Batterij problemen na upgrade fw3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na upgrade naar Fw 3.0 heb ik mijn iphone een ganse nacht laten opladen. s'Morgens had ik 8% en na 10 minuten viel hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Batterij problemen na upgrade fw3.0
Hallo,
Na upgrade naar Fw 3.0 heb ik mijn iphone een ganse nacht laten opladen. s'Morgens had ik 8% en na 10 minuten viel hij uit. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt? Dank bij voorbaat!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone upgrade en batterij | jussie88 | Archief | 1 | 17-04-10 12:15 |
jailbroken FW3.0.1 upgraden naar FW3.. | den_berten | Archief | 1 | 13-01-10 19:59 |
iPhone: 3G downgraden van FW3.1 naar FW3.0 | zeezotje | Jailbreak | 22 | 30-10-09 13:33 |
upgrade 2G van FW2.2.1 nr FW3.0.1 | KoRnuit | iPhone algemeen | 0 | 06-09-09 17:29 |
|
|