staan ?
Ehm, het gaat niet om mijn toestel, maar om die van mijn vriendin..... ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan na de update/herstel de laatste reservekopie terugzetten, dan heb je o.a. je smsjes nog gewoon.
Hier loopt echter al een discussie over, dus gaat deze op slot ![]() // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik durf niet te syncroniseren, bang dat ik alles kwijt ben | brekson | iPad algemeen | 13 | 07-05-11 19:36 |
Ben de naam ff kwijt !!!! | keymaker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-08-10 00:29 |
iPhone: iPhone 3GS 'unjailbraiken' - ben ik dan alles kwijt ? | dantji | Jailbreak | 9 | 16-07-09 15:19 |
synchronisatie mislukt en ben alles kwijt! | bakvis | iTunes | 0 | 15-07-08 18:58 |
En dan ben je eindelijk klaar met updaten. Dan tracteer je jezelf op een Emotible | Michael | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 01-03-08 14:26 |
|
|