//

positie simkaart? Oude handleiding nu nog te gebruiken? Hoe kom ik aan versie 1.0.2?!

positie simkaart? Oude handleiding nu nog te gebruiken? Hoe kom ik aan versie 1.0.2?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees de handleiding unlocken iPhone onder MosOSX. Daar staat bij de voorbereidingen: Eigen simcard in de iPhone doen. Waar stop ik mijn T-mobile kaart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-07, 17:24
Frankie Frankie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard positie simkaart? Oude handleiding nu nog te gebruiken? Hoe kom ik aan versie 1.0.2?!

Ik lees de handleiding unlocken iPhone onder MosOSX.
Daar staat bij de voorbereidingen: Eigen simcard in de iPhone doen. Waar stop ik mijn T-mobile kaart dan in? Ik dacht dat je in iPhone geen simkaart kan steken??!
2) Ook dit stuk begrijp ik niet. Waar doe ik dat? en waar vind ik naam gebruiker in mijn mac of oude telefoon? en kan ik tekst known_host laten staan of moet ik daar iets van T-mobile invullen?:
  1. In Terminal voor de zekerheid het navolgende commando geven teneinde een probleem met hosts te voorkomen:
    rm /Users/[naam gebruiker]/.ssh/known_hosts (vul bij [naam gebruiker] je eigen MacOS X gebruikersnaam in zonder de rechte haken)
Graag jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-07, 17:51
helvo helvo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Bekijk bericht
Ik lees de handleiding unlocken iPhone onder MosOSX.
Daar staat bij de voorbereidingen: Eigen simcard in de iPhone doen. Waar stop ik mijn T-mobile kaart dan in? Ik dacht dat je in iPhone geen simkaart kan steken??!
hoe wil je anders ooit kunnen bellen, er bestaan geen GSMs zonder SIMkaart. Naast de aan/uit knop zit de SIMkaart houder, met een paperclip te openen...
  #3  
Oud 29-09-07, 17:58
Jeroenmcrz Jeroenmcrz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

Dit kan niet waar zijn! hahahahahahaha
  #4  
Oud 30-09-07, 14:42
Frankie Frankie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard Oude handleiding nu nog te gebruiken? Hoe kom ik aan versie 1.0.2?!

Mijn Simkaart T-mobile zit er inmiddels in, maar 2e deel van mijn vraag staat nog open.
In de oude handleiding bij voorbereidingen staat:
In Terminal voor de zekerheid het navolgende commando geven teneinde een probleem met hosts te voorkomen:
rm /Users/[naam gebruiker]/.ssh/known_hosts (vul bij [naam gebruiker] je eigen MacOS X gebruikersnaam in zonder de rechte haken)
Wat is in Terminal? en waar vind ik naam gebruiker in mijn mac of oude telefoon? en kan ik tekst known_host laten staan of moet ik daar iets van T-mobile invullen?
Kan ik daarna nog steeds de handleiding volgen? Ik heb inmiddels wel iTunes 7.4.2 maar nog niet geupgrade naar iPhone 1.1.1!!!!

Graag jullie hulp.
  #5  
Oud 30-09-07, 15:37
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het unlockproces voor jou iets te hoog gegrepen is. Het wordt na de Terminal (in MacOS X > Applicaties > Hulpprogramma's > Terminal) namelijk nog wel wat ingewikkelder.
  #6  
Oud 30-09-07, 15:37
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

Zeker niet upgraden naar 1.1.1!
Gewoon de FAQ volgen.
En de Terminal vindt je door met Spotlight te zoeken naar "Terminal".
Je naam kan je vinden door naar "Systeemvoorkeuren" te gaan, vervolgens onder systeem "Accounts" te selecteren en dan staat je naam daar bij "Mijn Account".
  #7  
Oud 01-10-07, 00:02
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ik heb terminal helemaal niet gebruikt....
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? King1987 Chat en geruchten 146 29-09-13 07:20
Help hoe kom ik aan een echte i phone angelique100 Archief 3 02-03-11 12:13
iPhone: hoe kom ik aan ipsw-bestand? thijsotjuh Jailbreak 3 22-09-10 15:13
iPhone: hoe kom ik achter de juiste FW versie jurrian Jailbreak 12 08-02-09 01:53
Hoe kom ik aan een .ipsw bestand daaf Archief 4 24-08-08 01:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.