//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie van jullie denkt ook dat de nieuwe iPhone hetzelfde uiterlijk als de iPad gaat krijgen? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 17-03-10, 13:48
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Wie van jullie denkt ook dat de nieuwe iPhone hetzelfde uiterlijk als de iPad gaat krijgen? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dat niet gaan doen aangezien alles op dit moment in aluminium wordt uitgevoerd bij Apple, en de iPad toont aan dat dingen als umts/gprs ook mogelijk zijn in een aluminium behuizing.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 17-03-10, 17:13
Spartan23R's schermafbeelding
Spartan23R Spartan23R is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik heb zelf het gevoel dat ze het uiterlijk precies hetzelfde houden
  #383  
Oud 18-03-10, 10:23
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spartan23R Bekijk bericht
Ik heb zelf het gevoel dat ze het uiterlijk precies hetzelfde houden
Mag van mij ook wel..persoonlijk vind ik het uiterlijk heel mooi, hoeft van mij niet heel erg te veranderen..tikkie groter scherm ofzo misschien, maar qua uiterlijk zou ik niet weten hoe en wat..tenzij Apple me weer verrast natuurlijk.
  #384  
Oud 18-03-10, 10:26
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik zou er niet rouwig om zijn wanneer het uiterlijk niet wijzigt. Dan hoef ik mijn docks niet te vernieuwen.
Maar ik wacht met smart op de aankondiging.
  #385  
Oud 18-03-10, 13:12
Snowboarder Snowboarder is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Wat een duivels dilemma.... Na jaren WM te hebben gebruik (heb nu een HTC TP2) wil ik ook een iPhone hebben. Tja, nu ik die beslissing heb genomen is het de vraag wanneer. Apple heeft steeds in juni de iPhones aangekondigd en iedereen gaat er ook maar vanuit dat dit ook in 2010 weer gebeurd. Ik kan wel een paar maanden wachten. Maar ja, wat als ze pas veel later komen. Dan had ik achteraf beter nu een kunnen aanschaffen. Wat is dat toch die aantrekkingskracht, hype en onzekerheid rondom Apple. Shit wat doen ze dat goed!
  #386  
Oud 18-03-10, 13:19
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Tja... Is toch heerlijk zo'n luxeprobleem? Neem de huidige, fantastische, iPhone? Of wacht ik een paar maanden... Ik kan zelf vanaf half Mei verlengen maar wacht op de nieuwe iPhone.
  #387  
Oud 18-03-10, 14:04
bdp bdp is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Nieuwkuijk
Berichten: 5
Standaard

Mijn simlock vrije 3gs is helaas gesneuveld (kan niet tegen water) en zat ook met het luxe probleem om een nieuwe te kopen of te wachten op een nieuw model.

Heb uiteindelijk voor een paar centen een 12mnd oude 3g op de kop kunnen tikken. Door T-Mobile laten unlocken en ik hou de rest van mijn centen nog even in mijn zak tot het nieuwe model er is.
De 3Gs is absoluut een fantastisch apparaat, maar zou het wel heel erg zuur vinden om nu 575 euro uit te geven als er binnen 3 / 4 maanden een opvolger op de markt komt (wordt verwacht).
  #388  
Oud 18-03-10, 14:11
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Kan me voorstellen dat sommigen het lastig vinden..als je met je verstand denkt dan zou je zeggen, ik wacht op de nieuwe..die paar maanden kan ik wel wachten.
Maar in de realiteit en met dit soort gadgets is het toch altijd van hebbe hebbe hebbe..en zo snel mogelijk..heel normaal. Hehehe.
Heb zelf de 3G nog vanaf 2008, heb gelukkig de 3GS niet genomen vorig jaar..in juli loopt mijn abbo af dus ik heb geen haast. Het lastige is als je nu de 3GS neemt en er komt wel een hele super update van de Iphone aan in juni of juli dan baal je achteraf dat je de 3GS hebt genomen..snap dat volkomen.
Dat doet Apple inderdaad veel beter..bij de meeste toestellen weet je ruim vantevoren wat er ongeveer op zit en heb je ook nog keus uit diverse moddelen etc.
Bij Apple wacht je op die ene..die maar 1 keer per jaar komt..en waarvan je ook nog zo weinig zeker weet..tja, bouw de spanning maar op..dat is Apple.
  #389  
Oud 18-03-10, 14:27
Snowboarder Snowboarder is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Ja, voor 220,- nu een 16GB iPhone nemen met een t-mobile abo en dan later in het jaar abo verlengen voor de nieuwe 4G. Is een optie. Ach, ik kan beter even wachten, me niet gek laten maken. Bovendien zal naar verwachting tmobile niet de enige zijn die met een iPhone abo komt, dus we hebben straks ook meer te kiezen.
  #390  
Oud 18-03-10, 19:36
kouwie kouwie is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Ik had net Vodafone aan de lijn die mijn contract probeerde te verlengen, duurt nog 6 maanden, maar goed. Ik zei ik wil wel verlengen maar jullie hebben geen Iphone, toen deed hij mij de mededeling dat ze van hun fouten hebben geleerd en voor 99% zeker de iphone 4G vanaf juni/juli gaan leveren.

T-Mobile beweerde enkele weken geleden hetzelfde toen ik werd gebeld. Ben toch benieuwd wie het nou gaat worden.
  #391  
Oud 18-03-10, 20:09
iphoneb0y iphoneb0y is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roadner Bekijk bericht
Wie van jullie denkt ook dat de nieuwe iPhone hetzelfde uiterlijk als de iPad gaat krijgen? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dat niet gaan doen aangezien alles op dit moment in aluminium wordt uitgevoerd bij Apple, en de iPad toont aan dat dingen als umts/gprs ook mogelijk zijn in een aluminium behuizing.
wel grappig dat je dit zegt, ik kwam toevallig deze afbeelding online tegen.
schijnt de nieuwe design voor 4g te zijn, althans een gerucht...
ik heb deze alleen in een lage resolutie kunnen vinden, hij zit ook ergens op youtube dacht ik

http://img146.imageshack.us/img146/4...g54t35g532.png

is moeilijk te zeggen of dit een fake is want het is te verdacht, bewust is de phone app gedeeltelijk zichtbaar gemaakt, apple heeft dit vaker gedaan om bepaalde eigenschappen bewust kenbaar te maken, anders is dit gewoon een fake concept, ik denk persoonlijk dat dit een fake is, maar het zou best kunnen dat de nieuwe 4g op een ipad zal gaan lijken

Laatst gewijzigd door iphoneb0y; 18-03-10 om 20:12.
  #392  
Oud 18-03-10, 20:33
Spartan23R's schermafbeelding
Spartan23R Spartan23R is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

ik vind em er heel erg fake uit zien..
vooral die 'front camera' links bovenin..
  #393  
Oud 18-03-10, 20:52
iphoneb0y iphoneb0y is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

deze kwam ik net ook tegen
ik vind deze wel een stuk echter uitzien toch?
  #394  
Oud 19-03-10, 13:22
gzzle gzzle is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

@bdp
Citaat:
Mijn simlock vrije 3gs is helaas gesneuveld (kan niet tegen water) en zat ook met het luxe probleem om een nieuwe te kopen of te wachten op een nieuw model.

Heb uiteindelijk voor een paar centen een 12mnd oude 3g op de kop kunnen tikken. Door T-Mobile laten unlocken en ik hou de rest van mijn centen nog even in mijn zak tot het nieuwe model er is.
De 3Gs is absoluut een fantastisch apparaat, maar zou het wel heel erg zuur vinden om nu 575 euro uit te geven als er binnen 3 / 4 maanden een opvolger op de markt komt (wordt verwacht).
ik zag je berichtje over dat je een vorm van waterschade aan je iphone had.. Ik weet niet wat er precies mee is, maar dat kun je oplossen door je telefoon een week lang in een bak met rijst te leggen. Dat onttrekt het vocht uit je apparaat. Vriend van me had zn iphone in een put laten vallen (!). Heeft de iphone door de gemeente uit de put laten vissen. Toen schoongemaakt van buiten, vervolgens een week ingegraven in een bak met rijst. Daarna simkaartje er weer in.. en hij doet het weer perfect. Hij heeft alleen een klein plekje op zn scherm. Maar voor de rest, prima!

Hoop dat je er wat aan hebt....
  #395  
Oud 19-03-10, 13:30
gzzle gzzle is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

Overigens zit zelf echt te twijfelen wat ik moet doen. Had toen dus ook die 3G genomen toen ie net uit was, en mijn abonnement loopt dus ook ergens in juni/juli af. Ik kan inmiddels al verlengen als ik wil. Ik ben zelf alleen iemand die om de zoveel tijd wat anders wil, dus als de nieuwe iphone er weer hetzelfde uit ziet (net zoals de 3gs er hetzelfde uit ziet als de 3g) en dan bedoel ik niet zozeer alleen van buiten, maar ook de interface vooral... dan weet ik zo net nog niet of ik wel de nieuwe iphone ga nemen.

Een andere interface of vooral een aanpasbare interface zou ik dan wel weer enorm op prijs stellen. Al is het alleen maar dat je een andere achtergrond kan gebruiken (en dan bedoel ik een NIET "gejailbreakte" versie) of dat je de iconen kunt vergroten en verkleinen zodat er dus ook meer of minder iconen in 1 scherm passen.. Of dat je zelf je agenda in andere kleuren kan aangeven o.i.d.. Dat soort kleine dingetjes zou ik dan wel weer handig vinden.

Daarnaast.. het al wel bekende topic: Flash... Tja.. ik vind het echt niet relaxed dat flash niet in safari is geïntegreerd. Ik ben zelf multimedia developer en maak dus ook websites met flash.. deze kan ik niet eens op mn iphone bekijken...

Als de nieuwe alleen maar meer van hetzelfde is (wat ik wel zie gebeuren omdat apple niet echt van die veranderingen doet) dan denk ik dat ik voor 1 jaartje naar een ander merk overstap (ik houd natuurlijk nog steeds mijn 3g dus iphonen kan ik altijd nog) en dan hopen dat het volgend jaar wel beter wordt..

Laatst gewijzigd door gzzle; 19-03-10 om 13:42.
  #396  
Oud 19-03-10, 16:45
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Misschien is HTML5 tegen die tijd uitgerold, want Apple gaat echt geen Flash ondersteuning geven...
  #397  
Oud 19-03-10, 21:43
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Ik hoop dat dit 'm wordt!

YouTube - iPhone HD ad
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB
  #398  
Oud 19-03-10, 22:24
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Dat ziet er wel even wat serieuzer uit wat mij betreft. Lijkt me echt niet zo makkelijk om zoiets in elkaar te zetten...
  #399  
Oud 20-03-10, 00:08
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk bericht
Ik hoop dat dit 'm wordt!

YouTube - iPhone HD ad
Dat ziet er in mijn ogen echt totaal niet uit als een Apple ding. De nieuwe Sony Ericsson Vivaz lijkt erop, maar vind het voornamelijk een LG toestel lijken. Hopelijk wordt dit hem niet.
  #400  
Oud 20-03-10, 09:38
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Nee vind hem ook niet zo...
We zullen het vanzelf zien, zodra de nieuwe er is koop ik hem direct.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 17:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 13:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.