iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/41135-iphone-4g-4e-generatie-iphone.html)

harriepopov 16-05-10 23:06

Een los toestel zal inderdaad waarschijnlijk weer 600 á 700 euro kosten. En t-mobile is absoluut niet de beste keuze tenzij je gewoon geen geld hebt.

Hermadrid 16-05-10 23:07

denk je dat je los iphone 4g ook gelijk in NL kunt halen (simlock vrij) of niet?

I Xyzyx I 16-05-10 23:08

i150 is onbeperkt internet + 150 smsjes + 150 bel min per maand, ik ben laatst overgestapt naar relax 30 omdat die 10 euro voor 1000 smsjes niet toe te voegen is bij een iphone abonnement.. Helaas hebben ze me een beetje een oor aangenaaid want meneer vertelde mij dat een relax 30 abbo 260 sms en bel min was net als de bij de iphone.. maar dat zit dan wel weer bij elkaar... zucht..

Dus voor die 30 euro krijg je onbeperkt internet, 150 smsjes en 150 bel min per maand..

@Harriepopov

Waar baseer jij dat op dan? Kwa prijs zijn de iPhone abonnementen zeer reel geprijsd. En wat is dan beter als T-Mobile?

Hermadrid 16-05-10 23:14

indd dat is wel goedkoop en toestel is dan simlock vrij neem ik aan toch:O

harriepopov 16-05-10 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 453034)
@Harriepopov

Waar baseer jij dat op dan? Kwa prijs zijn de iPhone abonnementen zeer reel geprijsd. En wat is dan beter als T-Mobile?

abonnementen zijn goedkoper
dekking 3g is beter
vodafone heeft 3,6 en tmobile 2,0

edit
en tmobile knalt nog even een simlock op dat dure apparaat. Vodafone die levert ze gewoon simlockvrij zoals het hoort

I Xyzyx I 16-05-10 23:32

Vodafone heb ik hier thuis binnen ook geen 3g dekking en ik had voor de vakantie een vodafoon prepaid kaartje met 1000 sms en zorgeloos internet.. zijn we in t huisje op vakantie.. geen 3g bereik, komen we na een week thuis krijg ik smsje: matig met internet bla bla.. ja lang leve vodafone..

Daarom zei ik ook kijk of het bereik goed is enz.. Als je met t-mobile goed bereik hebt waar je meestal bent en niet zo heel veel belt/smst is het i150 abbo prima! Daarnaast heb ik toen ik mijn iPhone nam zitten twijfelen tussen t-mobile en vodafone maar ben toen voor t-mobile gegaan omdat het bereik hier net bij beide niet super was en met vodafone was ik duurder uit als ik sim only + belgische iPhone nam...

Dus zoek het goed uit voor je een beslissing neemt..

Maar denk dat het handig is als we het weer over de 4g gaan hebben.. nog minder als een maand en dan komt hij.. hopelijk!:D

mauke 17-05-10 14:46

Ik heb gisteren m'n 3gs 16gb verkocht en wacht nu op de nieuwe iphone. moet nu wel maandje of twee met oude 'foon rondlopen, maar ja anders kreeg'k'r niet meer veel voor. Wanneer is de 3gs eigenlijk naar nederland gekomen na de voorstelling? Zat er een groot interval tussen aankondiging en begin van de verkoop?


Grtz

wouter1981 17-05-10 15:19

aankondiging was op 8 juni en verkrijgbaar op 26 juni.

mauke 17-05-10 15:29

Thx! Hoop dat het dit jaar hetzelfde verhaal is ;)

S¡mon 17-05-10 16:47

De 4G ziet er erg gaaf uit en ondanks dat ik de 3Gs heb ga ik 'm dit jaar halen denk ik. Gewoon +1 jaar abonnement bij T-Mobile.

apotheosis 17-05-10 19:27

In belgie zegt proximus de grootste provider dat ook ze de beste dekking hebben wat ik wel wil geloven maar het probleem is de andere stabieler en dergelijke meer zijn.
Mobiele tv werkt alleen maar het beste en dan nog niet perfect ook bij mobistar, bij proximus is dat echt huilen mee de pet op, had dat na 1 maand al afgezegd.

Een abo altijd nemen bij een nieuwe iphone;Ik ben op dat vlak content ik niet in nederland woon maar in belgie waar je zo vrij kan kopen zonder abo.

Hermadrid 17-05-10 20:45

waarom moet je altijd abbo nemen?

harriepopov 17-05-10 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 453405)
waarom moet je altijd abbo nemen?

je hoeft geen abbo te nemen?

Hermadrid 17-05-10 21:26

Haha nee weet ik maar 'Apotheosis' zegt: "Een abo altijd nemen bij een nieuwe iphone;Ik ben op dat vlak content ik niet in nederland woon maar in belgie waar je zo vrij kan kopen zonder abo."
Dus ik wou weten waarom?

I Xyzyx I 17-05-10 21:28

Omdat prepaid internet ontiegelijk duur is.. en prepaid zorgeloos internet blox van vodafone is hopeloos.. ja 3,6 mb/s maar na 10 min op die snelheid zit je over je bundel heen..

Naja je bent natuurlijk niet verplicht om een abbo te nemen maar een iPhone zonder mobiel internet is als een vrouw zonder bh.. het kan wel maar is gewoon niet handig:D

Hoop alleen wel dat de 4g een betere antenne heeft.. ik denk dat daar ook een groot deel van het 3g probleem ligt aangezien ik in mijn ouwe nokia volledig gprs bereik heb in de keuken en helemaal geen bereik met de iPhone :O

Hermadrid 17-05-10 21:29

maar met die t-mobile i150 abbo voor iphone. Zit toch internet ook bij zei jij of niet?

harriepopov 17-05-10 21:31

Klopt. Nokia's schijnen een veel beter ontvangst te hebben. Maar zoals aangekondigd krijgt de nieuwe iphone een betere achterkant waardoor het signaal beter is.

Ps: prepaid, serieus? Het is 2010!

Hermadrid 17-05-10 21:35

ik las net ergens dat het 7 juni de nieuwe iphone word aangekondigd. Dat het ook een stuk goedkoper word mag ik de site vermelden of niet waar ik het vandaan heb?

ni3lsj4ns3n 17-05-10 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 453428)
ik las net ergens dat het 7 juni de nieuwe iphone word aangekondigd. Dat het ook een stuk goedkoper word mag ik de site vermelden of niet waar ik het vandaan heb?

volgens mij mag je dit wel doen. graag zelfs.
als het maar geen reclame is!!!

I Xyzyx I 17-05-10 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 453424)
maar met die t-mobile i150 abbo voor iphone. Zit toch internet ook bij zei jij of niet?

Yep.. en helemaal onbeperkt.. had hem een keer gebruikt voor tethering toen de internet hier er uit lag.. had in 2 dagen 5 gig gedownload, nooit wat van gehoord.. en bij vodafone kreeg ik na een week gprs al een melding dat ik moest minderen.. maja dat is bij prepaid weet niet hoe het bij abbonoment is.. overigens is de snelheid theoretisch en zal je ze toch nooit halen op je telefoon..

@Harrie

De 3g en 3gs hebben toch een plastic achterkant? Of van zo'n 1 of ander "metaal".. is dit zo slecht voor het bereik dan? Ik denk eerder dat de antenne gewoon 'bagger' is.. en tja er kan niets op tegen die ouwe nokia's.. zelfs een val van 20 meter overleefde ze:d

Zat over mn i150 abbo heen en had vakantie dus veel smsjes.. had ff tijdelijk vodafone prepaid genomen.. nooit meer:o

Hermadrid 17-05-10 21:38

iPhone 4G: dit jaar nog 24 miljoen stuks in de winkels - Hyped.nl

Hier las ik het ik weet niet of het nep is of niet. Hoop dat het waar is.

I Xyzyx I 17-05-10 21:42

Ik hoop het niet.. gaat de exclusiviteit van de iphone verloren.. gaan al die lui die nu een blackberry nemen een iPhone nemen.. :(

ni3lsj4ns3n 17-05-10 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 453433)
iPhone 4G: dit jaar nog 24 miljoen stuks in de winkels - Hyped.nl

Hier las ik het ik weet niet of het nep is of niet. Hoop dat het waar is.

denk niet dat hij goedkoper word. hij heeft altijd al ong. dezelfde prijs gehad (volgens mij). denk niet dat ze dat zo maar verander. en het lijkt me eigenlijk ook sterk dat ze verwachten in 1 jaar de helft zo veel iphone's te verkopen als alle andere jaren bij elkaar.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 453438)
Ik hoop het niet.. gaat de exclusiviteit van de iphone verloren.. gaan al die lui die nu een blackberry nemen een iPhone nemen.. :(

je was me net voor, maar denk niet dat er veel blackberry figuren een iphone gaan kopen, dit zijn namelijk heel andere toestellen. maar wat je voor de rest zegt zal wel waar zijn en vind ik ook.

harriepopov 17-05-10 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 453433)
iPhone 4G: dit jaar nog 24 miljoen stuks in de winkels - Hyped.nl

Hier las ik het ik weet niet of het nep is of niet. Hoop dat het waar is.

dit nieuwsbericht heeft geen bron, dus ik neem aan dat het speculaties zijn. Uiteraard kun je deze marketingtechniek niet uitsluiten, maar dat zou niet passen bij apple. Bovendien worden ze in nederland alleen aangeboden door TM met een abbo en zij bepalen wel een leuk tarief.

I Xyzyx I 17-05-10 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ni3lsj4ns3n (Bericht 453439)
denk niet dat hij goedkoper word. hij heeft altijd al ong. dezelfde prijs gehad (volgens mij). denk niet dat ze dat zo maar verander. en het lijkt me eigenlijk ook sterk dat ze verwachten in 1 jaar de helft zo veel iphone's te verkopen als alle andere jaren bij elkaar.

je was me net voor, maar denk niet dat er veel blackberry figuren een iphone gaan kopen, dit zijn namelijk heel andere toestellen. maar wat je voor de rest zegt zal wel waar zijn en vind ik ook.

Er zijn nog maar 3 versies van de iPhone uit geweest he ;) en de eerste versie is alleen in amerika uit gekomen.. daarnaast wordt het toestel steeds populairder en komt na 1 jaar weer een nieuwe he! Ik denk dat de getallen best redelijk zijn:P

Uh, al die minipimpjes om zo maar te zeggen nemen een bb omdat dat exclusieve telefoons zijn maar een stuk goedkoper als een iPhone ;) ken er zat :p

iScorpio 17-05-10 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 453442)
dit nieuwsbericht heeft geen bron, dus ik neem aan dat het speculaties zijn.

Staat vandaag al op meerdere sites te lezen en dit is je gezochte bron: Foxconn to ship 24 million iPhone 4G in 2010, says Digitimes Research ;)

ni3lsj4ns3n 17-05-10 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 453448)
Er zijn nog maar 3 versies van de iPhone uit geweest he ;) en de eerste versie is alleen in amerika uit gekomen.. daarnaast wordt het toestel steeds populairder en komt na 1 jaar weer een nieuwe he! Ik denk dat de getallen best redelijk zijn:P

Uh, al die minipimpjes om zo maar te zeggen nemen een bb omdat dat exclusieve telefoons zijn maar een stuk goedkoper als een iPhone ;) ken er zat :p

zulk soort mensen ken ik ook, maar die gaan dan eerder naar een HTC. of zelfs een samsung ster (hoewel dat weer iets heel anders is, zo goedkoop word hij ook niet).

I Xyzyx I 17-05-10 22:02

Mwaa, meeste die ik ken hebben toch een blackberry.. ik moet wel zeggen t klinkt wel lekker "ik heb een blackberry" als je t vergelijkt met de "aaifoon" haha:P

Ik denk overigens dat hij weer gewoon rond dezelfde prijs gaat zitten.. Zeker nu ze betere beveiliging hebben zal het sowieso interessanter worden voor bedrijven om ze te nemen.. Dus als ze hem dan ook nog eens goedkoper gaan maken dan zouden ze wel meer maken als 50% van het totaal geproduceerde iPhones tot nu toe?

Hermadrid 17-05-10 22:04

denk je dat de aankondiging 7 juni wel zou kunnen kloppen? Of is dat te vroeg

ni3lsj4ns3n 17-05-10 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 453460)
denk je dat de aankondiging 7 juni wel zou kunnen kloppen? Of is dat te vroeg

dat kan kloppen. dan is de wwdc.

themobilephonefreak 19-05-10 15:16

hoe komt het eigenlijk dat die dingen uitlekken, en is nu ook een Ipod Touch met een camera gevonden. Het kan toch niet zomaar zijn dat je die dingen gewoon op straat vind.?
is er eigenlijk al een release date vrijgegeven??

Hermadrid 19-05-10 16:47

Denken jullie dat je de iphone 4g ook gelijk met 1-jarig abbo kan afsluiten? of moet je perse 2 jarig

jdiezrequejo 20-05-10 15:15

Wit wit wit wit!! :D

zie: Next-Generation iPhone to Offer Option of White Front Panel? [Updated] - Mac Rumors

http://img6.imageshack.us/img6/4686/ipw.jpg

xgaming 20-05-10 16:11

Mwah dan prefereer ik de zwarte versie :)

wouter1981 20-05-10 16:34

In ieder geval is nu bekend dat alle Nederlandse providers microsim gaan leveren. Bron

ewaa 20-05-10 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 454633)
In ieder geval is nu bekend dat alle Nederlandse providers microsim gaan leveren. Bron

Hoe zou ik dat straks moeten doen met de data op mijn simkaart? Ik zit nu bij Telfort met een Nokia E71, stel ik ga naar vodafone met de nieuwe iphone. Hoe krijg ik dan mijn telefoonboekgegevens etc in de iphone op de microsim?

dirkvs 20-05-10 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ewaa (Bericht 454640)
Hoe zou ik dat straks moeten doen met de data op mijn simkaart? Ik zit nu bij Telfort met een Nokia E71, stel ik ga naar vodafone met de nieuwe iphone. Hoe krijg ik dan mijn telefoonboekgegevens etc in de iphone op de microsim?

In het artikel staat dat er een adapter komt. Dus dan stop je de microsim in de adapter, die vervolgens in je nokia, gegevens op je simkaart zetten en dan de iPhone in.

Jo... 20-05-10 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jdiezrequejo (Bericht 454599)

Wit vind ik wat meer voor meisjes persoonlijk. Ook vind ik dat hij er op het eerste zicht wat plastiekeriger uitziet. (zowel zwarte als witte versie)

Hermadrid 20-05-10 22:20

Denken jullie dat je voor iphone 4g ook een 1 jarig abbo kan afsluiten of durven jullie dat niet te zeggen?

wouter1981 21-05-10 08:44

Ik verwacht dat de nieuwe iPhone ook met een 1 jarig abonnement te krijgen is. Alleen betaal je dan wel de hoofdprijs...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.