//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door libia zoek in itunes store een leuk nummer/album op, dan heb je een knop "6,99€ Album kopen". Naast deze knop is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 11-10-09, 12:27
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
zoek in itunes store een leuk nummer/album op, dan heb je een knop "6,99€ Album kopen". Naast deze knop is nog een knop, een pijltje. druk je hierop dan kun je onderaan kiezen om te delen met twitter of facebook
Viel me net gisteravond op. Wist ik nog niet haha
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 11-10-09, 16:16
juliantomoriati juliantomoriati is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar juliantomoriati
Standaard

@ Shorty007

Het idee is goed uitgedacht om ieder jaar een nieuwe iPhone te kopen, maar je moet als "nog niet iPhone-gebruiker" wel in een keer 650 euro neertellen. Ik heb er ook over nagedacht, maar toch maar besloten om wat geld bij te leggen en een nieuwe Macbook Pro te kopen . Ik doe precies hetzelfde, alleen dan met de Macbooks.

Punt is dus eigenlijk dat je ergens een keer moet beginnen en dan is 650 euro een hoop geld. Niet iedereen kan dat even van zijn salaris missen. dus dan beginnen met een abo is een goed alternatief, en daarna jou methode toepassen.

@ Yamasaki 28

Als je de 3GS echt zo graag wilt zou ik hem gewoon nemen. En mocht de nieuwe iPhone uit zijn, gewoon doorverkopen zoals Shorty007 doet. Apple producten zijn redelijk waarde vast door hun "ik-wil-dat-ook-hebben gehalte".

Ieder jaar is wel gebleken dat Apple nu drie jaar lang rond juni/juli met een nieuwe iPhone uitkomt. Dus de kans is redelijk groot dat er in 2010 ook weer een komt. De vraag is dan natuurlijk kun je zo lang wachten of ga je toch maar alvast voor de 3GS?

Ik zou het laatste doen...
  #103  
Oud 17-10-09, 13:22
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
ik heb een gewoon abo van HI van 20 euro..250 belminuten of 500 smsjes (is in 1 zeg maar) en dan 9,95 voor onbeperkt internet. dus 30 euro per maand. Tja en de iphone 3GS is 650 in Belgie dacht ik. mja die verkoop je dan weer voor 350 ofso en koop je weer de nieuwere iphone voor in totaal 800 bijvoorbeeld, maar dan heb je dus al diie 350 euro van je oude iphone
Dus je betaald dan 29,95 in de maand + 650 euro.

359,40 EUR in een jaar dus voor het abonnement alleen. Dat kost dan 1009,40 EUR in totaal.

Als je nu de iPhone 3Gs (16GB) koopt via T-Mobile betaal je voor 1 jaar 359,40 EUR + 99,95 EUR (= 459,35 EUR). Natuurlijk zit je bij T-Mobile er 2 jaar aanvast dus.

(459,35 EUR + 359,40) = 818,75 EUR in totaal. Je laat hem officieel unlocken (want dat kan gratis na 1 jaar) en je maakt een keertje gebruik van de garantie zodat hij weer top in orde is, krasvrij en er een nieuwe batterij in zit. Dan zitten we met het probleem van dat je er 2 jaar, i.p.v. 1 jaar aan vast zit. Dan koop je dus de overige 12 maanden af na 1 jaar.

Oke, nu zetten we het eerst even op een rijtje voordat we verder gaan.

3Gs: T-Mobile officieel (met gratis unlock en een jaar afbetalen): 818,75 EUR.
iPhone 3Gs via Belgie met officiele unlock: 1009,40.

Nu kan je de T-Mobile iPhone 3Gs verkopen met een mooi verkooppraatje (of nou ja, praatje, gewoon de waarheid): simlock vrij, krasvrij, nieuwe batterij en ongebruikt (het is GEEN refurbished, maar een rebuild: zit een groot verschil in).

Ik weet niet hoe het met de garantie in Belgie zit, maar daar kan je dus ook eventueel van de garantie gebruik maken. Omdat het krasvrij is en er een nieuwe batterij inzit kan je de prijs gelijk al wat hoger maken. Bijvoorbeeld 450 euro i.p.v. 350 euro.

In principe is de iPhone 3Gs uit Belgie dan dus gewoon duurder, maar dat is alleen het geval als je van de garantie gebruik maakt bij T-Mobile.

Daarnaast kan je er ook nog wat extra's bij doen. Je kan bijvoorbeeld South Park seizoen 13 downloaden en bij je advertentie zetten "Indien gewenst staat er al gratis South Park seizoen 13 op!" of je kan Harry Potter en de Halfbloed Prins downloaden en deze erop zetten.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 17-10-09 om 13:26.
  #104  
Oud 19-10-09, 16:28
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Waar zie jij twitter en facebook integratie? Maar goed, we zullen zien.

Weer een aantal dingetjes:
- Pedometer en andere nieuwe sensors (klinkt verkeerd, inderdaad, maar goed)
- Voice Control uitbreiding (wat dacht je van hele mails oplezen en dat deze dan automatisch voor je word gemaakt)
- Soort 'actie-knop' voor apps die kan worden gebruikt, bijvoorbeeld bij het maken van een foto.

En een uitbreiding op de front camera:
- Gebaren maken voor de front camera en dat de iPhone deze dan uitvoert
De twitter en facebook zijn via Apps al in te voeren dus denk niet dat Apple dit er standaard in gaat zetten.

En het gebaren maken voor je camera... haha nee dat zie ik echt niet gebeuren. Dan zou er alleen software gedeelde in moeten zitten die de achtergrond wegfiltert en dat is echt te duur en ik zie er de efficiëntie niet zo in.
Hoe uitgebreid zie je dit voor je? Gebarentaal-control voor je mail of sms? of het starten van de camera als je hints speelt en doet alsof je een foto maakt?
Nee die suggestie vind ik echt TE lachwekkend voor woorden.
  #105  
Oud 19-10-09, 18:19
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
De twitter en facebook zijn via Apps al in te voeren dus denk niet dat Apple dit er standaard in gaat zetten.

En het gebaren maken voor je camera... haha nee dat zie ik echt niet gebeuren. Dan zou er alleen software gedeelde in moeten zitten die de achtergrond wegfiltert en dat is echt te duur en ik zie er de efficiëntie niet zo in.
Hoe uitgebreid zie je dit voor je? Gebarentaal-control voor je mail of sms? of het starten van de camera als je hints speelt en doet alsof je een foto maakt?
Nee die suggestie vind ik echt TE lachwekkend voor woorden.
Nee, een functie die een ontwikkelaar kan gebruiken voor een app (zoals nou de reality apps)
  #106  
Oud 19-10-09, 20:20
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Is Augmented Reality niet hoofdzakelijk gebaseerd op GPS en de richting van het toestel en niet zozeer wat de camera ziet? Dus zou zo'n app nog werken als je je camera afschermt?
Als het wel werkt met wat de camera ziet en hebt bijvoorbeeld een App die huizen laat zien die te koop zijn. Zou de App een bepaald huis nog herkennen als het bijvoorbeeld ineens in de steigers staat en vol witte doeken hangt? Als dat het geval is dan is het teveel gebaseerd op vooraf ingegeven afbeeldingen en zou het maken van bewegingen niet werken.
  #107  
Oud 19-10-09, 20:23
langemax langemax is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik werk zelf voor een telecom Provider , Volgend jaar worden nieuwe zend technieken op de openmarkt gezet in nederland ! Dus de 4G netwerk kan dichter bij zijn dan je denkt. Het gaat om netwerken die de internetsnelheid van mobiel internet beter kunnen verzenden en op een goedkopere manier. Dus wie weet ik blijf voorlopig nog even bij me 2G 8Gb !
  #108  
Oud 19-10-09, 20:24
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
Is Augmented Reality niet hoofdzakelijk gebaseerd op GPS en de richting van het toestel en niet zozeer wat de camera ziet? Dus zou zo'n app nog werken als je je camera afschermt?
Als het wel werkt met wat de camera ziet en hebt bijvoorbeeld een App die huizen laat zien die te koop zijn. Zou de App een bepaald huis nog herkennen als het bijvoorbeeld ineens in de steigers staat en vol witte doeken hangt? Als dat het geval is dan is het teveel gebaseerd op vooraf ingegeven afbeeldingen en zou het maken van bewegingen niet werken.
Augmented reality werkt inderdaad op basis van het kompas en de GPS. Volgens mij gaf Simon hier een voorbeeld van nieuwe hardware (kompas) waarmee de ontwikkelaars leuke apps kunnen maken en wilde hij niet zeggen dat Augmented Reality daarvan gebruik maakt.
  #109  
Oud 19-10-09, 20:24
Takenzo Takenzo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 31
Standaard

Het is volledig gebaseert op gps en compas, echt niet op wat de camera ziet ofzo, dacht je dat die camera al die plaatjes herkende ofzo?
  #110  
Oud 19-10-09, 20:27
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Hm, ben niet helemaal duidelijk geweest (en dat met augmented reality was wel een beetje een fout voorbeeld, maar het gaat maar om het idee ). Ik had het over de frontcamera en misschien zou Apple dan iets kunnen maken zodat developers gebruik kunnen maken van bewegingen die de frontcamera registreert.

Dus bijvoorbeeld je gaat met je hand van links naar rechts, dit ziet de camera en dan doet het een actie ofzo. Net als met de Nintendo DS, dan zie je ook wel eens met die honden spelletjes van dat het 'baasje' zo met het gezicht op en neer gaat en het hondje in de game daar op reageert.

Oh en het is weer 'de tijd van het jaar': nu zullen er binnenkort vast wel weer iPhone 4G geruchten komen net zoals vorig jaar ook het geval was (een jaar geleden kwamen er bijvoorbeeld al geruchten van HD playback, en nog niet zo lang geleden is aangetoond dat dit op een iPhone 3Gs werkt).
  #111  
Oud 20-10-09, 12:05
lotusdiver lotusdiver is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 35
Standaard waterdicht

Ik hoop niet dat ze de iphone waterdicht maken, daar word de iphone alleen maar log en dik van, net als mijn onderewater camera.
Een buddy van mij droeg zijn iphone altijd bij zich met het duiken, ( droogpak) alleen nu was zijn pak lek. en de iphone nat.
  #112  
Oud 20-10-09, 15:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Dat ze bij de nieuwe iphone eerst eens voor zorgen hun gps signaal/bereik en alsook het bereik om te smsen/bellen en internetten beter is want^ik heb al met verschillende gewone gsm's vergeleken met dezelfde provider op dezelfde plaatsen en het is opvallend dat altijd de iphone die zo duur dan nog is minder bereik heeft.
  #113  
Oud 20-10-09, 15:45
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik heb nooit problemen met bereik, en ook niks te klagen over GPS. Ik vind het al fijn dat GPS is gratis is want bij de meerderheid van de telefoons kost GPS geld.
  #114  
Oud 21-10-09, 15:08
Pakito Pakito is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het met de garantie in Belgie zit, maar daar kan je dus ook eventueel van de garantie gebruik maken. Omdat het krasvrij is en er een nieuwe batterij inzit kan je de prijs gelijk al wat hoger maken. Bijvoorbeeld 450 euro i.p.v. 350 euro.
Hoe zit dit precies met die garantie? Ik bedoel waar vraag je garantie op, ik denk niet dat je garantie krijgt op krasjes en de batterij???
  #115  
Oud 21-10-09, 15:38
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door langemax Bekijk bericht
Ik werk zelf voor een telecom Provider , Volgend jaar worden nieuwe zend technieken op de openmarkt gezet in nederland ! Dus de 4G netwerk kan dichter bij zijn dan je denkt. Het gaat om netwerken die de internetsnelheid van mobiel internet beter kunnen verzenden en op een goedkopere manier. Dus wie weet ik blijf voorlopig nog even bij me 2G 8Gb !
Ach, daar heeft de consument geen hol aan. HSDPA kan 7,2mbit aan, maar de consument mag daar maar een hoekje vanaf snoepen omdat alles gecapped wordt. Dus wat het nu is om een 4G netwerk aan te schaffen, mis ik gewoon even.

Zo hoorde ik gisteren een reclame van t-mobile dat je met je laptop via het mobiele netwerk kan internetten voor, let wel, 4,50 per dag (). Lekker interessant allemaal...alsof de consument daar wat aan heeft. Dat hele mobiele internet loopt gigantisch achter. Je mag niks en je kan niks. Dekking is te triest om over te hebben. En je wordt gigantisch uitgemolken. En dan gaan ze nu over 4G babbelen
  #116  
Oud 21-10-09, 15:45
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Lees eens iets op wikipedia over LTE / WiMax.
Deze "4g" netwerken zijn velen malen beter doorontwikkeld dan 3G dat is.
WiMax kan bijvoorbeeld 20 km grote cellen opzetten met een hoge doorvoersnelheid.
Minder masten nodig, dus meer dekking!
  #117  
Oud 21-10-09, 15:46
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ik heb nooit problemen met bereik, en ook niks te klagen over GPS. Ik vind het al fijn dat GPS is gratis is want bij de meerderheid van de telefoons kost GPS geld.
Waar haal je die onzin vandaan? GPS is altijd gratis geweest. Daar gaat geen enkele telecomprovider over.
  #118  
Oud 21-10-09, 15:47
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Waar haal je die onzin vandaan? GPS is altijd gratis geweest. Daar gaat geen enkele telecomprovider over.
Denk eens wat verder Simon bedoelt waarschijnlijk dat de meeste telefoons (Nokia, Samsung ..) gebruik maken van het mobiele netwerk om de GPS-software te laten werken én dat is niet gratis. Enkel als er een GPS-chip aanwezig is.
  #119  
Oud 21-10-09, 15:53
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Lees eens iets op wikipedia over LTE / WiMax.
Deze "4g" netwerken zijn velen malen beter doorontwikkeld dan 3G dat is.
WiMax kan bijvoorbeeld 20 km grote cellen opzetten met een hoge doorvoersnelheid.
Minder masten nodig, dus meer dekking!
Ik hoef niks te lezen, want ben ruim voldoende geinformeerd over de nieuwe techniek. Het gaat er bij mij om dat wij als consument niks van deze mooie snelheden meemaken. Of je nu bereik hebt of niet, als je maar 384kb download krijgt op een 3G netwerk, dan wordt je toch aardig in het ootje genomen. Neem je een wat duurder abonnement dan krijg je maar 1mbit download als max en deze wordt teruggeschroefd na een hoeveelheid mb's.

Dus 4G is helemaal niet relevant voor de consument. Dan mogen we in plaats van 384kb misschien 1mbit downloaden. Nou woehoe...daar moet je blij mee zijn met je 4G abonnement waar je in het begin weer achterlijk veel voor betaal domdat de licenties er weer uit gehaald moeten.

Tis gewoon dikke onzin die mobiele netwerken.
  #120  
Oud 21-10-09, 15:54
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Denk eens wat verder Simon bedoelt waarschijnlijk dat de meeste telefoons (Nokia, Samsung ..) gebruik maken van het mobiele netwerk om de GPS-software te laten werken én dat is niet gratis. Enkel als er een GPS-chip aanwezig is.
Dan heb je ook geen GPS ook. En ik heb met mijn nokia E61 nooit hoeven te betalen voor mijn GPS, dus gewoon dikke onzin. Dat je tomtom data nodig heeft om gegevens op te halen zoals files etc. heeft niks te maken met gps.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 17:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 13:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.