Random playlist creeren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu mijn iPhone werkend gekregen. Nu wil ik muziek erop zetten. Helaas heb ik veel meer muziek dan wat er op deze 8gb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Random playlist creeren
Ik heb nu mijn iPhone werkend gekregen. Nu wil ik muziek erop zetten.
Helaas heb ik veel meer muziek dan wat er op deze 8gb past. Kan ik op 1 of andere manier, elke keer als ik deze wil syncen een random playlist maken maar dan wel met complete albums (niet dat er maar een paar nummers van een album uitgekozen worden)? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Random zal volgens mij niet gaan. Je kunt wel de volgende slimme afspeellijst gebruiken (als idee om verder mee te stoeien):
Code:
- Laatste keer ligt niet in laatste 1 maand - Beperk tot 8GB geselecteerd op Album - Werk direct bij |
|
|||
|
|||
Thnx, ik ga daar ff mee spelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Creëren van een horizontale timeline (pinchable) | Jasperemarketing | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 04-09-09 10:57 |
nieuwe mailbox of folder creëren | Maestro | iPhone algemeen | 4 | 29-12-08 13:03 |
voor restor .ipsw creeren | guust flater | Jailbreak [archief] | 5 | 13-07-08 00:21 |
|
|