//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tetouani79 het gaat geen 4G heten begreep ik. de naam bestaat uit een aantal letters. Ja, LTE 3GPP Long Term Evolution ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 22-04-10, 17:36
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tetouani79 Bekijk bericht
het gaat geen 4G heten begreep ik. de naam bestaat uit een aantal letters.
Ja, LTE

3GPP Long Term Evolution - Wikipedia, the free encyclopedia
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 22-04-10, 18:22
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

4G in mobiele netwerk staat gewoon voor 4e generatie, net als 3G voor 3e generatie staat. Het gaat dus SOWIESO 4G heten
  #523  
Oud 22-04-10, 21:51
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik heb ook een gerucht gehoord dat er aan het einde van het derde kwartaal 2010 nog een nieuwe iphone komt.. een zogenaamde iPhone HD? Lijkt mij dat dit niet waar is?
  #524  
Oud 22-04-10, 22:07
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

iPhone 4G, iPhone HD - we bedoelen er allemaal het zelfde mee. In juni wordt waarschijnlijk deze nieuwe iPhone aangekondigd.
  #525  
Oud 23-04-10, 19:46
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Zou de trilfunctie bij een sms nu opgewaardeerd worden naar verschillende keren trillen? Nu kan dit enkel als je een jailbreak op je phone staan hebt.
Dat mis ik wel een beetje als slechthorend persoon ! Voor de rest ben ik ook razend benieuwd naar de nieuwe Iphone !
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #526  
Oud 25-04-10, 14:24
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard Iphone 3gs HD

Wat als er geen iphone 4g uitkomt, maar een vernieuwe iphone 3gs HD?
Zou logisch zijn, aangezien volgens mij 4g enkel kan uitkomen als alle of het merendeel van de operatoren dit kunnen aanbieden...
  #527  
Oud 25-04-10, 14:32
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

wat doet de naam er toe?
of ie nou de 4G gaat heten, of de 3GS HD, of de 80GS SHD 3D, de naam boeit me echt niks. het gaat mij om hoe hij eruit gaat zien, en wat de specificaties worden. of ben ik nou zo gek?
  #528  
Oud 25-04-10, 18:21
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gon1234abcd Bekijk bericht
wat doet de naam er toe?
of ie nou de 4G gaat heten, of de 3GS HD, of de 80GS SHD 3D, de naam boeit me echt niks. het gaat mij om hoe hij eruit gaat zien, en wat de specificaties worden. of ben ik nou zo gek?
helemaal mee eens.

ik ben vandaag bij een vodafoneshop geweest om te vragen of zij ook een micro-sim konden regelen, maar daar konden ze geen antwoord op geven
  #529  
Oud 25-04-10, 21:22
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Wat als er geen iphone 4g uitkomt, maar een vernieuwe iphone 3gs HD?
Zou logisch zijn, aangezien volgens mij 4g enkel kan uitkomen als alle of het merendeel van de operatoren dit kunnen aanbieden...
Het is niet omdat er een nieuwe iPhone op de markt komt, dat ie ook 4G gaat ondersteunen hé.. De 3GS deed dit toch ook niet, terwijl de 3G al 3G netwerken ondersteunde?

De titel van dit topic is dan wel 4G, maar dit is maar een naam om over de toekomstige iPhone te kunnen praten.
  #530  
Oud 25-04-10, 21:24
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl Bekijk bericht
Het is niet omdat er een nieuwe iPhone op de markt komt, dat ie ook 4G gaat ondersteunen hé.. De 3GS deed dit toch ook niet, terwijl de 3G al 3G netwerken ondersteunde?

De titel van dit topic is dan wel 4G, maar dit is maar een naam om over de toekomstige iPhone te kunnen praten.
Snap ik wel... ik haalde het maar even aan omdat sommige mensen nogal doorgaan op 4G en 4G netwerk... terwijl dit nog helemaal niet ter sprake is.
  #531  
Oud 26-04-10, 07:28
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Snap ik wel... ik haalde het maar even aan omdat sommige mensen nogal doorgaan op 4G en 4G netwerk... terwijl dit nog helemaal niet ter sprake is.
Volgens mij heeft Sprint in Amerika al gewoon een 4G netwerk hoor. De naam zou dus wel degelijk kunnen
  #532  
Oud 26-04-10, 17:06
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Ja, inderdaad...sommigen zeggen ook steeds dat het onwaarschijnlijk is dat 4G mogelijk is op de nieuwe Iphone, omdat we dat hier nog niet hebben.
Maar vergeet niet dat een aantal landen dit al wel heeft dus waarom zou het niet kunnen? Wel irritant steeds dat de 1 met 4G het netwerk bedoeld en de ander de 4e generatie. Krijg je soms scheve discussies van..maar goed.
  #533  
Oud 27-04-10, 09:17
WvB22 WvB22 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Zou de trilfunctie bij een sms nu opgewaardeerd worden naar verschillende keren trillen? Nu kan dit enkel als je een jailbreak op je phone staan hebt.
Dat mis ik wel een beetje als slechthorend persoon ! Voor de rest ben ik ook razend benieuwd naar de nieuwe Iphone !
Ik heb wel iets gelezen dat de telefoon beter zou worden voor mensen met een handicap. Helaas kan ik nergens iets terug vinden wat er gaat veranderen. Je zou een 'feature request' kunnen doen naar Apple. Wellicht gebruiken ze je ideeën.
  #534  
Oud 27-04-10, 09:20
WvB22 WvB22 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Wel irritant steeds dat de 1 met 4G het netwerk bedoeld en de ander de 4e generatie. Krijg je soms scheve discussies van..maar goed.
Inderdaad, maar op zich gaat de 4G discussie als aanduiding voor het netwerk voorlopig helemaal nergens over. Die 4G netwerken laten zeker nog wel een paar jaar op zich wachten.
  #535  
Oud 27-04-10, 10:02
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WvB22 Bekijk bericht
Inderdaad, maar op zich gaat de 4G discussie als aanduiding voor het netwerk voorlopig helemaal nergens over. Die 4G netwerken laten zeker nog wel een paar jaar op zich wachten.
Hier sluit ik me bij aan. Voor mij slaat de titel "iPhone 4G" op de vierde generatie iPhone en niet op een iPhone met ondersteuning voor LTE of Wimax.

De frequenties voor deze netwerken zijn vorige week geveild en nu moeten de netwerken binnen 2 jaar operationeel zijn. Dat zegt nog niets over wanneer er een landelijke dekking is. Ik verwacht dus dat het nog wel zeker 2 jaar duurt voor het interessant wordt om een telefoon te hebben die dit ondersteund. Met de huidige technieken kan de bandbreedte nog wel opgerekt worden tot min 10MBit/s. En dat vind ik nog wel even voldoende.
  #536  
Oud 27-04-10, 10:43
WvB22 WvB22 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
De frequenties voor deze netwerken zijn vorige week geveild en nu moeten de netwerken binnen 2 jaar operationeel zijn. Dat zegt nog niets over wanneer er een landelijke dekking is.
Waren dat al frequenties voor 4G netwerken dan? Ik dacht dit extra UMTS frequenties waren om meer concurrentie te stimuleren. Volgens mij hebben Ziggo/UPC nu ook frequenties gekocht, maar ik dacht dat dit gewoon 'oude' niet verkochte frequenties waren.

Edit: heb me even verder in verdiept maar kennelijk bestaat er niet zoiets als een specifieke UMTS frequentie. Blijkbaar kan je op een UMTS frequentie ook gewoon een 4G/LTE netwerk aanleggen. Tenzij ik het niet begrijp dan hoor ik dat graag (maar dit is wel erg off-topic. Dit gaat over de iPhone 4G niet 4G netwerken, ander draadje misschien).

Laatst gewijzigd door WvB22; 27-04-10 om 10:49.
  #537  
Oud 01-05-10, 18:46
daddyc daddyc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Zie:
http://www.iphoned.nl/apple-iphone-4g/5508/

This Is Apple's Next iPhone - Iphone 4 - Gizmodo
  #538  
Oud 04-05-10, 17:55
macbookje macbookje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Hi guys,

Ik vind t nieuwe design van de iPhone 4G niet geweldig. Weten jullie of de plastic versie ook nog verkrijgbaar blijft naast de aluminium versie? Ik hoop het! Het enige voordeel wat de nieuwe iPhone qua design heeft, is dat er geen haarscheurtjes meer in komen. Toch hou ik persoonlijk meer van glossy! Alvast bedankt!
  #539  
Oud 04-05-10, 22:04
deschilder deschilder is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heerjansdam
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar deschilder
Standaard

Ik vind de iphone 4G wel een mooie uitstraling hebben. Het is al heeft het ronde hoekjes (minder gevoelig) maar het heeft nu wel een rechte zijkant, ziet er nu toch iets strakker uit. De 3GS vond ik persoonlijk niet super strak door de half rond weglopende achterkant, nu de hoeken nog super haaks (iets gevoeliger) dan is het helemaal TOPPIE....
  #540  
Oud 04-05-10, 23:18
macbookje macbookje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Ja okeey. Ik vind de 4G zakelijker uitzien. Het is iderdaad strakker, maar niet ronder. Smaken verschillen, net als met de Macbook die nu van aluminium is. Ik hou er niet van en klamp me stevig vast aan mn Glossy white Macbook! ;-)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 17:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 13:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.