Paniek!, zeer tijdelijk draadje discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net mn Iphone uit de VS ontvangen en gelukig genoeg kwam hij uit week 39, met 1.0.2!! Ik dus aan de slag met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Paniek!, zeer tijdelijk draadje
Heb net mn Iphone uit de VS ontvangen en gelukig genoeg kwam hij uit week 39, met 1.0.2!!
Ik dus aan de slag met de manual Handleiding iPhone unlock onder MacOS X (AnySIM unlock) » Artikel » iPhoneclub.nl Nu moest ik de Iphone aansluiten op Itunes en daarna afsluiten. Hierna AppTapp runnen, na 3 minuten gaf hij een foutmelding, iets met boot. Nu blijft het gele driehoekje in het scherm staan en staat hij in herstelmodus ofzo. Wat te doen!!?? please help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt hem aan iNdependence hangen en kijken of ie hem kan booten. Ben bang van niet.
Anders moet je hem toch weer herstellen. Wil je uiteindelijk bij de 1.0.2 firmware blijven of wil je naar de 1.1.2 firmware ?
|
|||
|
|||
Maar als ik hem herstel, dan wil hij hem upgraden naar 1.1.2 en dat moet toch niet? de Vesie was 03..... dus 1.0.0 tot 1.0.2, ik klikte met Appptapp 1.0.2 aan. Heb ik iets fout gedaan? foutmelding was " Bootstrap failed" Moest ik een andere versie aanklikken?
Maar nu dus toch op Herstellen drukken in Itunes? |
|
|||
|
|||
En independence zegt dat hij het niett doet vanwege itunes 7.5
|
|
||||
|
||||
Even de laatste versie van independence downloaden independence - Google Code
|
|
|||
|
|||
Eej jongens,
Sorry, laatste vraag dan kan ie weg. Heb mn iphone herstelt met 1.0.2. Het is toch de bedoeling dat ik hierna AppTapp ga gebruiken? Hierna kan ik hem activeren etc. Probleem is dat hij bij " 2 a 3 minuten wachten" blijft steken, doet verder niets, of duurt dit een uur? Kun je me aangeven wat ik fout doe? Kan het in de manual niet terugvinden |
|
|||
|
|||
In de stap dat ik moet wachten na het koppelen met itunes, op de at&t pagina lukt ook niet echt. Na Itunes te hebben geopend geeft hij aan na koppelen, dat de simkaart uiteraard niet is geinstalleerd
|
|
||||
|
||||
De iPhoneclub is geen persoonlijke helpdesk. Al deze informatie is duidelijk te vinden in de verschillende stappenplannen in de wiki of in andere topics op het forum waar je bij kunt aansluiten.
//slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 zeer snel defect, of tijdelijk probleem? | larsjeee | iPhone algemeen | 8 | 20-08-10 18:39 |
iPhone 4: Effe PANIEK Iphone 3G locked Heeelp. | poweruser.be | Unlock | 4 | 08-08-10 13:31 |
iPhone: Paniek - jailbreak iphone 3GS 3.1 | belgiumiphone | Jailbreak | 16 | 14-10-09 13:56 |
Iphone crasht paniek heerst! | Dreissen | iPhone algemeen | 11 | 08-09-09 11:56 |
Waar is het draadje: Top 5 cydia apps? | nikki_ttb | Archief | 1 | 27-11-08 00:01 |
|
|