//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bounkass En een verwijder functie om liedjes en films ed. te verwijderen. Beetje onzin dat de huidige iPhones dat niet eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 20-09-09, 20:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounkass Bekijk bericht
En een verwijder functie om liedjes en films ed. te verwijderen. Beetje onzin dat de huidige iPhones dat niet eens hebben...
Video's kan je toch verwijderen? Ik dacht zelfs dat je een melding krijgt als je de film helemaal hebt bekeken met de vraag of je de film wil verwijderen..?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 26-09-09, 00:41
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Morgen, of misschien vanavond ga ik op het lijstje ook proberen te raden hoe groot de kans is dat er ook daadwerkelijk datgene komt
  #83  
Oud 26-09-09, 10:56
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als je vind dat er iets meer of minder waarschijnlijk is, post het gewoon even met rede en dan pas ik het aan.

- 4G ondersteuning (WiMax en LTE, eventueel LTE pas in 2011 - WiMax is nu al langzaam aan het uitrollen, LTE waarschijnlijk iets later) Zeer onwaarschijnlijk
- Betere camera, flash, HD-kwaliteit, flitser Middelmatig
- Batterij die langer meegaat en waarop meer energie kan worden bewaard (eventueel energie opslaan op atoom-formaat) Zeer waarschijnlijk
- Nieuw design (nu is alles al uit het design gehaald) Waarschijnlijk (ookal zijn het misschien maar kleine aanpassingen)
- Beter style om te 'costumizen' (zoals winterboard) Zeer onwaarschijnlijk
- Betere Wi-Fi chip: zuiniger, beter en sneller Zeer waarschijnlijk (iPod Touch heeft namelijk ook een iets betere als 3Gs)
- Betere 3G chip: zuiniger, beter en sneller Middelmatig
- Betere 2G chip: zuiniger, beter en sneller Waarschijnlijk
- OLED scherm (energiezuiniger: OLED-schermen zenden zelf licht uit) Middelmatig (als ik me niet vergis heeft Apple nog een deal voor LCD schermen tot 2010)
- Betere GPS ontvangst Onwaarschijnlijk
- Front camera (minimaal 3 megapixel) (videobellen) Onwaarschijnlijk
- Twee speakers en wat luider (stereo) en betere audiokwaliteit -- EDIT 19'09'09: HD Audio het liefst -- Onwaarschijnlijk
- Multitasking: meerdere processen tegelijkertijd toe laten. Middelmatig
- Flash-support Zeer onwaarschijnlijk
- Bluetooth-restricties opheffen Onwaarschijnlijk
- Zonnepanelen: batterij gaat minder snel leeg als er licht op komt en het laad op als je er niks mee doet) Zeer onwaarschijnlijk
- Betere 3D graphics Waarschijnlijk
- Meer ruimte: 64GB (zeker als er HD-support komt) Zeer waarschijnlijk
- Val-, stoot- en waterbestendig / Sterkere (waterdichte) behuizing Zeer onwaarschijnlijk
- Meer RAM en Processor geheugen Middelmatig
- Mappen/Categorieen die je zelf kan aanmaken: gewoon optioneel, mensen die het niet willen gebruiken het niet Onwaarschijnlijk
- Applicaties verbergen o.i.d. Zeer onwaarschijnlijk
- Infrarood Zeer onwaarschijnlijk
- Aluminium behuizing (alleen het probleem met het bereik...) Zeer onwaarschijnlijk
- Betere schermresolutie Middelmatig
- Vingerscan via touchscreen (beveiliging) Zeer onwaarschijnlijk
- Hopelijk weer een adembenemende software-update Zeer waarschijnlijk
- FM ontvanger (radio) Waarschijnlijk (iPod nano)
- Chip die ook 802.11n ondersteund Zeer waarschijnlijk (iPod Touch)

Laatst gewijzigd door S¡mon; 26-09-09 om 11:46.
  #84  
Oud 26-09-09, 11:01
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar dat geel is nagenoeg onleesbaar, moet het selecteren met de muis om te lezen.

Wellicht een andere kleur mogelijk ??
__________________

  #85  
Oud 26-09-09, 11:42
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar dat geel is nagenoeg onleesbaar, moet het selecteren met de muis om te lezen.

Wellicht een andere kleur mogelijk ??
Oh, ik zal het zo wel aanpassen.
  #86  
Oud 06-10-09, 00:58
yamakasi_28's schermafbeelding
yamakasi_28 yamakasi_28 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 19
Standaard

kunnen we in juli 2010 een nieuwe iphone verwachten? heeft iemand geruchten gehoord? wachten op een nieuwe iphone of adviseren jullie me om gewoon voor de 3gs te gaan.
  #87  
Oud 06-10-09, 01:00
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yamakasi_28 Bekijk bericht
kunnen we in juli 2010 een nieuwe iphone verwachten? heeft iemand geruchten gehoord? wachten op een nieuwe iphone of adviseren jullie me om gewoon voor de 3gs te gaan.
Ik zou nu gewoon voor de 3GS gaan
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #88  
Oud 06-10-09, 01:07
yamakasi_28's schermafbeelding
yamakasi_28 yamakasi_28 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 19
Standaard

vanaf februari kan ik mijn abbo verlengen. wat als ik in feb 3gs neem en na vijf maanden komen ze met de 4g?? zit ik er 2 jaar aan vast. ik wil nieuwste van de nieuwste hebben.
  #89  
Oud 06-10-09, 14:54
deKevster's schermafbeelding
deKevster deKevster is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Papendrecht
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yamakasi_28 Bekijk bericht
vanaf februari kan ik mijn abbo verlengen. wat als ik in feb 3gs neem en na vijf maanden komen ze met de 4g?? zit ik er 2 jaar aan vast. ik wil nieuwste van de nieuwste hebben.
Dat zal je toch altijd wel blijven houden. Ik had een iPod Touch gekocht en 2 weken later kwam de iPod Touch 2G uit. Dat is gewoon pech hebben. Er wordt elke dag wel wat nieuws uitgevonden. De technologie stopt nooit.. ;-)
__________________
iPhone 6 PLUS - 16GB - FW: 8.3
  #90  
Oud 06-10-09, 18:42
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als het in februari verloopt zou ik toch nog even 4 maandjes wachten. Dan heb je gelijk het nieuwste van het nieuwste.
  #91  
Oud 06-10-09, 18:48
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja ik verwacht eigenlijk ook wel weer een nieuwe iphone in juli ofso...mja das elk jaar bij Apple, dat er van zo'n beetje alles elk jaar een nieuwere versie komt, is ook met de macbooks en de imacs het geval...mja om daar nu op te gaan zitten wachten...zou ik persoonlijk niet doen. Mja ik heb ook nooit een iphone met een T-mobile abonnement genomen. Mijn 1ste gen had ik via marktplaats, mijn 3G ook, en de 3GS heb ik bij een webshop gekocht, een Italiaanse, dus simlockvrij. "oude" iphone steeds weer doorverkocht.
  #92  
Oud 06-10-09, 19:47
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

ik heb mijn iPhone 3G nu ongeveer een jaar en zal volgend jaar waarschijnlijk de nieuwe iphone kopen, helaas zal ik dan wel moeten wachten totdat mijn abbo is afgelopen :S
  #93  
Oud 06-10-09, 19:48
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Maar je hoeft toch niet perse met een abo te nemen?
  #94  
Oud 06-10-09, 21:34
yamakasi_28's schermafbeelding
yamakasi_28 yamakasi_28 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Als het in februari verloopt zou ik toch nog even 4 maandjes wachten. Dan heb je gelijk het nieuwste van het nieuwste.
misschien ga ik dat wel doen. maar ik wil nu al zo graag de 3gs. ik doe het volgende. wachten tot februari. kijken of er geruchten opduiken rondom een nieuwe iphone. zoja, niet kopen en wachten. geen geruchten, dan koop ik een 3gs.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
ja ik verwacht eigenlijk ook wel weer een nieuwe iphone in juli ofso...mja das elk jaar bij Apple, dat er van zo'n beetje alles elk jaar een nieuwere versie komt, is ook met de macbooks en de imacs het geval...mja om daar nu op te gaan zitten wachten...zou ik persoonlijk niet doen. Mja ik heb ook nooit een iphone met een T-mobile abonnement genomen. Mijn 1ste gen had ik via marktplaats, mijn 3G ook, en de 3GS heb ik bij een webshop gekocht, een Italiaanse, dus simlockvrij. "oude" iphone steeds weer doorverkocht.
ik zit al jaren bij tmobile en dat wil ik niet veranderen. kpn is duur. vodafone altijd storingen. tmob heeft slecht bereik maar het netwerk doet t altijd. dus ik blijf loyaal. tenzij kpn de prijzen omlaag gooit en lte uitrolt. kijk dan zeg ik f**k tmob hahaha

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Maar je hoeft toch niet perse met een abo te nemen?
hoe bedoel je? je hebt toch altijd een abo nodig voor je internetverbinding ongeacht welke provider? of mis ik iets???
  #95  
Oud 06-10-09, 21:54
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ja EEN abo...Maar dat kan los van je iphone...
Ik bijvoorbeeld, heb gewoon mijn abo al jaren bij HI, incl. onbeperkt internet.
Ik zit dus niet vast aan een abo omdat ik me iphone met dat abo heb genomen...
Gewoon een Italiaanse of Belgische iPhone kopen kan ook, gewoon los zeg maar.....Dan hoef je dus niet steeds te wachten met een nieuwe iphone kopen omdat je abo nog niet afgelopen is...
Ik had al een HI abo, deze verleng ik steeds en daarnaast heb ik los daarvan al 1,5 jaar een iPhone...1ste gen, 3G en nu de 3GS...Heb nu een Italiaanse, besteld bij de phoneshop. Zonder abo want die had ik al.
  #96  
Oud 06-10-09, 23:43
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

als ik de volgende iPhone zonder abbo koop ben ik zeker goedkoper uit? en hoeveel kost zo'n HI abbo incl. onbeperkt internet dan? (en is dat met 3g?)
  #97  
Oud 07-10-09, 00:06
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ik heb een gewoon abo van HI van 20 euro..250 belminuten of 500 smsjes (is in 1 zeg maar) en dan 9,95 voor onbeperkt internet. dus 30 euro per maand. Tja en de iphone 3GS is 650 in Belgie dacht ik. mja die verkoop je dan weer voor 350 ofso en koop je weer de nieuwere iphone voor in totaal 800 bijvoorbeeld, maar dan heb je dus al diie 350 euro van je oude iphone
  #98  
Oud 07-10-09, 17:31
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Ik heb even logisch nagedacht en hardwarematig doen ze steeds bij de iPhone nieuwe dingen en bij de iTouch overtreffen ze dat dan weer qua snelheid.

Gezien het feit dat de nieuwste iPod Nano een FM-receiver heeft, denk ik dat de volgende iPhone deze ook krijgt en daarna de volgende iTouch ook.
Ook zijn de afgelopen twee versies van de iPhone voornamelijk een aanvulling geweest op hun voorganger, waarbij ze werden aangevuld met basisfunctionaliteit. Ik denk dus dat dit bij de nieuwe iPhone helemaal zal worden afgemaakt, om vervolgens het jaar daarna (2011) weer echt iets revolutionairs neer te zetten (waar ze mogelijk nu al mee bezig zijn).

Daarnaast hebben ze in iTunes twitter en facebook integratie gedaan, dit willen ze denk ik ook in iPhone OS gaan integreren, maar ze vonden waarschijnlijk dat dit pas bij 4.0 moet komen, omdat dit dan gepaard gaat met andere nieuwe functies. Ik denk namelijk dat ze de communicatie mogelijkheden (of sociale mogelijkheden) gaan uitbreiden. Dit betekend niet alleen dingen als Twitter en Facebook, maar bijvoorbeeld ook echte bluetooth mogelijkheden (een van de basisfuncties waar ik het eerder over had) en een officiele chatapplicatie.

Tot slot denk ik dat ze de interessegroep willen uitbreiden. Onder de 'normale' gebruikers is de iPhone al een succes, maar onder de 'business' gebruikers nog niet zo zeer. Ze gaan denk ik dus dingen toevoegen om het ook voor de zakelijke gebruikers aantrekkelijk te maken (ook dit zou je kunnen zien als basisfunctionaliteit). Hier komt weer bluetooth terug, om bestanden te delen. maar ook bijvoorbeeld office achtige applicaties en misschien een vernieuwde Wi-Fi chip.

Eerder had ik het nog over de vijfde iPhone die dan echt revolutionair zou worden, hierbij moet je denken aan nieuwe interface en misschien bedenken ze wel een manier hoe je de iPhone heel makkelijk kan bedienen zonder gebruik te maken van het touchscreen (basisacties) of ze verzinnen nog iets anders voor de bediening.
  #99  
Oud 11-10-09, 00:42
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Waar zie jij twitter en facebook integratie? Maar goed, we zullen zien.

Weer een aantal dingetjes:
- Pedometer en andere nieuwe sensors (klinkt verkeerd, inderdaad, maar goed)
- Voice Control uitbreiding (wat dacht je van hele mails oplezen en dat deze dan automatisch voor je word gemaakt)
- Soort 'actie-knop' voor apps die kan worden gebruikt, bijvoorbeeld bij het maken van een foto.

En een uitbreiding op de front camera:
- Gebaren maken voor de front camera en dat de iPhone deze dan uitvoert

EDIT
En het hele lijstje dan maar:

- 4G ondersteuning (WiMax en LTE, eventueel LTE pas in 2011 - WiMax is nu al langzaam aan het uitrollen, LTE waarschijnlijk iets later)
- Betere camera, flash, HD-kwaliteit, flitser
- Batterij die langer meegaat en waarop meer energie kan worden bewaard (eventueel energie opslaan op atoom-formaat)
- Nieuw design (nu is alles al uit het design gehaald)
- Beter style om te 'costumizen' (zoals winterboard)
- Betere Wi-Fi chip: zuiniger, beter en sneller
- Betere 3G chip: zuiniger, beter en sneller
- Betere 2G chip: zuiniger, beter en sneller
- OLED scherm (energiezuiniger: OLED-schermen zenden zelf licht uit)
- Betere GPS ontvangst
- Front camera (minimaal 3 megapixel) (videobellen)
-- Gebaren maken voor de front camera en dat de iPhone deze dan uitvoert
- Twee speakers en wat luider (stereo) en betere audiokwaliteit -- EDIT 19'09'09: HD Audio het liefst --
- Multitasking: meerdere processen tegelijkertijd toe laten.
- Flash-support
- Bluetooth-restricties opheffen
- Zonnepanelen: batterij gaat minder snel leeg als er licht op komt en het laad op als je er niks mee doet)
- Betere 3D graphics
- Meer ruimte: 64GB (zeker als er HD-support komt)
- Val-, stoot- en waterbestendig / Sterkere (waterdichte) behuizing
- Meer RAM en Processor geheugen
- Mappen/Categorieen die je zelf kan aanmaken: gewoon optioneel, mensen die het niet willen gebruiken het niet
- Applicaties verbergen o.i.d.
- Infrarood
- Aluminium behuizing (alleen het probleem met het bereik...)
- HD Audio geluid
- Betere schermresolutie
- Vingerscan via touchscreen (beveiliging)
- Hopelijk weer een adembenemende software-update
- FM ontvanger (radio)
- Chip die ook 802.11n ondersteunt (net zoals in de nieuwe iPod Touch)
- Pedometer en andere nieuwe sensors (klinkt verkeerd, inderdaad, maar goed)
- Voice Control uitbreiding (wat dacht je van hele mails oplezen en dat deze dan automatisch voor je word gemaakt)
- Soort 'actie-knop' voor apps die kan worden gebruikt, bijvoorbeeld bij het maken van een foto.


Laatst gewijzigd door S¡mon; 11-10-09 om 00:45.
  #100  
Oud 11-10-09, 12:53
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Waar zie jij twitter en facebook integratie? Maar goed, we zullen zien.
zoek in itunes store een leuk nummer/album op, dan heb je een knop "6,99€ Album kopen". Naast deze knop is nog een knop, een pijltje. druk je hierop dan kun je onderaan kiezen om te delen met twitter of facebook
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 18:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 14:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.