Eerst wel verbonden, nu opeens niet meer.. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was vanochtend nog gewoon bij mij thuis op de wifi. Heb me iPhone niet zo lang dus een beetje aan t spelen, geen probleem. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik was vanochtend nog gewoon bij mij thuis op de Wi-Fi. Heb me iPhone niet zo lang dus een beetje aan t spelen, geen probleem.
Toen viel de verbinding steeds vaker weg tot ik op een gegeven moment niet meer kon internetten (hij was verbonden en de streepjes stonden vol ![]() Nu heb ik al de netwerkdingen herstelt en nog steeds pakt ie em niet. Bij een andere router pakt ie em wel.. Wie kan me helpen?? Alvast bedankt |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Probeer je router eens opnieuw op te starten (stroom stekkertje eruit, 5 sec wachten, er weer in)
|
|
|||
|
|||
![]() Kwam ik dus ook al achter, maar toch bedankt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat het opgelost is. Was heel simpel de router herstarten.
Deze gaat op slot. >slotje<
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eerst wel dan niet meer | blaugrana | iPhone algemeen | 0 | 01-09-10 11:34 |
[iPod Touch] Wel verbonden geen contact? | mach | Wi-Fi | 1 | 26-08-08 16:23 |
Installer werkt opeens niet meer. | help | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 14:03 |
Wi-Fi werkt opeens niet meer | Wichert | Wi-Fi | 15 | 14-02-08 12:42 |
help! kan opeens niet meer surfen! | blaugrana | Archief | 0 | 31-12-07 15:40 |
|
|