//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou als extra functionaliteit nog de volgende 2 punten aan de lange lijst willen toevoegen: - Meer dan 1 exchange mailbox - Infrarood om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 11-09-09, 23:59
rxhuisman rxhuisman is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik zou als extra functionaliteit nog de volgende 2 punten aan de lange lijst willen toevoegen:
- Meer dan 1 exchange mailbox
- Infrarood om ook als afstandsbediening te fungeren voor tv, video e.d.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 12-09-09, 16:39
damnet damnet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rxhuisman Bekijk bericht
Ik zou als extra functionaliteit nog de volgende 2 punten aan de lange lijst willen toevoegen:
- Infrarood om ook als afstandsbediening te fungeren voor tv, video e.d.
Je MediaPortal (of mediacenter) kun je via Wi-Fi (of gewoon internet als je jouw router goed configureert) met bijvoorbeeld Intelliremote of iRemote bedienen.
Tegenwoordig heb je IP (LED) TV's dus die zal je dan ook wel kunnen bedienen via die manier.
Maar zelf denk ik om ff e zappen of het geluid harder te zetten een ouderwetse afstandsbediening toch sneller werkt (iPhone pakken, unlocken, app zoeken en opstarten)
  #63  
Oud 19-09-09, 18:51
juliantomoriati juliantomoriati is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar juliantomoriati
Standaard

Ik heb nu bijna een jaar de iPhone 3G 8GB. Superding, alleen komen er nu wel luchtbelletjes onder het glas, maar ik breng hem binnenkort weg en volgens de T-Mobile medewerker krijg ik een nieuwe.

Volgend jaar is mn abo afgelopen en dan ga ik zeker weer een nieuwe iPhone aanschaffen. Ik hoop dat het aluminium terugkomt met het liefst een zwart appeltje (zoals op de iMac) zodat die tussen de unibody- en iMac-lijn past. Qua Design hoeven ze verder weinig te veranderen. De iPhone ligt wat mij betreft lekker in de hand.
  #64  
Oud 19-09-09, 19:58
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juliantomoriati Bekijk bericht
Ik heb nu bijna een jaar de iPhone 3G 8GB. Superding, alleen komen er nu wel luchtbelletjes onder het glas, maar ik breng hem binnenkort weg en volgens de T-Mobile medewerker krijg ik een nieuwe.

Volgend jaar is mn abo afgelopen en dan ga ik zeker weer een nieuwe iPhone aanschaffen. Ik hoop dat het aluminium terugkomt met het liefst een zwart appeltje (zoals op de iMac) zodat die tussen de unibody- en iMac-lijn past. Qua Design hoeven ze verder weinig te veranderen. De iPhone ligt wat mij betreft lekker in de hand.
Nadeel van aluminium is dat wel het bereik er door verslecht, als ik me niet vergis. Verbeter me als ik het fout heb. Verder denk ik wel dat ze het design veranderen, want anders hebben ze 4 jaar lang in principe het zelfde design en dat zullen mensen minder gaan vinden.

Stiekem hoop ik ook nog gewoon op software update's zoals dat je meer style's kan doen (ook een beetje aanpassen voor je zelf enzo, en misschien homescreen anders).
  #65  
Oud 19-09-09, 21:19
juliantomoriati juliantomoriati is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar juliantomoriati
Standaard

@ Simon

Klopt wat je zegt. Door het aluminium is je bereik minder goed. Dit was al gebleken uit de eerste generatie iPhones. Maar het neemt niet weg dat ik persoonlijk dat het mooiste vond. Dus voor mij het liefst een aluminium achterkant (niet tweedelig zoals op de eerste generatie) en het liefst zoals de achterkant van de huidige iPhone is.

Maar mocht Apple met een totaal nieuw design komen, dan zal het ongetwijfeld adembenemend mooi zijn.

Ook net als de rest hoop ik dat er softwarematig ook iets gaat gebeuren. Als we nou nog eens bestandjes konden verzenden via bluetooth, voor de liefhebbers andere icoontjes, dan is ben ik al aardig tevreden
  #66  
Oud 19-09-09, 21:59
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Inderdaad, heb het lijstje van de wishlist een beetje geupdate in de eerste post.
  #67  
Oud 19-09-09, 23:40
juliantomoriati juliantomoriati is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar juliantomoriati
Standaard

Zo dat is een indrukwekkend lijstje! Inderdaad veel dingen in dat lijstje zou mooi zijn! De frontcamera moet dan wel erg goed verborgen worden want als iets lelijk is, is t zo'n camera aan de voorkant. Zonnepanelen vind ik leuk bedacht, maar dan meer voor een accessoire.

Ik zou zeggen gooi dit lijstje op het Apple forum en wie weet?
  #68  
Oud 20-09-09, 15:15
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Julian, eerst moet het lijstje nog wat groter. En er zijn weer wat meer wensen:

- Chip die ook 802.11n ondersteund
- FM radio
  #69  
Oud 20-09-09, 15:29
Bounkass's schermafbeelding
Bounkass Bounkass is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

En een verwijder functie om liedjes en films ed. te verwijderen. Beetje onzin dat de huidige iPhones dat niet eens hebben...
  #70  
Oud 20-09-09, 16:02
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Je kan al podcasts enzo verwijderen hoor.
  #71  
Oud 20-09-09, 16:18
Bounkass's schermafbeelding
Bounkass Bounkass is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Ja , maar ik heb het over liedjes en films ?
  #72  
Oud 20-09-09, 16:26
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounkass Bekijk bericht
Ja , maar ik heb het over liedjes en films ?
Je kan toch geen films downloaden in de Nederlands app store?
  #73  
Oud 20-09-09, 16:31
Bounkass's schermafbeelding
Bounkass Bounkass is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Nee maar ik download ze ergens anders en zet ze erop. Ik ga niet legaal downloaden terwijl het gratis kan natuurlijk...
  #74  
Oud 20-09-09, 16:42
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounkass Bekijk bericht
Nee maar ik download ze ergens anders en zet ze erop. Ik ga niet legaal downloaden terwijl het gratis kan natuurlijk...
Zoiets als illegaal downloaden bestaat toch niet Alleen zulke films kijk ik meestal gewoon op de TV.
  #75  
Oud 20-09-09, 17:22
Bounkass's schermafbeelding
Bounkass Bounkass is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Jawel dat bestaat wel. Hoezo zulke films ? Over wat voor films heb je het dan ?
  #76  
Oud 20-09-09, 18:02
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounkass Bekijk bericht
Jawel dat bestaat wel. Hoezo zulke films ? Over wat voor films heb je het dan ?
Films die ik download kijk ik altijd op de TV. En illegaal downloaden bestaat in ieder geval niet in Nederland

In Nederland mag je zoveel downloaden als je wilt, alleen het verspreiden ervan is verboden (en je verspreid het vaak automatisch met die speciale programmatje's).
  #77  
Oud 20-09-09, 18:10
Bounkass's schermafbeelding
Bounkass Bounkass is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Uploaden heet dat. Mja , je moet zowiezo eerst uploaden wil je kunnen downloaden. Dus dan is downloaden uiteindelijk ook illegaal...

Hetzelfde geld met wiet. Je mag het wel kopen , maar niet verkopen... Waar komt het dan vandaan als je het wel hebt maar niet mag verkopen ?

" Van een plant hoor ik je zeggen. " Ja , maar hoe kom je aan die plant ?
  #78  
Oud 20-09-09, 18:17
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounkass Bekijk bericht
Uploaden heet dat. Mja , je moet zowiezo eerst uploaden wil je kunnen downloaden. Dus dan is downloaden uiteindelijk ook illegaal...

Hetzelfde geld met wiet. Je mag het wel kopen , maar niet verkopen... Waar komt het dan vandaan als je het wel hebt maar niet mag verkopen ?

" Van een plant hoor ik je zeggen. " Ja , maar hoe kom je aan die plant ?
Gewoon verspreiden dus. Want je upload het niet handmatig. Downloaden is niet illegaal. Zolang jij alleen download is het oke. De mensen die het uploaden doen het illegaal, en de mensen die het downloaden doen het legaal.

Zelfde met wiet inderdaad. Mensen verkopen het, dat mag niet maar als je het zelf koopt is er niks aan de hand.

Klopt niks van de wet nee, maar ze kunnen jou niet oppakken als jij een film download. Ze kunnen wel de uploader oppakken.
  #79  
Oud 20-09-09, 18:26
Bounkass's schermafbeelding
Bounkass Bounkass is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Gewoon verspreiden dus. Want je upload het niet handmatig. Downloaden is niet illegaal. Zolang jij alleen download is het oke. De mensen die het uploaden doen het illegaal, en de mensen die het downloaden doen het legaal.

Zelfde met wiet inderdaad. Mensen verkopen het, dat mag niet maar als je het zelf koopt is er niks aan de hand.

Klopt niks van de wet nee, maar ze kunnen jou niet oppakken als jij een film download. Ze kunnen wel de uploader oppakken.
Dat weet ik zo net niet. Kijk maar in die reclame spotjes voordat films beginnen etc. " Films downloaden is illegaal. Piraterij is een misdrijf. " Bla bla. Zijkerds.
  #80  
Oud 20-09-09, 19:57
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounkass Bekijk bericht
Dat weet ik zo net niet. Kijk maar in die reclame spotjes voordat films beginnen etc. " Films downloaden is illegaal. Piraterij is een misdrijf. " Bla bla. Zijkerds.
Njah, volgens de wet mag je gewoon downloaden.
Maar nu terug op on-topic.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 18:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 14:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.