//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze video ....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 26-02-10, 12:22
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Deze video.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 26-02-10, 12:24
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

//Topics samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #323  
Oud 26-02-10, 12:40
Macjunk Macjunk is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Precies ga halen man dat ding, wat een feest ik heb hem nu een week, in 1 woord fantastisch!!
  #324  
Oud 28-02-10, 09:53
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest Bekijk bericht
Nou ja, op dat vlak verschillen we dan van mening. Volgens mij vliegen de 3GS de winkels nog uit en als ik kijk naar wat er alternatief verkrijgbaar is, zit daar niets tussen wat beter is, afhankelijk van je eigen set van wensen natuurlijk.

Enige wat ik kan bedenken, is de cam. Ikzelf vind dat niet zo belangrijk, phonecams zijn altijd maar zo-zo, en de cam op de Iphone doet het best goed.

Ik verwacht dan ook dat dat de grootste verbetering zal zijn op de 4G, een betere cam en eventueel een 2e cam voor beeldbellen. Wat bijna niemand wil, maar soit.
3GS vliegen de winkels uit, valt enigszins mee volgens mij..maar je moet afen toe een nieuw product uitbrengen op de aandacht op je producten te houden..dat jij tevreden bent met de 3GS wil niet zeggen dat iedereen dat zal zijn.. Apple kan moeilijk nu 2 jaar niks uitbrengen omdat de 3GS nog wel mee kan..nee, ze moeten vooruitlopen als je de beste wilt zijn.
Camera kan beter, goede camera op mijn telefoon zou mooi zijn want dan kan ik er nog meer foto's mee maken, gebruik het vrij veel met kinderen nl. Heb niet altijd mijn digitale camera bij me, maar telefoon wel, betere accu die langer meegaat zou mooi zijn en nog wat kleine verbeteringen, misschien betere GPS erin, alhoewel ik daar geen problemen mee heb, maar veel mensen wel als je dat zo leest op internet.
  #325  
Oud 28-02-10, 22:41
luclog luclog is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 26
Standaard

Meer iconen in de statusbalk. Net zoals een sms teken. En een mail teken. De app store moet ook push gegevens krijgen als er een update van een app is.
  #326  
Oud 01-03-10, 00:09
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
dat jij tevreden bent met de 3GS wil niet zeggen dat iedereen dat zal zijn..
Hoho, nu draai je zaken om. Het wordt op dit forum gepresenteerd door enkelen alsof de 3GS verouderd is en nu nog een 3GS kopen dom is, omdat je zou moeten wachten op de 4.

Dat is volgens mij onzin.

Overigens is het maar heel erg de vraag of de mensen die nu niet tevreden zouden zijn met een 3GS, dat wel zouden zijn met de 4G, omdat eigenlijk nog niemand weet wat er precies anders zou zijn aan die 4G.

Citaat:
Apple kan moeilijk nu 2 jaar niks uitbrengen omdat de 3GS nog wel mee kan..nee, ze moeten vooruitlopen als je de beste wilt zijn.
Dat is gewoon niet waar. De beste zijn houdt niet in dat je continu nieuwe producten moet uitbrengen. De beste zijn houdt in dat je het beste product uitbrengt. Of de iPhone nu wel of niet de beste telefoon is, kun je over discusseren. Ook over of de 4G dat dan wel of niet zou zijn.

Citaat:
Camera kan beter, goede camera op mijn telefoon zou mooi zijn want dan kan ik er nog meer foto's mee maken, gebruik het vrij veel met kinderen nl.
De camera die op de iPhone zit, is al goed. Meer megapixels is lang niet altijd beter. Nog geen paar jaar geleden betaalde men grof geld voor een normaal fototoestel met 3mpix en was dat volgens de bezitters ervan perfecte kwaliteit.

De consument laat zich gekmaken met nummertjes zonder eigenlijk te weten welke impact die nummertjes precies hebben.

Voor een fotoafdruk op 300dpi is dat voldoende om een normale foto op maximale kwaliteit af te drukken.

Als ik morgen een cam zou produceren met een miljoen megapixels, dan zou het een maand duren en dan zouden er al mensen gaan beweren dat je toch wel minimaal een miljoen megapixels nodig hebt, en alle toestellen die dat niet hebben, verouderd zijn.

Hoe dan ook; voor de duidelijkheid; ik zeg niet dat de iPhone niet voor verbetering vatbaar is. Ik zeg ook niet dat het best kan dat de 4G weer een stukje beter zou zijn. Wat ik zeg is dat het onzin is om te beweren dat de 3GS verouderd is, of dat je nu moet gaan wachten op een 4G.
  #327  
Oud 01-03-10, 10:57
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Daar heb je gelijk in..3GS is ook niet verouderd. Daar ben ik het met je eens.

Citaat:
De beste zijn houdt niet in dat je continu nieuwe producten moet uitbrengen
1 keer per jaar noem ik nou niet continu..vooral als je kijkt dat anderen bijna maandelijks ofzo een nieuwe uitbrengen..1 keer per jaar vind ik op zich wel mooi van Apple.

Citaat:
De camera die op de iPhone zit, is al goed. Meer megapixels is lang niet altijd beter.
Ik heb het ook niet over Megapixels, heb het over de camera..kan beter want er zijn andere toestellen met betere camera's.

Als ik NU geen Iphone zou hebben maar ik weet dat er in juni waarschijnlijk een nieuwe komt dan zou ik denk ik wachten op die nieuwe..3 maanden zou ik dan ook nog wel kunnen wachten. Maar je hebt gelijk de 3GS is niet verouderd..zeker niet.
  #328  
Oud 01-03-10, 11:28
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De 3GS is ook nog niet verouderd. Echter de consument wil (over het algemeen) vernieuwing zien. En ook Apple moet het hebben van zijn consumenten.
  #329  
Oud 01-03-10, 13:53
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Als je de tijd lijn bekijkt van de eerdere toestellen, dan kun je wel stellen dat er dit jaar een vernieuwing zal komen.
Apple Iphone 8gb - januari 2007
3G - juni 2008
3GS - juni 2009
  #330  
Oud 01-03-10, 14:23
martijn156 martijn156 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 8
Standaard

...afwachten maar....
  #331  
Oud 02-03-10, 04:05
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

Ik vind een betere camera ook echt wel belangrijk. en nee het gaat niet alleen om de megapixels, dat weet iedereen wel die een beetje begrijpt wat het inhoudt. Het gaat om goed belichte scherpe foto's, en de iphone is daar niet altijd toe in staat, want als het wat donkerder is blijft er weinig van je foto over...
ook als je je foto van je iPhone op je computer zet, zie je dat de foto in het groot al gauw veel ruis bevat en onscherp is. Dus er valt zeker nog heel wat te verbeteren aan de camera. al is ie nu ook al goed hoor! maar ik zou graag een flinke update zien in de 4G want een goede camera, die je altijd bij de hand hebt, zou echt super handig wezen!
  #332  
Oud 02-03-10, 21:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Apple zal sowieso met een nieuwe iphone afkomen; ze hebben maar 1 toestelleken en das de iphone terwijl bv merken als htc constant met nieuwe en betere toestellekes afkomen.
Als apple geen nieuwe iphone zouden uitbrengen gaan ze heel wat clienteel verliezen want er is zo een gezegde; onderschat nooit uw tegenstander/concurrenten.

Ik ben ook iemand die iedere jaar de nieuwste iphone koop en dan maken mensen steeds een fout door te gaan zeggen van bv; weeral minstens 600 euro en das fout natuurlijk want ik vang toch nog altijd rond de 450 euro voor mijn dan op dat moment vorige ouwere iphone dus ik moet iedere jaar slechts een kleine opleg doen voor het nieuwste toestelleken.

Het zal volgens mij zoals steeds ook terug in eind juni zijn de nieuwe iphone te koop zal zijn.Mag van mij wat vroeger zijn .

Ik denk ook niet deze 4G zal noemen, dat bestaat hier nog niet eens 4G, het zou mij echt verbazen.
  #333  
Oud 02-03-10, 22:37
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Juist ja...
  #334  
Oud 03-03-10, 18:59
JosJ JosJ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 16
Standaard

4G is volgens mij alleen nog maar in Zweden in de lucht. Ik denk dat de nieuwe iPhone een nieuwe naamreeks gaat krijgen. Maar het blijft natuurlijk wel voor de hand liggend om de nieuwe iPhone, iPhone 4.0 te noemen. (gezien het O.S)
  #335  
Oud 03-03-10, 19:06
Spartan23R's schermafbeelding
Spartan23R Spartan23R is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

Dat vind ik dan nog niet echt kloppen, want ik neem aan dat je de OS4.0 ook gewoon op de huidige 3G en 3GS kan draaien
  #336  
Oud 04-03-10, 10:38
JosJ JosJ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 16
Standaard

Dat ligt aan de verdere specificaties van de nieuwe iPhone. Jammer genoeg valt er niets anders te doen dan afwachten.
  #337  
Oud 04-03-10, 10:55
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Geheel mee eens dat het afwachten is. Naar mijn mening heeft de 4g meer te maken met de vierde generatie van Iphone. Je ziet deze benaming ook terug bij de Ipod.

Ze zullen het wel in April bekend maken of er een nieuwe Iphone komt. Geen bericht, geen nieuwe Iphone
  #338  
Oud 04-03-10, 11:40
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Hoezo verwacht je in april de aankondiging? Dat is tot nu toe nog nooit gebeurd. De laatste 2 aankondigingen waren in Juni tijdens de WWDC. De eerste iPhone werd aangekondigd in Januari omdat Apple wilde voorkomen dat hij anders zou uitlekken door keuringen...
  #339  
Oud 04-03-10, 14:55
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Vergissing, las net dat de WWDC 8 - 12 juni is. Dan zal het wel bekend worden gemaakt. Wacht rustig op een innovatie
  #340  
Oud 04-03-10, 15:03
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ah. Dan zitten we op dezelfde lijn.. Gewoon rustig afwachten idd.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 18:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 14:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.