3gs unlock via ultrasn0w?? wie helpt me discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo alllen, ik heb net mijn 3gs uit de states ontvangen en wil deze net als mijn oude iphone unlocken en jailbreaken. op de site ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo alllen, ik heb net mijn 3gs uit de states ontvangen en wil deze net als mijn oude iphone unlocken en jailbreaken. op de site staan alleen unlocks en jailbreaks voor 3g of jailbreak voor 3gs. zoekende via het dev team kwam ik uit op ultrasn0w 0.9. werkt dat? zo ja hoe en waarom nog niet op de site?
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou zeggen: begin eens met lezen hier, wedden dat je dan alle info vindt -ook over ultrasn0w?
|
![]() Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken waar je al reeds een vraag gesteld had. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 19-07-09 om 19:00. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 16:26 |
iPhone: Wie helpt?? | zoole | Jailbreak | 0 | 02-07-10 16:32 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | T-Mobile | 0 | 24-08-09 13:57 |
|
|