//

iPhone geeft geen tekens van leven meer

iPhone geeft geen tekens van leven meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al aardig wat posts gelezen over de errors en oplossingen gelezen maar ik heb nog niks kunnen vinden wat ook daadwerkelijk bruikbaar. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-09, 22:01
rex rex is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard iPhone geeft geen tekens van leven meer

Ik heb al aardig wat posts gelezen over de errors en oplossingen gelezen maar ik heb nog niks kunnen vinden wat ook daadwerkelijk bruikbaar. De iPhone is na het updaten naar firmware 3.0 uitgevallen. Het is sindsdien niet meer mogelijk de telefoon aan te krijgen en reageert deze nergens meer op. De iPhone laat kort een Apple zien wanneer deze aan de oplader zit maar valt dan gelijk weer weg. Harde resets geven dan ook geen reactie. Het lukt alleen de iPhone in Recovery mode te krijgen wanneer deze aan de oplader zit. Zodra de telefoon wordt losgekoppeld van de oplader valt deze gelijk weer uit, ook na een hele dag aan de lader te hebben gezeten. Bij het aansluiten op een computer geeft de iPhone geen reactie. iTunes ziet de iPhone pas als deze in DFU recovery wordt gezet. De iPhone laat zich dan echter niet herstellen, of downgraden naar een oudere firmware omdat deze een error 1600 of 1601 laat zien. De iPhone is 16 gb simlock en gekocht in italie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-09, 14:29
Blacka Blacka is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

bij mij gebeurde het toevallig gisteravond. Mijn iphone deed het gewoon niet meer. Aan mijn Mac gekoppeld, geeft ie aan dat ie mijn Iphone niet kan lezen door hardwarefout.
Harde resets van mijn iphone gaven ook geen reactie.
Uiteindelijk mijn mac opnieuw opgestart met mijn Iphone gekoppeld, en voila...een appeltje..en mijn iphone deed het weer, wel vreemd nu ziet mijn mac het wel.
Voor de zekerheid fabrieksinstelling terug gezet..
Weet niet of je hier wat aan hebt, maar probeer het maar... anders succes verder!
  #3  
Oud 30-07-09, 14:47
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als dat van Blacka niet helpt zou restoren in DFU modes gewoon moeten werken als het goed is.
  #4  
Oud 30-07-09, 20:59
rex rex is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

beide al 1000 maal geprobeerd, helpt niks ook al bezig geweest met andere computers en herinstalleren van itunes... helaas
  #5  
Oud 31-07-09, 00:07
Blacka Blacka is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

1000 maal is knap, probeer het nog 1x
Wat ik zou denken is dat je batterij kapot is...maar ja vertel het maar in het italiaans..
dus terug naar Italie?
  #6  
Oud 31-07-09, 12:50
rex rex is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb m meegegeven aan een vriend die naar italie is. Hij is net bij een winkel geweest waar ze zeiden dat er 2 jaar garantie op de iphone zit en de garantie geld voor heel europa mits je iphone in europa is gekocht... Ze zeiden er dat ze de telefoon hier misschien niet graag willen repareren maar dat ze er wel toe verplicht zijn tenzij de telefoon uit amerika komt of mee gerommelt is. Ik was even helemaal verbaasd.. Helaas ging deze winkel morgen voor 4 weken dicht dus moet ie m even bij een ander adres langsbrengen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Kan m dus blijkbaar in nederland ook gewoon laten repareren :-D
  #7  
Oud 31-07-09, 13:23
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rex Bekijk bericht
Ik heb m meegegeven aan een vriend die naar italie is. Hij is net bij een winkel geweest waar ze zeiden dat er 2 jaar garantie op de iphone zit en de garantie geld voor heel europa mits je iphone in europa is gekocht... Ze zeiden er dat ze de telefoon hier misschien niet graag willen repareren maar dat ze er wel toe verplicht zijn tenzij de telefoon uit amerika komt of mee gerommelt is. Ik was even helemaal verbaasd.. Helaas ging deze winkel morgen voor 4 weken dicht dus moet ie m even bij een ander adres langsbrengen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Kan m dus blijkbaar in nederland ook gewoon laten repareren :-D
Maar goed dat je geen Jailbreak hebt uitgevoerd. Dan zou je hem nu ook niet kunnen herstellen, en dus ook niet kostenloos laten repareren.
  #8  
Oud 31-07-09, 13:40
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Maar goed dat je geen Jailbreak hebt uitgevoerd. Dan zou je hem nu ook niet kunnen herstellen, en dus ook niet kostenloos laten repareren.
Tuurlijk kun je hem dan restoren (zodat de jailbreak er weer af is).
  #9  
Oud 31-07-09, 17:45
rex rex is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik ben pas blij als ik m weer werkend in m'n handen heb! Ik heb zelf het vermoeden dat er ergens wat stuk is aan het logic board
  #10  
Oud 26-01-10, 13:31
Kokkiemdk Kokkiemdk is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

@Rex: Wat was nu het probleem?
  #11  
Oud 26-01-10, 16:26
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkiemdk Bekijk bericht
@Rex: Wat was nu het probleem?
Dit is een oud topic
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #12  
Oud 26-01-10, 16:36
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Gezien dit inderdaad een gedateerd topic is en er over deze errors/problemen al wat topics lopen, sluiten wij dit topic.

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 

Labels
herstelprobleem, iphone 3g start-



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone met iOs 4.0 geeft geen push notificaties voor ebuddy meer Raikonen1 iPhone algemeen 7 05-07-10 09:20
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! ruud2000 Odido (T-Mobile) 4 30-06-10 18:20
Iphone 3gs geeft geen kick meer... Charlize Archief 4 06-09-09 12:21
iPhone: Telefoon geeft geen standbytijd meer aan. onzin Jailbreak 4 07-01-09 20:41
Speaker geeft geen geluid meer. Domi iPhone algemeen 3 09-07-08 10:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.