//

iPhone niet meer toegankelijk door update naar FM 3.1

iPhone niet meer toegankelijk door update naar FM 3.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik ben in het bezit van een 1e generatie iPhone, welke tot een half uur geleden probleemloos draaide op FM 3.0. Het toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-09, 12:23
oneufus oneufus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard iPhone niet meer toegankelijk door update naar FM 3.1

Hoi allemaal,

Ik ben in het bezit van een 1e generatie iPhone, welke tot een half uur geleden probleemloos draaide op FM 3.0. Het toestel is gejailbraked en geupdate naar FM 3.0 met behulp van Redsnow.

Zojuist wilde ik de sms fix welke in FM 3.1 zit verpakt via iTunes installeren. Ik heb begrepen via deze site dat dit zonder problemen kon, ook voor toestellen die gejailbraked en unlocked zijn.

Echter, het tegendeel is waar. Na het updateproces kreeg ik de volgende melding:

De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund

"Alleen compatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieftde SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart"

Mijn toestel staat nu in de DFU mode en een handmatige herstel werkt niet. Ik ben dus bang dat ik mijn toestel opnieuw moet jailbraken en unlocken? Klopt dit? En zo ja, heeft iemand voor mij de link naar het juiste artikel?

Uiteraard heb ik al even gezocht maar ik kom er niet goed uit. Alvast bedankt!

Groet, Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-09, 12:53
oneufus oneufus is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

iPhone inmiddels opnieuw gejailbraked en unlocked via redsnow. Alles is weer up and running!

Mag een slotje op!
  #3  
Oud 02-08-09, 13:03
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Slotje dan maar.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone connect niet meer met itunesna update naar 4.1 paddoi iPhone algemeen 2 17-11-10 23:46
Iphone naar update 2.2.1 werkt niet meer Danny88 iPhone algemeen 7 23-03-09 19:42
Windows: phone niet meer toegankelijk tjitjaks iTunes 2 11-02-09 17:52
iphone doet het niet meer na update naar 2.2 joris-102 Archief 1 16-12-08 09:29
iPhone start niet meer op nu update Summerboard naar v3.0 bruut Unlock [archief] 17 20-12-07 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.