iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Batterij snel leeg (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/40252-batterij-snel-leeg.html)

Cronaldo7 23-07-09 14:06

Batterij snel leeg
 
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik snap het niet zo goed ik las namelijk dingen zoals 1 of ander ssh programma uitzetten verwijderen meet een installer.app ofzo maar hoe kom je aan al die programma's ben helemaal nieuw met alles dus snap er geen hout van alvast bedankt voor de hulp!

colliehome 23-07-09 14:26

Bekijk eens de wiki voor de specifieke dingen SSH staat er zeker tussen. Maar alles wat je opnoemt valt onder de noemer JailBreak.en die heb je niet...

Cronaldo7 23-07-09 14:28

Oke en als ik dat niet heb hoe kan ik dan laten zorgen dat mijn batterij niet zo snel leeg gaat of kan dat alleen als ie gejailbreaked is?

colliehome 23-07-09 14:40

Als je even op dit forum rondkijkt kan je makkelijk zien dat hier reeds enkele draadjes over gaan. Best dat je die eens leest. Zoek eens onder batterijduur of soortgelijke.

Cronaldo7 23-07-09 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 328435)
Als je even op dit forum rondkijkt kan je makkelijk zien dat hier reeds enkele draadjes over gaan. Best dat je die eens leest. Zoek eens onder batterijduur of soortgelijke.

Ja als jij mijn eerste post leest kan je lezen dat ik dat heb gedaan maar ik snap niet wat er daar allemaal gezegd word omdat ik nieuw ben met de iphone. Je kan toch wel gewoon antwoord geven ik hoef alleen maar te weten hoe ik me batterijduur langer kan laten zijn en als je bepaalde programma's nodig hebt dan zou ik graag willen weten waar je die kan downloaden en hoe je ze moet gebruiken daarom post ik ook in de help afdeling vna her forum.

davek 23-07-09 14:50

Als eerst gewoon bluetooth, Wi-Fi, 3g en dergelijke uitzetten.

Cronaldo7 23-07-09 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door davek (Bericht 328441)
Als eerst gewoon bluetooth, Wi-Fi, 3g en dergelijke uitzetten.

Dat staat allemaal uit.

davek 23-07-09 14:54

sinds ik firmware 3.0 op mijn iphone heb gezet is mijn batterij duur ook achteruit gegaan. ik zou het dan ook niet weten.

Cronaldo7 23-07-09 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door davek (Bericht 328445)
sinds ik firmware 3.0 op mijn iphone heb gezet is mijn batterij duur ook achteruit gegaan. ik zou het dan ook niet weten.

Oke dan wacht ik op (hopelijk) meer reacties.

colliehome 23-07-09 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cronaldo7 (Bericht 328439)
Ja als jij mijn eerste post leest kan je lezen dat ik dat heb gedaan maar ik snap niet wat er daar allemaal gezegd word omdat ik nieuw ben met de iphone. Je kan toch wel gewoon antwoord geven ik hoef alleen maar te weten hoe ik me batterijduur langer kan laten zijn en als je bepaalde programma's nodig hebt dan zou ik graag willen weten waar je die kan downloaden en hoe je ze moet gebruiken daarom post ik ook in de help afdeling vna her forum.


Als je het niet snapt wat er gezegd word waarom ga je dat in je eigen draadje wel doen?
lees het eens door en ZOEK OP IN WIKI wat je niet snapt. Alles komt niet op een blaadje....

1:Het is een gekend feit
2:iedereen met 3.0 heeft het

Er zijn al meerdere oproepen...en geen oplossing. Veel duidelijker kan het niet worden he. Als je het draadje had gelezen- mits de eerste vermelding dat je SHH etc Jailbreak was en niet voor jou- dan had je het al geweten. Lezen maakt iedereen slimmer !
Maar je moet er tijd insteken.

Cronaldo7 23-07-09 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 328450)
Als je het niet snapt wat er gezegd word waarom ga je dat in je eigen draadje wel doen?
lees het eens door en ZOEK OP IN WIKI wat je niet snapt. Alles komt niet op een blaadje....

1:Het is een gekend feit
2:iedereen met 3.0 heeft het

Er zijn al meerdere oproepen...en geen oplossing. Veel duidelijker kan het niet worden he. Als je het draadje had gelezen- mits de eerste vermelding dat je SHH etc Jailbreak was en niet voor jou- dan had je het al geweten. Lezen maakt iedereen slimmer !
Maar je moet er tijd insteken.

Ten eerste kan ik de vraag op mijn manier vragen zodat ik het gelijk snap.
En als je die 2 punten eerder had genoemd dan was ik sneller klaar geweest. Dus nu weet ik genoeg.

iMario 23-07-09 16:00

Graag even gebruik gaan maken van de zoekfunctie en goed rondkijken, over de batterij is al genoeg geschreven.

Kijk bijvoorbeeld hier of zoek eens op: batterij

~Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.