iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Nieuwe ipods in september... wat verwachten jullie er van (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/40373-nieuwe-ipods-september-verwachten-jullie.html)

koenverbruggen 25-07-09 16:03

Nieuwe ipods in september... wat verwachten jullie er van
 
In september worden waarschijnlijk de nieuwe ipods gepresenteerd.

Wat verwachten jullie er van?
Wat zouden jullie graag zien in de nieuwe ipods?

buffelkneer 02-08-09 00:30

Ik verwacht een micro + cam in de ipod touch.
Bij de nano en classic verwacht ik geen grote vernieuwingen en de gewoonlijke prijsverlagingen + capaciteitsvergroting + langere autonomie.
Wat ik graag zou zien is een gps module in de touch.... zal er toch ooit van komen.

Froggle 02-08-09 14:32

Wat moet je nog van een iPod verwachten als je een iPhone hebt?

appel_001 03-08-09 14:28

ik verwacht een tablet pc !:p

koenverbruggen 03-08-09 14:59

Ik ben in september (de 14e) ook jarig zou de nieuwe ipod touch dan al in de winkel liggen? + zo niet wanneer dan wel?

buffelkneer 03-08-09 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koenverbruggen (Bericht 333177)
Ik ben in september (de 14e) ook jarig zou de nieuwe ipod touch dan al in de winkel liggen? + zo niet wanneer dan wel?

Wanneer Apple ze aankondigt... dus je weet het niet.

Dreissen 03-08-09 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer (Bericht 332495)
Ik verwacht een micro + cam in de ipod touch.
Bij de nano en classic verwacht ik geen grote vernieuwingen en de gewoonlijke prijsverlagingen + capaciteitsvergroting + langere autonomie.
Wat ik graag zou zien is een gps module in de touch.... zal er toch ooit van komen.

Als dat zo is dat is de 3G de 1e en laatste iphone die ik heb gekocht.
Komop ik koop een iphone voor 180,- euro en een abbo van 30,- per maand 2 jaar lang en het enigste wat ik extra kan is bellen, smsen en onbeperkt internet. (voor hoelang dit nog duurt je kunt tegenwoordig ookal onbeperkt internet USB kopen voor je Ipod/Multimedia MP3)
Smsen is ook niet echt meer Email is tegenwoordig het nieuwe sms.
En bellen, tegenwoordig heb je ook al van die Voip gevallen apps en dan kun je bv 10 min gratis bellen naar nummers, en dan is er weer een hackje zodat je dit onbeperkt kunt doen like VoipBuster.

Jaja, nee dan koop ik voortaan een Ipod :)

buffelkneer 03-08-09 22:53

Verschillende sites die vermoeden dat de nieuwe ipod touch er al zeker zal komen met een camera (reden: grote order voor camera's en ontwerpen van nieuwe beschermcases met opening voor camera), met een micro is nog niet heel zeker.
Stel dat Apple nog een eigen VoIP dienst begint, dan winnen ze een heel groot aandeel op de markt van VoIP.

sox 04-08-09 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen (Bericht 333387)
Als dat zo is dat is de 3G de 1e en laatste iphone die ik heb gekocht.
Komop ik koop een iphone voor 180,- euro en een abbo van 30,- per maand 2 jaar lang en het enigste wat ik extra kan is bellen, smsen en onbeperkt internet. (voor hoelang dit nog duurt je kunt tegenwoordig ookal onbeperkt internet USB kopen voor je Ipod/Multimedia MP3)
Smsen is ook niet echt meer Email is tegenwoordig het nieuwe sms.
En bellen, tegenwoordig heb je ook al van die Voip gevallen apps en dan kun je bv 10 min gratis bellen naar nummers, en dan is er weer een hackje zodat je dit onbeperkt kunt doen like VoipBuster.

Jaja, nee dan koop ik voortaan een Ipod :)


Waarom voortaan Ipod ik bedoel is toch zonde apple is gewoon vooruitstrevend en ze hebben eigenlijk hun productie zo`n beetje afgestemd op de mensen die als eerste hun iphone kopen 2jarig abonement en dan komt na 2jaar een nieuwe versie uit omdat die mensen een nieuw abonement kunnen afsluiten klinkt vrij logisch.
maar je hoeft toch niet altijd nieuwste van het nieuwste te hebben tenzij je
net instapt ik ben nu van plan 32gb wit te kopen maar zal toch even moeten wachten tot ik of 18 ben of nog net wat meer geld heb om hem contant te kopen. apple is mijn ding " i just Love it" :P
maar wat je zegt van dat extra dat is een keuze die je maakt toch?

mvg sox

beakerflo 05-08-09 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen (Bericht 333387)
Als dat zo is dat is de 3G de 1e en laatste iphone die ik heb gekocht.
Komop ik koop een iphone voor 180,- euro en een abbo van 30,- per maand 2 jaar lang en het enigste wat ik extra kan is bellen, smsen en onbeperkt internet. (voor hoelang dit nog duurt je kunt tegenwoordig ookal onbeperkt internet USB kopen voor je Ipod/Multimedia MP3)
Smsen is ook niet echt meer Email is tegenwoordig het nieuwe sms.
En bellen, tegenwoordig heb je ook al van die Voip gevallen apps en dan kun je bv 10 min gratis bellen naar nummers, en dan is er weer een hackje zodat je dit onbeperkt kunt doen like VoipBuster.

Jaja, nee dan koop ik voortaan een Ipod :)

Dan heb je nog de GPS module.
Vond ik wel weer erg handig gister toen ik een adresje in Scheveningen zocht, Maps opstarten en -> ah ben er bijna.

Maar inderdaad, je hebt nu ook een soort kastje waar je Wi-Fi mee hebt, stop daar een simkaart in en je hebt gewoon soort 3G-Wi-Fi bij je waarmee je met je iPod Touch ook gewoon een heleboel kan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koenverbruggen (Bericht 333177)
Ik ben in september (de 14e) ook jarig zou de nieuwe ipod touch dan al in de winkel liggen? + zo niet wanneer dan wel?

Iedereen weet net zoveel als jij ;) We kunnen wel even in de glazen bol voor je kijken? ;)

Timmeh_ 11-10-09 21:35

Deze zijn inmiddels uitgekomen, vandaar een slotje.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.