iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone geeft geen tekens van leven meer (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/40563-iphone-geeft-geen-tekens-leven-meer.html)

rex 28-07-09 22:01

iPhone geeft geen tekens van leven meer
 
Ik heb al aardig wat posts gelezen over de errors en oplossingen gelezen maar ik heb nog niks kunnen vinden wat ook daadwerkelijk bruikbaar. De iPhone is na het updaten naar firmware 3.0 uitgevallen. Het is sindsdien niet meer mogelijk de telefoon aan te krijgen en reageert deze nergens meer op. De iPhone laat kort een Apple zien wanneer deze aan de oplader zit maar valt dan gelijk weer weg. Harde resets geven dan ook geen reactie. Het lukt alleen de iPhone in Recovery mode te krijgen wanneer deze aan de oplader zit. Zodra de telefoon wordt losgekoppeld van de oplader valt deze gelijk weer uit, ook na een hele dag aan de lader te hebben gezeten. Bij het aansluiten op een computer geeft de iPhone geen reactie. iTunes ziet de iPhone pas als deze in DFU recovery wordt gezet. De iPhone laat zich dan echter niet herstellen, of downgraden naar een oudere firmware omdat deze een error 1600 of 1601 laat zien. De iPhone is 16 gb simlock en gekocht in italie.

Blacka 30-07-09 14:29

bij mij gebeurde het toevallig gisteravond. Mijn iphone deed het gewoon niet meer. Aan mijn Mac gekoppeld, geeft ie aan dat ie mijn Iphone niet kan lezen door hardwarefout.
Harde resets van mijn iphone gaven ook geen reactie.
Uiteindelijk mijn mac opnieuw opgestart met mijn Iphone gekoppeld, en voila...een appeltje..en mijn iphone deed het weer, wel vreemd nu ziet mijn mac het wel.
Voor de zekerheid fabrieksinstelling terug gezet..
Weet niet of je hier wat aan hebt, maar probeer het maar... anders succes verder!

evmw 30-07-09 14:47

Als dat van Blacka niet helpt zou restoren in DFU modes gewoon moeten werken als het goed is.

rex 30-07-09 20:59

beide al 1000 maal geprobeerd, helpt niks ;) ook al bezig geweest met andere computers en herinstalleren van itunes... helaas

Blacka 31-07-09 00:07

1000 maal is knap, probeer het nog 1x:D
Wat ik zou denken is dat je batterij kapot is...maar ja vertel het maar in het italiaans..
dus terug naar Italie?

rex 31-07-09 12:50

Ik heb m meegegeven aan een vriend die naar italie is. Hij is net bij een winkel geweest waar ze zeiden dat er 2 jaar garantie op de iphone zit en de garantie geld voor heel europa mits je iphone in europa is gekocht... Ze zeiden er dat ze de telefoon hier misschien niet graag willen repareren maar dat ze er wel toe verplicht zijn tenzij de telefoon uit amerika komt of mee gerommelt is. Ik was even helemaal verbaasd.. Helaas ging deze winkel morgen voor 4 weken dicht dus moet ie m even bij een ander adres langsbrengen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Kan m dus blijkbaar in nederland ook gewoon laten repareren :-D

Dragon 31-07-09 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rex (Bericht 331715)
Ik heb m meegegeven aan een vriend die naar italie is. Hij is net bij een winkel geweest waar ze zeiden dat er 2 jaar garantie op de iphone zit en de garantie geld voor heel europa mits je iphone in europa is gekocht... Ze zeiden er dat ze de telefoon hier misschien niet graag willen repareren maar dat ze er wel toe verplicht zijn tenzij de telefoon uit amerika komt of mee gerommelt is. Ik was even helemaal verbaasd.. Helaas ging deze winkel morgen voor 4 weken dicht dus moet ie m even bij een ander adres langsbrengen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Kan m dus blijkbaar in nederland ook gewoon laten repareren :-D

Maar goed dat je geen Jailbreak hebt uitgevoerd. Dan zou je hem nu ook niet kunnen herstellen, en dus ook niet kostenloos laten repareren. :o

evmw 31-07-09 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 331736)
Maar goed dat je geen Jailbreak hebt uitgevoerd. Dan zou je hem nu ook niet kunnen herstellen, en dus ook niet kostenloos laten repareren. :o

Tuurlijk kun je hem dan restoren (zodat de jailbreak er weer af is).

rex 31-07-09 17:45

Ik ben pas blij als ik m weer werkend in m'n handen heb! Ik heb zelf het vermoeden dat er ergens wat stuk is aan het logic board

Kokkiemdk 26-01-10 13:31

@Rex: Wat was nu het probleem?

kai824 26-01-10 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkiemdk (Bericht 409081)
@Rex: Wat was nu het probleem?

Dit is een oud topic

De Generaal 26-01-10 16:36

Gezien dit inderdaad een gedateerd topic is en er over deze errors/problemen al wat topics lopen, sluiten wij dit topic.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:54.