//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Al een maandje de 3Gs en ben echt wel tevreden met het toestel =D vooral leuk is het syncen met mn macbook pro, verloopt allemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-08-09, 07:45
Den.koennie Den.koennie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Al een maandje de 3Gs en ben echt wel tevreden met het toestel =D
vooral leuk is het syncen met mn macbook pro, verloopt allemaal vlotjes..

waarschijnlijk sla ik volgend jaar een versie over en wacht een beetje af wat de reviews gaan worden, mocht alles echt super positief uitslaan dan waag ik de verandering wel ^^
wat wel meespeelt is de prijs die met Iphone gemoeid gaat.. dat maakt toch de doorslag op niet meteen veranderen.

wil vooral dat software (bluetooth!) verder uitgebreid wordt enja zelf je iphone wat inkleden zou idd wel handig zijn. Wat ik persoonlijk het liefste zou hebben is dat ze iets doen aan de batterijduur.. Voor de rest is dit een superaankoop geweest =D
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-08-09, 18:32
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Toch maar zelf in mijn eigen topic reageren. Ik denk dat ik 2010 over sla, zodat ik gerust nog een jaartje het abonnement van de 3Gs kan laten aflopen (tenzij er een hele goede regeling komt om over te stappen, maar dat verwacht ik niet ).

Ik hoop in 2010 ook een update te zien zoals 3.0 met nieuwe dingetjes enzo. Wat ik wel verwacht is dat de '4G' (of 4G netwerk of '4th generation' ) veel nieuwe dingen zal hebben ten opzichte van de 3Gs. Juist daarom lijkt het me ook wat verstandiger een jaartje extra te wachten: er kunnen problemen opduiken vanwege de vele nieuwe functie's (tenminste, dat verwacht ik) en een jaar later kan daar allemaal rekening mee worden gehouden. Verder: alles wat in de 5e generatie iPhone komt, zit ook in de 4e generatie natuurlijk. Laten we maar hopen dat er een 4e en 5e generatie iPhone komen

Persoonlijk hoop ik dit:
- OLED scherm (zal veel voordelen opleveren, onder andere met de batterij)
- Betere batterij (ik hoop ook dat ze een soort manier van atomen gebruiken (dus dat ze op elke atoom wat energie op slaan))
- Soort zonnepanelen. Stel je voor: er hoeft alleen maar wat licht op te komen en het laad al op, dat zou ideaal zijn als je voor lange tijd je iPhone/iPod niet kna opladen
- Indien betere batterij: nog meer mogelijkheid voor betere (3D) graphics
- Indien betere batterij: naast push ook achtergrondprocessen toestaan
- Minimaal 5 mega pixel camera (en geen 12 ofzo, dat is te hoog) met flash en flitser
- Frontcamera: 3 megapixel moet hiervoor goed zijn
- Nog meer ruimte: 64 GB (32GB is wel goed, maar soms heb je dan ook nog maar een heeel klein beetje ruimte over - met 64GB heb je gegarandeerd genoeg)
- Betere 3G chip (zuiniger, beter en sneller)
- Betere 2G chip (zuiniger, beter en sneller)
- Betere Wi-Fi chip (zuiniger, beter en sneller)
- Meer BlueTooth mogelijkheden
- Betere GPS (signaal maar ook zuiniger, beter, nauwkeuriger en sneller)
- (weet niet of dit al mogelijk is hoor draadloos toetsenbord gebruiken via bluetooth
- Een of ander hip dingetje wat helemaal 'het' is in 2010 en 2011
- Val-, stoot- en waterbestendig (alsof dit ooit gebeurd, haha)

Het zou een wonder zijn als de bovenstaande functie's de komende 2 jaar komen in de iPhone. Eigenlijk hoop ik wel iets van zonnepanelen achtig iets. Dat je iPhone oplaad als het in het licht ligt (en nee, het hoeft niet perse in de zon).

Verder hoop ik ook dat ze 'meedingen' met de concurrentie. Ik bedoel maar, de iPhone is nu top hoor maar het zal steeds meer achter te komen staan als ze functie's weghouden die andere telefoons wel hebben: het succes van de App Store blijft niet voor eeuwig en de software word ook steeds beter bij de concurrentie. Ze moeten dus wel een beetje meeblinken met de rest, en vooral in sommige dingen bovenaan staan.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 11-08-09 om 18:34.
  #23  
Oud 13-08-09, 21:35
Gekko Gekko is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Delft
Berichten: 175
Standaard

Ik wil het volgende erbij hebben:

- Flash!
- Nieuw Design
- Sterkere Batterij
- OLED scherm (helderder en energiezuiniger)
- Sterkere Graphics chip
- Dual Core Chip
- Meer intern geheugen
- Achtergrondprocessen gebruiken (zonder jailbreak)
- Betere camera met flitser
- Sterkere behuizing
- Bluetooth zonder beperkingen
- Betere GPS chip (SIRFStar III)
- Sterkere chips voor Wi-Fi en 3G netwerk (of tegen de tijd 4G)

Verder moet ie natuurlijk niet te duur zijn..
Maar dat zal wel niet lukken met bovenstaande lijst...
__________________
Verwar de mening van de meerderheid niet met die van de waarheid.
  #24  
Oud 15-08-09, 04:40
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Het enige wat ik momenteel belangrijk vind zijn een langere batterijduur en het toestaan van achtergrondprocessen. Misschien ook nog een groter Wi-Fi-bereik als dat mogelijk is.
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #25  
Oud 15-08-09, 12:40
RVDB RVDB is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Waarschijnlijk zal er een oled scherm in komen. Dat scheelt batterij!
Betere cam (duh). Betere GPS module lijkt me ook wel handig.
Betere batterij lijkt me ook wel handig. Denk dat apple wel redelijk naar de mensen luistert.
Formaat zal waarschijnlijk wel kleiner worden. Of er komen meerdere versies uit, een kleinere en een grotere.

Ik zal hem waarschijnlijk niet kopen. Want dan heb ik nog een jaar abbo. Misschien als de 32gb niet meer gemaakt wordt laat ik per ongeluk mijn iphone op de grond vallen heel hard.

Laatst gewijzigd door RVDB; 15-08-09 om 12:42.
  #26  
Oud 15-08-09, 12:51
Clemenza Clemenza is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 45
Standaard

Ik hoef maar paar dingetjes

~Betere batterij...
~Betere camera
~Meer mogelijkheden voor bluetooth
~Winterboard ofzo iets
  #27  
Oud 15-08-09, 16:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Flashplayer wil ik al geruime tijd,ik ben al tot meermaals toe al op pagina's gekomen die ik wilde zien en noem maar op maar had flah nodig en dat gaat helaas niet met de iphone.Dus dat mogen ze er bij de volgende zeker opsteken.
Ook een beter bereik want ik ga bv in gent op cafe en daar heb ik dikwijls geen bereik terwijl mijne maat die hetzelfde netwerk provider heeft als mij deze volle bak bereik heeft en das ook iets wat ze mogen aan doen.
De batterij mag altijd beter als dat kan maar zo slecht vind ik deze eerlijk gezegd niet.
Sterkere wi-fi mag ook.

Betere camera is leuk meegenomen maar ik koop toch liever zoiets apart omdat je veel meer mogelijkheden hebt en nog betere kwaliteit;heb mij het volgende gekocht en zeer tevreden van.

DSC-T90 (DSCT90) : Overzicht : Digitale camera's, fotolijsten en printers : Sony

Heb er 300 voor betaald maar online bestellen kan zelfs nog wat goedkoper.
  #28  
Oud 16-08-09, 02:38
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

op youtube staat een filmpje van de 4g
  #29  
Oud 17-08-09, 14:24
wdvds5 wdvds5 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard


dit is een concept plaatje van de Iphone 4G ziet best strak uit om eerlijk te zijn...
  #30  
Oud 17-08-09, 14:44
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

hmm nee ik vind m niet zo mooi..
Te smal en daardoor lijkt die heel lang.....
En die achterkant vind ik lelijk zo hoor.
  #31  
Oud 17-08-09, 15:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heel mooi.
  #32  
Oud 17-08-09, 18:08
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik vind die achterkant niet bepaald een vooruitgang.., maargoed het is een concept.
  #33  
Oud 18-08-09, 19:12
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Verder vind ik de concept van 4g raar omdat er een SD kaart ingang erbij is gemaakt, dat slaat nergens op omdat alles nu via microSD verloopt en niet zo'n grote SD kaart
maarja we zien het volgend jaar wel. Dan verloopt lekker mn lekkere abbo dus dan kan ik lekker een lekkere 4g halen.
  #34  
Oud 23-08-09, 01:10
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Is ook totaal een nepperd, er staat "iPhone luxe".

Ik wil trouwens nog wel wat aan mijn lijstje toevoegen:

Mappen ('categories' in Cydia enzo)
Gewoon optioneel, het hoeft niet, maar als je wilt kan je het gebruiken: mappen. Zo zou ik het handig vinden om mijn applicaties netjes in te delen in mappen: radio apps in een map "Radio's", leuke games in "Games" etc.

Van de 'standaard apps' (die er standaard opstaan) zou ik bijvoorbeeld "Agenda", "Aandelen", "Kaarten", "Weer", "Dictafoon", "Notities", "Klok", "Calculator", "iTunes" en "Kompas" in een map willen stoppen zoals "Handig" of "Standaard" - een naam die je zelf wilt. Zo houd ik nog de echte belangrijke applicaties over op het homescreen en is het minder rommelig: "Berichten", "Foto's", "Camera", "YouTube", "Instellingen", "App Store" en "Mail".

Dan is het al veel opgeruimder en zitten de applicaties die ik minder vaak gebruik weggestopt. Ook zou ik willen dat ik applicaties "Ontzichtbaar" kon maken (bijvoorbeeld "Aandelen" want die gebruik ik echt NOOIT!) en dat je die ontzichtbare applicaties dan kan zien door naar boven te schuiven (net zoals je nu naar links en rechts schuift om naar een volgend homescreen te gaan).

Een map zal je makkelijk moeten kunnen toevoegen, misschien een manier net zoals copy & paste.

'Personal style'
Gewoon je eigen style: zelf de achtergrond bepalen bijvoorbeeld en het een beetje naar je eigen stijl inrichten: ZONDER te jailbreaken. Natuurlijk ook een keuze om restricties weg te halen (bijvoorbeeld dat je over 3G gewoon YouTube op Wi-Fi kwaliteit kan kijken, ookal duurt het laden dan wat langer)
  #35  
Oud 23-08-09, 14:45
rickey rickey is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
draadloos toetsenbord gebruiken via bluetooth
Zal ik vanmiddag ff testen
  #36  
Oud 25-08-09, 21:32
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickey Bekijk bericht
Zal ik vanmiddag ff testen
Al resultaat?
  #37  
Oud 27-08-09, 22:54
tonnieonline tonnieonline is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik zou een nieuwe iphone waarbij veel verbeterd is direct kopen. Maar dan geen abbo bij t-mobile.
  #38  
Oud 28-08-09, 14:33
BrandonvD BrandonvD is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Brielle
Berichten: 7
Standaard

In September 2010 verloopt mijn contract bij vodafone dan stap ik over naar t-mobile Ik hoop dat de nieuwe iPhone er dan is heb de 3G en 3GS generatie over geslagen dus het word tijd voor een nieuwe hoop wel dat de speakers wat luider zijn want als ik op de fiets zit met me iPhone in me broek hoor ik hem niet echt oordopjes voor nodig.
Dus ben vreselijk benieuwd naar de nieuwe iPhone Generatie
  #39  
Oud 28-08-09, 14:39
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrandonvD Bekijk bericht
In September 2010 verloopt mijn contract bij vodafone dan stap ik over naar t-mobile Ik hoop dat de nieuwe iPhone er dan is heb de 3G en 3GS generatie over geslagen dus het word tijd voor een nieuwe hoop wel dat de speakers wat luider zijn want als ik op de fiets zit met me iPhone in me broek hoor ik hem niet echt oordopjes voor nodig.
Dus ben vreselijk benieuwd naar de nieuwe iPhone Generatie
Sep-10..duurt wel errug lang nog dan. 3GS heeft ook al asociale speakers hoor.. Veel harder hoeven ze voor mij niet en daarmee doel ik op de overlast in het openbaar.

PS ik lees dat je de 3G versie hebt overgeslagen, maar je profiel zegt dat je een 3G 8GB bezit..

Laatst gewijzigd door harriepopov; 28-08-09 om 14:44.
  #40  
Oud 28-08-09, 14:44
BrandonvD BrandonvD is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Brielle
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Sep-10..duurt wel errug lang nog dan. 3GS heeft ook al asociale speakers hoor.. Veel harder hoeven ze voor mij niet en daarmee doel ik op de overlast in het openbaar.
Ik heb daar met de iPhone 2G geen last van ik vind het heel jammer dat het zo zacht is van een vriend heb ik gehoord dat de 3GS erg hard is dat wil ik ook niet maar iets harder weet jij der mischien iets op?
Heb het forum al doorzocht en op google gezocht.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 18:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 14:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.