iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   positie simkaart? Oude handleiding nu nog te gebruiken? Hoe kom ik aan versie 1.0.2?! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/396-positie-simkaart-oude-handleiding-gebruiken-kom-versie-1-0-2-a.html)

Frankie 29-09-07 16:24

positie simkaart? Oude handleiding nu nog te gebruiken? Hoe kom ik aan versie 1.0.2?!
 
Ik lees de handleiding unlocken iPhone onder MosOSX.
Daar staat bij de voorbereidingen: Eigen simcard in de iPhone doen. Waar stop ik mijn T-mobile kaart dan in? Ik dacht dat je in iPhone geen simkaart kan steken??!
2) Ook dit stuk begrijp ik niet. Waar doe ik dat? en waar vind ik naam gebruiker in mijn mac of oude telefoon? en kan ik tekst known_host laten staan of moet ik daar iets van T-mobile invullen?:
  1. In Terminal voor de zekerheid het navolgende commando geven teneinde een probleem met hosts te voorkomen:
    rm /Users/[naam gebruiker]/.ssh/known_hosts (vul bij [naam gebruiker] je eigen MacOS X gebruikersnaam in zonder de rechte haken)
Graag jullie hulp!

helvo 29-09-07 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie (Bericht 3019)
Ik lees de handleiding unlocken iPhone onder MosOSX.
Daar staat bij de voorbereidingen: Eigen simcard in de iPhone doen. Waar stop ik mijn T-mobile kaart dan in? Ik dacht dat je in iPhone geen simkaart kan steken??!

hoe wil je anders ooit kunnen bellen, er bestaan geen GSMs zonder SIMkaart. Naast de aan/uit knop zit de SIMkaart houder, met een paperclip te openen...

Jeroenmcrz 29-09-07 16:58

Dit kan niet waar zijn! hahahahahahaha

Frankie 30-09-07 13:42

Oude handleiding nu nog te gebruiken? Hoe kom ik aan versie 1.0.2?!
 
Mijn Simkaart T-mobile zit er inmiddels in, maar 2e deel van mijn vraag staat nog open.
In de oude handleiding bij voorbereidingen staat:
In Terminal voor de zekerheid het navolgende commando geven teneinde een probleem met hosts te voorkomen:
rm /Users/[naam gebruiker]/.ssh/known_hosts (vul bij [naam gebruiker] je eigen MacOS X gebruikersnaam in zonder de rechte haken)
Wat is in Terminal? en waar vind ik naam gebruiker in mijn mac of oude telefoon? en kan ik tekst known_host laten staan of moet ik daar iets van T-mobile invullen?
Kan ik daarna nog steeds de handleiding volgen? Ik heb inmiddels wel iTunes 7.4.2 maar nog niet geupgrade naar iPhone 1.1.1!!!!

Graag jullie hulp.

iCulture 30-09-07 14:37

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het unlockproces voor jou iets te hoog gegrepen is. Het wordt na de Terminal (in MacOS X > Applicaties > Hulpprogramma's > Terminal) namelijk nog wel wat ingewikkelder.

Lucas 30-09-07 14:37

Zeker niet upgraden naar 1.1.1!
Gewoon de FAQ volgen.
En de Terminal vindt je door met Spotlight te zoeken naar "Terminal".
Je naam kan je vinden door naar "Systeemvoorkeuren" te gaan, vervolgens onder systeem "Accounts" te selecteren en dan staat je naam daar bij "Mijn Account".

Peter 30-09-07 23:02

ik heb terminal helemaal niet gebruikt....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.