//

Nieuwe ipods in september... wat verwachten jullie er van

Nieuwe ipods in september... wat verwachten jullie er van discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) In september worden waarschijnlijk de nieuwe ipods gepresenteerd. Wat verwachten jullie er van? Wat zouden jullie graag zien in de nieuwe ipods?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-09, 17:03
koenverbruggen koenverbruggen is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 27
Question Nieuwe ipods in september... wat verwachten jullie er van

In september worden waarschijnlijk de nieuwe ipods gepresenteerd.

Wat verwachten jullie er van?
Wat zouden jullie graag zien in de nieuwe ipods?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-09, 01:30
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Ik verwacht een micro + cam in de ipod touch.
Bij de nano en classic verwacht ik geen grote vernieuwingen en de gewoonlijke prijsverlagingen + capaciteitsvergroting + langere autonomie.
Wat ik graag zou zien is een gps module in de touch.... zal er toch ooit van komen.
  #3  
Oud 02-08-09, 15:32
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Wat moet je nog van een iPod verwachten als je een iPhone hebt?
  #4  
Oud 03-08-09, 15:28
appel_001 appel_001 is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

ik verwacht een tablet pc !
  #5  
Oud 03-08-09, 15:59
koenverbruggen koenverbruggen is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik ben in september (de 14e) ook jarig zou de nieuwe ipod touch dan al in de winkel liggen? + zo niet wanneer dan wel?
  #6  
Oud 03-08-09, 16:36
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koenverbruggen Bekijk bericht
Ik ben in september (de 14e) ook jarig zou de nieuwe ipod touch dan al in de winkel liggen? + zo niet wanneer dan wel?
Wanneer Apple ze aankondigt... dus je weet het niet.
  #7  
Oud 03-08-09, 23:07
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Ik verwacht een micro + cam in de ipod touch.
Bij de nano en classic verwacht ik geen grote vernieuwingen en de gewoonlijke prijsverlagingen + capaciteitsvergroting + langere autonomie.
Wat ik graag zou zien is een gps module in de touch.... zal er toch ooit van komen.
Als dat zo is dat is de 3G de 1e en laatste iphone die ik heb gekocht.
Komop ik koop een iphone voor 180,- euro en een abbo van 30,- per maand 2 jaar lang en het enigste wat ik extra kan is bellen, smsen en onbeperkt internet. (voor hoelang dit nog duurt je kunt tegenwoordig ookal onbeperkt internet USB kopen voor je Ipod/Multimedia MP3)
Smsen is ook niet echt meer Email is tegenwoordig het nieuwe sms.
En bellen, tegenwoordig heb je ook al van die Voip gevallen apps en dan kun je bv 10 min gratis bellen naar nummers, en dan is er weer een hackje zodat je dit onbeperkt kunt doen like VoipBuster.

Jaja, nee dan koop ik voortaan een Ipod

Laatst gewijzigd door Dreissen; 03-08-09 om 23:10.
  #8  
Oud 03-08-09, 23:53
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Verschillende sites die vermoeden dat de nieuwe ipod touch er al zeker zal komen met een camera (reden: grote order voor camera's en ontwerpen van nieuwe beschermcases met opening voor camera), met een micro is nog niet heel zeker.
Stel dat Apple nog een eigen VoIP dienst begint, dan winnen ze een heel groot aandeel op de markt van VoIP.
  #9  
Oud 04-08-09, 22:57
sox sox is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen Bekijk bericht
Als dat zo is dat is de 3G de 1e en laatste iphone die ik heb gekocht.
Komop ik koop een iphone voor 180,- euro en een abbo van 30,- per maand 2 jaar lang en het enigste wat ik extra kan is bellen, smsen en onbeperkt internet. (voor hoelang dit nog duurt je kunt tegenwoordig ookal onbeperkt internet USB kopen voor je Ipod/Multimedia MP3)
Smsen is ook niet echt meer Email is tegenwoordig het nieuwe sms.
En bellen, tegenwoordig heb je ook al van die Voip gevallen apps en dan kun je bv 10 min gratis bellen naar nummers, en dan is er weer een hackje zodat je dit onbeperkt kunt doen like VoipBuster.

Jaja, nee dan koop ik voortaan een Ipod

Waarom voortaan Ipod ik bedoel is toch zonde apple is gewoon vooruitstrevend en ze hebben eigenlijk hun productie zo`n beetje afgestemd op de mensen die als eerste hun iphone kopen 2jarig abonement en dan komt na 2jaar een nieuwe versie uit omdat die mensen een nieuw abonement kunnen afsluiten klinkt vrij logisch.
maar je hoeft toch niet altijd nieuwste van het nieuwste te hebben tenzij je
net instapt ik ben nu van plan 32gb wit te kopen maar zal toch even moeten wachten tot ik of 18 ben of nog net wat meer geld heb om hem contant te kopen. apple is mijn ding " i just Love it"
maar wat je zegt van dat extra dat is een keuze die je maakt toch?

mvg sox
  #10  
Oud 05-08-09, 10:40
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen Bekijk bericht
Als dat zo is dat is de 3G de 1e en laatste iphone die ik heb gekocht.
Komop ik koop een iphone voor 180,- euro en een abbo van 30,- per maand 2 jaar lang en het enigste wat ik extra kan is bellen, smsen en onbeperkt internet. (voor hoelang dit nog duurt je kunt tegenwoordig ookal onbeperkt internet USB kopen voor je Ipod/Multimedia MP3)
Smsen is ook niet echt meer Email is tegenwoordig het nieuwe sms.
En bellen, tegenwoordig heb je ook al van die Voip gevallen apps en dan kun je bv 10 min gratis bellen naar nummers, en dan is er weer een hackje zodat je dit onbeperkt kunt doen like VoipBuster.

Jaja, nee dan koop ik voortaan een Ipod
Dan heb je nog de GPS module.
Vond ik wel weer erg handig gister toen ik een adresje in Scheveningen zocht, Maps opstarten en -> ah ben er bijna.

Maar inderdaad, je hebt nu ook een soort kastje waar je Wi-Fi mee hebt, stop daar een simkaart in en je hebt gewoon soort 3G-Wi-Fi bij je waarmee je met je iPod Touch ook gewoon een heleboel kan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koenverbruggen Bekijk bericht
Ik ben in september (de 14e) ook jarig zou de nieuwe ipod touch dan al in de winkel liggen? + zo niet wanneer dan wel?
Iedereen weet net zoveel als jij We kunnen wel even in de glazen bol voor je kijken?
  #11  
Oud 11-10-09, 22:35
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Deze zijn inmiddels uitgekomen, vandaar een slotje.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 

Labels
ipod, september



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat zouden jullie graag zien van Apple? Guest-20201028093429 Chat en geruchten 50 21-11-10 20:47
Wat vinden jullie van deze aanbieder? edjepetje Odido (T-Mobile) 10 25-08-10 18:03
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 seminifeer iPhone algemeen 0 25-08-09 08:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.