//

Jailbreaken en Unlocken, gaan mijn bestanden verloren?

Jailbreaken en Unlocken, gaan mijn bestanden verloren? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik sta op het punt mijn 3G te jailbreaken en te unlocken. Nog even een vraagje voor de zekerheid: Blijf ik ALLE toepassingen, smsjes, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-09, 13:02
iPhone3G-er iPhone3G-er is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard Jailbreaken en Unlocken, gaan mijn bestanden verloren?

Hallo,

Ik sta op het punt mijn 3G te jailbreaken en te unlocken. Nog even een vraagje voor de zekerheid: Blijf ik ALLE toepassingen, smsjes, foto's, gegevens etc. behouden?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-09, 13:19
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G-er Bekijk bericht
Hallo,

Ik sta op het punt mijn 3G te jailbreaken en te unlocken. Nog even een vraagje voor de zekerheid: Blijf ik ALLE toepassingen, smsjes, foto's, gegevens etc. behouden?

Alvast bedankt!
Ja dat blijft. Meteen een slotje want had je ook met de zoekfunctie kunnen vinden.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Kan je ipod/iphone stuk gaan door te jailbreaken gufra Jailbreak 2 16-01-11 23:21
Gaan je aangekochte apps verloren als je een nieuwe iPhone koopt? Striki1990 iPhone Apps 3 02-10-10 19:34
iPhone 3G: Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken? Nick-kermis Unlock 3 18-03-10 10:09
TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan... zuhoor iTunes 9 31-08-09 18:15
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? YvonneP iTunes 0 24-08-09 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.