//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm Alstublieft: De machtigingen intrekken voor alle computers die zijn gekoppeld aan uw account Als u het maximum van vijf machtigingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #441  
Oud 01-04-10, 01:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm Bekijk bericht
Alstublieft:

De machtigingen intrekken voor alle computers die zijn gekoppeld aan uw account
Als u het maximum van vijf machtigingen hebt bereikt, kunt u het aantal gebruikte machtigingen resetten met de optie 'Trek alle machtigingen in' in het venster Accountgegevens.

Klik op iTunes Store in het menu links in iTunes.
Als u niet bent aangemeld in de iTunes Store, klikt u op de knop Account en voert u vervolgens uw accountnaam en wachtwoord in.
Klik opnieuw op deze knop (uw account-id wordt nu getoond op de knop), voer uw wachtwoord in en klik op Toon account (of "Account tonen" in Windows).
Klik in het venster Account Information (Accountgegevens) op Deauthorize All (Alle machtigingen intrekk
en).
Opmerking: u kunt deze functie slechts eenmaal per jaar gebruiken. De knop Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken) wordt niet getoond als u minder dan vijf gemachtigde computers hebt of als u deze optie in de afgelopen twaalf maanden al hebt gebruikt. Hebt u hulp nodig bij het gebruik van deze functie neem dan via e-mail (http://www.apple.com/nl/support/itunes/store/) contact op met de ondersteuningsdienst van de iTunes Store.

Bron: Informatie over het verlenen en intrekken van machtigingen voor de iTunes Store

Voor mij ook thanks want ik snap echt niet hoe ik nu in godsnaam aan 5 machtigingen al kom,kheb precies wat zitten prutsen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 01-04-10 om 02:14.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 01-04-10, 20:48
stef320ci stef320ci is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 18
Standaard

In het laatste nieuws staat dat er op 22 juni 2010 een nieuwe iphone uitkomt en dat hij iphone HD gaat heten.
  #443  
Oud 02-04-10, 09:41
fredkop fredkop is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stef320ci Bekijk bericht
In het laatste nieuws staat dat er op 22 juni 2010 een nieuwe iphone uitkomt en dat hij iphone HD gaat heten.
Kan je deze link eens geven ? thanks
  #444  
Oud 02-04-10, 12:18
Chrissz Chrissz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Chrissz
Standaard

Ik denk dat ik dan toch maar even ga wachten tot Juni met het verlengen van mijn abonnement... Zat te denken om een HTC Desire of Legend te halen... Maar de iPhone geruhten beginnen toch wel redelijk op gang te komen.
  #445  
Oud 02-04-10, 18:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fredkop Bekijk bericht
Kan je deze link eens geven ? thanks
Opletten e, was gister 1 april
Al moet ik zeggen mijnen maat dit ook gelezen heeft in gazet de metro dus er zal mss wel wat van waar zijn dan.

Ik wacht allesins al vol spanning op de nieuwe, wou dat deze nu al uitkwam.
  #446  
Oud 02-04-10, 20:36
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrissz Bekijk bericht
Ik denk dat ik dan toch maar even ga wachten tot Juni met het verlengen van mijn abonnement... Zat te denken om een HTC Desire of Legend te halen... Maar de iPhone geruhten beginnen toch wel redelijk op gang te komen.
Vind de Legend eerlijk gezegd echt lelijk eruit zien. Dat grijze ziet er zo cheap uit. Had wat beters verwacht van HTC qua uiterlijk. Vind ik een Hero nog steeds mooier eruit zien in de bruinachtige variant en in de witte variant.
  #447  
Oud 02-04-10, 20:53
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

ik ga denk ik ook voor de 4g/hd (hopelekee je bent op tv) ga als tie uitkomt, ik heb wel het gerucht gehoord dat de prijs wat hoger gaat liggen
  #448  
Oud 02-04-10, 22:27
0daro0 0daro0 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Heemskerk
Berichten: 67
Standaard

Ik kan zelf ook niet wachten mijn, abbo loopt in jullie af of was het nou juni XD maakt niet uit het is een zeer gunstige datum, dus laten we hopen op snel nieuws!!
  #449  
Oud 03-04-10, 15:42
pat1812 pat1812 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 11
Standaard

hihi zie bericht over micro usb op tweakers...

"Apple heeft de afspraak met de Europese Commissie om vanaf 2010 nieuwe toestellen uit te rusten met micro-usb eveneens ondertekend. De fabrikant gebruikt in de iPhone 3GS nu nog een eigen connector in combinatie met 3,5mm-plug. Het is onbekend of de iPhone die deze zomer uitkomt over een micro-usb-aansluiting zal beschikken."

weet tweakers meer?? of ook giswerk?
  #450  
Oud 03-04-10, 17:24
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pat1812 Bekijk bericht
hihi zie bericht over micro usb op tweakers...

"Apple heeft de afspraak met de Europese Commissie om vanaf 2010 nieuwe toestellen uit te rusten met micro-usb eveneens ondertekend. De fabrikant gebruikt in de iPhone 3GS nu nog een eigen connector in combinatie met 3,5mm-plug. Het is onbekend of de iPhone die deze zomer uitkomt over een micro-usb-aansluiting zal beschikken."

weet tweakers meer?? of ook giswerk?
Gewoon giswerk, de dockstekker heeft meerdere functies dus zie het niet zo snel een wijziging.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #451  
Oud 04-04-10, 14:43
bajramovic bajramovic is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik zit ook met groot ongeduld te wachten.. nu al.. ik wil het toestel dan eigenlijk ook het liefst dan gewoon sim-lock vrij zonder abo! Laatst de verleiding voor een BlackBerry Bold 9700 ook weten te weerstaan.. nog maar afwachten dan!
  #452  
Oud 04-04-10, 22:38
zoobab zoobab is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Daam (Grunn'n)
Berichten: 25
Standaard

Ja hoor, eindelijk een 3gs weten te bemachtigen zonder abbo of verlenging. Kan dus strax lekker de 4de gen. opstrijken met men verlenging. Eerlijk is eerlijk, dit is een echt gaaf soepel snel toestel. Ik zeg, gewoon doen
  #453  
Oud 06-04-10, 13:34
fredkop fredkop is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Het ziet er naar uit dat de 4G/HD gaat moeten concurreren met andere zieke toestellen , kijk hier maar eens naar de HTC EVO
lijkt nu wel verleidelijk
YouTube - HTC Evo 4G
  #454  
Oud 07-04-10, 20:14
CookieJar CookieJar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

Pffffffffffffffffffffffffffff Apple maakt het me wel moeilijk zeg. Ik was eerst helemaal overtuigd van de BlackBerry Bold 9700 (hoi Blackherrie, jij zit ook op het BBforum toch xD), maar nu ga ik toch wel ernstig twijfelen. =|
  #455  
Oud 07-04-10, 20:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

HTc; je blijft mee het probleem zitten mee htc mee dat besturingssysteem he en daar houd ik niet van, de iphone is en blijft de makkelijkste.
  #456  
Oud 07-04-10, 23:08
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Ik zou wel een snellere CPU willen. De 2e generatie iPhone is nogal traag. Dat vond ik van de 1e generatie ook. Nu weet ik dat de 3e generatie iets sneller is, maar dat is ook maar beperkt. 4G opzich is niet zo interessant, want veel telecomaanbieders bieden de volle 3G snelheid ook nog niet aan. Leuk dan heb je een 4G telefoon bij een netwerk aanbieder met dezelfde snelheid als 3G.

Ik ben nu ten iedere geval aan het overwegen of ik de BB 9700 als opvolger ga kopen. Wat de iPhone zo interessant maakt is dat het een iPod + telefoon in één is. Stukje gebruiksgemak. Al die apps interesseren mij niet zo, op enkele nuttige en bruikbare na. Nadeel van een Blackberry is dat je zo'n speciale BB abonnement nodig hebt. Leuk, vendor lock-in en geldklopperij.
__________________
Are you ready for this!
  #457  
Oud 07-04-10, 23:34
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Ik zou wel een snellere CPU willen. De 2e generatie iPhone is nogal traag. Dat vond ik van de 1e generatie ook. Nu weet ik dat de 3e generatie iets sneller is, maar dat is ook maar beperkt. 4G opzich is niet zo interessant, want veel telecomaanbieders bieden de volle 3G snelheid ook nog niet aan. Leuk dan heb je een 4G telefoon bij een netwerk aanbieder met dezelfde snelheid als 3G.

Ik ben nu ten iedere geval aan het overwegen of ik de BB 9700 als opvolger ga kopen. Wat de iPhone zo interessant maakt is dat het een iPod + telefoon in één is. Stukje gebruiksgemak. Al die apps interesseren mij niet zo, op enkele nuttige en bruikbare na. Nadeel van een Blackberry is dat je zo'n speciale BB abonnement nodig hebt. Leuk, vendor lock-in en geldklopperij.
er bestaat geen iPhone 1G, bedoel je met de iPhone 1G de iPhone 2g en met de iPhone 2g de iPhone 3G en met de iPhone 3G de iPhone 3Gs? Beter formuleren a.u.b.

groetjes jerry
  #458  
Oud 07-04-10, 23:43
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

ik kan er anders makkelijk uithalen dat hij met 4G de aankomende iphone bedoeld, en "3G snelheid" duidt natuurlijk op het 3G-netwerk. en daarvoor staat gewoon duidelijk 1e, 2e en 3e generatie. daar is niks onduidelijks aan toch?
  #459  
Oud 07-04-10, 23:47
jerry.w jerry.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

vindt ik wel
jij bent denk expert op iPhone gebied, maar iemand die net instapt zal hier wel even 6 keer voor moeten lezen denk ik (ik moest 2 keer lezen terwijl ik echt alles met jailbreak en iPhone/Ipod dingen doe)
Ps. ik ben 14 mischien ligt daar het probleem

edit: ik bedoel dat ik dan minder geduld en concentratie heb

Laatst gewijzigd door jerry.w; 07-04-10 om 23:47. Reden: vergeten iets oeps
  #460  
Oud 08-04-10, 00:20
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Kunnen er nog dingen aan de wishlist worden toegevoegd? Zo ja, dan zou ik zeggen, stylus pen mogelijkheid, maar alleen als dat in combinatie kan met gewone touch én multi touch. (Nokia N900 bijvoorbeeld kan dus met stylus en gewoon aanraken, maar heeft geen multi touch, dus weet niet of het mogelijk is.) Waarom? Een stylus pen zou echt kei handig zijn voor teken programma's, zit m'n vinger niet in de weg.

Oh en, als er toch een grafische chip in moet, doe maar een nVidia. Die maken de laatste tijd geloof ik ook mobiele grafische chips.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 18:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 14:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.