@ ADMIN 3.01 Firmware niet te kiezen in forum profiel discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik weet dat ik misschien een beetje snel ben maar kan een ADMIN even de optie firmware 3.01 bij forum profiel aanvullen Alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Ik weet dat ik misschien een beetje snel ben maar kan een ADMIN even de optie firmware 3.01 bij forum profiel aanvullen ![]() Alvast bedankt
|
![]() |
|
![]() Geduld is een schone zaak
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mag dicht hier de admins hebben het al aangepast
|
||||
|
||||
![]() Een PB naar een admin had ook wel volstaan (maar overbodig). Hier weer een topic over openen is zinloos.
Ze zijn er heus wel van op de hoogte ... Slotje dan maar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS4] Exchange / Profiel installeren niet mogelijk | twcoolen | iPhone algemeen | 4 | 07-08-10 19:52 |
An Admin has locked all launchin of applications???? | unal38 | iPhone algemeen | 5 | 26-01-10 23:23 |
Kan niet kiezen; 2G of de 3G... | iphonefreakie | Koopinformatie Nederland | 6 | 31-10-09 16:17 |
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie | Koploper | Wi-Fi | 2 | 01-10-09 16:28 |
|
|