//

unlock i phone

unlock i phone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een iphone gekocht uit Engeland. Ze hebben hem daar gedeblokkeerd en hij runt op O2. Hoe kan ik hem doen werken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-12-07, 01:35
fredhuys fredhuys is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard unlock i phone

Hallo, ik heb net een iphone gekocht uit Engeland. Ze hebben hem daar gedeblokkeerd en hij runt op O2. Hoe kan ik hem doen werken op mijn mobistar netwerk (belgië)? Ik weet er niets van en het is zo ingewikkeld allemaal in het Engels. Ik vind nergens de gepaste info.hartelijk dank,Frederik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-07, 11:34
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Waarom koop je zo'n telefoon als je het allemaal zo ingewikkeld vind?
  #3  
Oud 21-12-07, 11:46
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Misschien had je je nog iets beter moeten verdiepen in de mogelijkheden voordat je hem ging kopen.

Je kunt je iPhone nog niet bellen krijgen met je eigen simkaart. Alleen met de officiele providers: AT&T (VS), Orange (Frankrijk), O2(UK) en T-Mobile(Duitsland).

Alleen hardware unlock is mogelijk, voor meer info moet je even in het "hardware-unlock" deel kijken van dit forum.

Slotje mag er wat mij betreft op.
__________________
"We keep the Yellow flag flying high, from Beatrix to everywhere"

Laatst gewijzigd door Aapvader; 21-12-07 om 11:49.
  #4  
Oud 21-12-07, 13:41
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Ik denk dat de OP reeds een door Apple 'Unlockte' iPhone heeft en nu wilt weten hoe deze op het Mobistar netwerk gebruikt kan worden.

In theorie zou je gewoon je simkaart van Mobistar moeten plaatsen en als Apple de iPhone écht Simlockvrij heeft gemaakt zou de ipHone op Mobistar moeten werken. Echter wijzen de ervaringen anders uit. In Frankrijk zou de unlockte iPhone alleen op Franse netwerken kunnen draaien. Voor GB geldt hetzelfde neem ik aan?
__________________
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi
  #5  
Oud 22-12-07, 11:52
f1aap f1aap is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 68
Standaard

In GB kun je geen unlockte iPhone kopen. Die is tegenwoordig alleen nog maar in Frankrijk te krijgen vanwege lokale wetgeving.

Oftewel; fredhuys zal op zoek moeten naar een Turbosim om er mee te kunnen bellen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 14:02
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu CrazyMike iPhone algemeen 1 19-03-11 15:38
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 11:18
1.1.3 Lost SMS Phone app crashes op bij legale unlock! geryd Unlock [archief] 2 16-01-08 21:58
AnySim cannot unlock this phone D@ni Archief 4 28-10-07 05:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.