Ringtones MP3 configurere naar M4R voor iTunes? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Na veel zoeken op google... Als je een ringtone wil zekken op je iphone. Moet je eerst de ringtones zetten bij iTunes bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo mensen,
Na veel zoeken op google... Als je een ringtone wil zekken op je iphone. Moet je eerst de ringtones zetten bij iTunes bij ''Beltones''. Je kan veel ringtones halen. Maar ze zijn MP3 bestanden. Dat soort bestanden accepteert iTunes niet. Je moet MP3 configureren naar M4R. Ik heb een mac en zoek een gratis programmaatje om dat te doen. Iemand die een programmaatje kent? Ik gebruik nu momenteel deze programma om het te doen: ''Xilisoft iPhone Ringtone Maker'' Maar is niet gratis. Ik gebruik een trial. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt dan wel de Google gebruikt, maar doe ook eens de zoekfunctie gebruiken op het forum. Dit is namelijk al vaak genoeg besproken.
Daarom gaat hier een slotje op. >slotje<
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
.amr naar .m4r ? | missvirusje | Ringtones en Wallpapers | 8 | 15-01-09 11:06 |
mp3 bestanden van iphone naar itunes | EricJ | Archief | 3 | 31-07-08 13:39 |
MP3 -> M4R Converter Iphone!!! | mahonie007 | Ringtones en Wallpapers | 6 | 15-05-08 18:13 |
|
|