iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Software matige unlock binnen paar dagen? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/3897-software-matige-unlock-binnen-paar-dagen.html)

eriklucgerrits 23-12-07 11:27

verwacht er eerlijk gezegd ook weinig van, wanneer ze iets van bewijs zouden plaatsen, filmpje, foto's dan zouden ze veel meer orders af kunnen nemen... op Hackint0sh hebben een aantal mensen 'het' (iets:confused:) besteld... ga die in de gaten houden

Michael 23-12-07 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pspklant (Bericht 30872)
Ze hebben tot nu toe altijd hun woord gehouden. En wat mij betreft is het niet fake. We zullen zien! Maar ik weet één ding:

dit zou een fantastische kerstcadeau zijn!!!!!!!

Duimen mensen!

Greetz


Jij bent wel heel goed gelovig. Ze hebben geen bewijs laten zien. Je moet na de betaling enorm lang wachten op de unlock. Ik denk eerder dat iemand heel rijk wil worden van deze unlock die geen unlock is.

Amp. 23-12-07 11:37

iig, mensen, NIET bestellen tot Hackint0sh bevestigt dat dit waar is, aangezien ze hun eigen identiteit verbergen, en een vage manier van leveren hebben!
edit: en ze hebben ook nog geen bewijzen!

pascalletje 23-12-07 13:11

Ik heb de gok toch gewaagd, als ik morgen nog niets heb gehoord ga ik gewoon proberen via paypal mijn geld terug te halen...

Marked 23-12-07 13:26

Citaat:

Ik heb de gok toch gewaagd, als ik morgen nog niets heb gehoord ga ik gewoon proberen via paypal mijn geld terug te halen...

Houd ons maar op de hoogte zou ik zeggen.
Succes!

pascalletje 23-12-07 13:35

Als ik iets meer weet laat ik het zeker weten!

Robinstokkel 23-12-07 17:32

Beter is het wat, maar ik heb mijn twijfels.

sjowol 23-12-07 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 30914)
als ik morgen nog niets heb gehoord ga ik gewoon proberen via paypal mijn geld terug te halen...

helaas maar naar die centjes kan je fluiten (en ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen unlock is) paypal doet he-le-maal niets voor je aangezien het hier om software gaat (lees ff de kleine paypal lettertjes) dus ik denk dat je netzogoed $25 door de plee had kunnen spoelen.
mocht het wel een echte unlock zijn dan zal die binnen een dag "reverse-engineered" zijn, waarna ze dus precies weten welke bytes gepatched moeten worden etc. dan is het een kwestie van een paar daen voor of het dev team of het elite team met een gratis unlock komt (dev team kwam met 1.0.2 een uurtje of 6 na de release van ipsf met anysim 1.0)
dus ik roep iedereen op die erover twijfelt zijn 25 dolar weg te gooien om die dan maar gewoon direct aan mij te geven, dan ben je het ook kwijt en ben ik blij :)
alvast bedankt!

pascalletje 23-12-07 17:45

Als het niks is, en ik krijg ze toch terug via paypal maak ik ze over naar jou :)

Essential 23-12-07 17:58

Softwarematig is wel goed natuurlijk, maar what about StealthSIm & TurboSIM? Iemand ervaringen? Welke is beter dan? en bestand tegen updates?

Kizzzo

wouter3800 23-12-07 18:18

De geruchten blijven maar komen dat er 'unlocks' zouden bestaan. Zou wel een mooi geschenk zijn voor het einde van het jaar. Ik dénk dat het niet zo lang meer op zich zal laten wachten. Hoop doet leven?

arnod 23-12-07 20:46

Kent iemand deze al? (sry als hij al eens geposted is)YouTube - iPhone Bootloader 4.6 is Unlocked

Over het alle alle geruchten: logisch dat die steeds sterker worden. Elke dag komen er nieuwe gebruikers bij die een leuke Itouch hebben, maar er ook gaag mee zouden willen bellen. Iedereen speurt naar unlock nieuws. De geruchten worden verplaatst van de ene blog naar de andere. Beetje aangedikt en vervolgens weer teruggeplaatst op de eerste blog. Neemt niet weg dat het 'dromen' een leuk tijdverdrijf is.

ugene 23-12-07 22:41

Dit filmpje lijkt er toch redelijk echt uit te zien? Zo erg mooi zijn als er een swmatige unlock zou zijn..

trimix 23-12-07 23:38

ok maar heeft iemand van jullie zon unlock al besteld ??? dat wilde ik graag weten ....

iCulture 24-12-07 01:01

Misschien even een paar berichten boven je lezen? (van Pascalletje)

Fresh 24-12-07 01:11

Hmmm, iphoneclub is back like never before! Wonderful! Hoe houd je alles bij, man?

iCulture 24-12-07 01:13

Off-topic
Hard werken en veel vertrouwen hebben in de rest van het modteam :)


Fresh 24-12-07 01:17

Prima team heb je, ik kan niet anders zeggen. Ga zo door.

Update: En de mods hebben het voor hun kiezen gehad. Het is allemaal goed afgelopen.

iCulture 24-12-07 01:19

Maar nu weer on-topic ;)

Fresh 24-12-07 01:23

Zeker! Op Hackint0sh hebben ze er al geen vertrouwen meer in. De thread heet nu al een scam!

New unlocking program coming soon? (SCAM CONFIRMED !) - Hackint0sh


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.