iphone 3GS voorraad T-mobile shops discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, As vrijdag kan ik eindelijk mijn vreselijke N95 de bons geven!! En hopelijk hebben ze bij de T-mobile shops in Amsterdam nog een iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
As vrijdag kan ik eindelijk mijn vreselijke N95 de bons geven!! En hopelijk hebben ze bij de T-mobile shops in Amsterdam nog een iPhone 3Gs liggen, is er iets bekend over de voorraad bij de T-mobile shops? Ik moet hem daar halen want ik zit vrijdag op "4 maanden vòòr contractsverlenging". Groeten, Thijs PS. ik ben net nieuw hier maar wat een super site! ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Thijs,
Ik wacht zelf met smart op mijn nieuwe iPhone zodat ik mijn Nokia N73 uit het raam kan gooien dus ik weet hoe je je voelt ![]() Over de voorraad in de winkels kan ik niet veel zeggen maar er heerst grote iPhone schaarste. Ik heb de mijne telefonisch besteld op de 11e toen de levertijd op 2-4 weken stond. Toen ik gisteren belde werdt mij verteld dat de levertijd max 6 weken zou zijn en net zie ik op de T-Mobile site staan dat de levertijd 8 weken kan bedragen! Je zou natuurlijk gewoon een beetje rond kunnen kijken in de 'echte' t-mobile winkels of ze er toevallig nog eentje hebben, maar dan moet je een beetje geluk hebben denk ik. Veel succes met zoeken! Ed
|
||||
|
||||
![]() Er is genoeg bekend over de voorraden. Die zijn er namelijk niet. Verwacht een levertijd van 6 a 8 weken. En dit was ook tevens te vinden via de zoekfunctie.
//Slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 14:15 |
iPhone 3G op voorraad in T-mobile stores? | Erp | Archief | 3 | 21-08-08 18:04 |
|
|