//

Rare jongen die beheerder hier (kopie voor Staf-archief)

Rare jongen die beheerder hier (kopie voor Staf-archief) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Opgepast! Op diverse forums ben ik regelmatig actief maar dit forum slaat echt alles. Wat me al snel opviel is dat de beheerders je teksten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-07, 22:27
C4Vette
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Rare jongen die beheerder hier (kopie voor Staf-archief)

Opgepast!

Op diverse forums ben ik regelmatig actief maar dit forum slaat echt alles. Wat me al snel opviel is dat de beheerders je teksten aanpassen zonder dat te vermelden. Ok, als je iets tegen de regels doet is dat te verwachten maar geef iemand dan een waarschuwing. Zomaar in de tekst wijzigen is ronduit schandalig.
Omdat ik een iPhone te verkopen had reageerde ik op iemand zijn topic "te koop gevraagd". Daar werd door de beheerder al direct gedreigd dat mijn posts verwijderd zouden worden omdat ik onsportief zou zijn omdat ik het serienummer niet had vermeld. Wel was Dien zo vriendelijk om het mij uit te leggen waarom waarna ik het nummer heb doorgegeven.
Nu, een dag later, zijn al mijn post verwijderd. Ook weer zonder enige reden, waarschuwing of wat dan ook.

Hier heeft iemand (Beheerder) zijn roeping gemist of net 'Mein Kampf' (Ik vind dit nogal een grove vergelijking en niet door de beugel kunnen. Verder inderdaad een storm in een glas water. Michael) gelezen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Hey iemand die me hier kan helpen :) Itsmitch Unlock 11 11-02-11 18:51
Video: Zijn er hier mensen die serieus short films/muziek vids maken met i4? jaimiefanatic Muziek, foto & video 1 27-09-10 16:10
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? Fresh Chat en geruchten 98 31-07-08 02:47
Camera die rare kleuren weergeeft.. 4en iPhone algemeen 8 07-07-08 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.