Geen reactie na "downloaden"" discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de afgelopen tijd het forum afgespeurd maar dit probleem niet eerder gevonden.. Zodra ik via mijn Iphone naar de appstore ga, en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de afgelopen tijd het forum afgespeurd maar dit probleem niet eerder gevonden..
Zodra ik via mijn Iphone naar de appstore ga, en een app. will downloaden gaat er iets niet lekker. zodra ik de knop "download"-knop klick, verschijnt er een button met "Installeer" maar verder gebeurd er helemaal niets. Iemand een idee? |
|
|
![]() |
|
![]() Daarna moet je op 'Installeer' drukken.
![]()
|
|||
|
|||
![]() WHAHAAHAHA THX !!!
Dat is wel een heel erge newbie fout.... ![]() Kan een slotje op !! |
|
||||
|
||||
![]() // Slotje .....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 12:59 |
iPhone 3G: Door ifunbrick "ongeldige reactie Iphone" | jellescheerlinck | Unlock | 3 | 09-09-10 16:47 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 19:28 |
Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone? | tomscholle | Jailbreak apps en thema's | 7 | 31-01-08 20:12 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 14:13 |
|
|