//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het al zeker dat de 4G komt? De releasedatum toch niet dacht ik toch? Het abonnement van mijn huidige telefoon loopt tot juni, zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 13-02-10, 19:52
bazza002 bazza002 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Is het al zeker dat de 4G komt? De releasedatum toch niet dacht ik toch? Het abonnement van mijn huidige telefoon loopt tot juni, zou de 4G dan al op de markt zijn?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 13-02-10, 19:56
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bazza002 Bekijk bericht
Is het al zeker dat de 4G komt? De releasedatum toch niet dacht ik toch? Het abonnement van mijn huidige telefoon loopt tot juni, zou de 4G dan al op de markt zijn?
Dit staat niet voor niets bij geruchten. Er zal een nieuwe iPhone komen, maar wanneer is nog niet bekend (maar wellicht eind juni zoals de vorige jaren).
  #283  
Oud 14-02-10, 15:48
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Je kan er echt wel vanuit gaan dat er deze zomer (juni/juli) een nieuwe iPhone komt, samen met iPhone OS 4. Persoonlijk denk ik dat de iPhone bijna alle opties die getipt worden gaat krijgen; de aluminium behuizing van de iPad (heeft ook 3G), een OLED display, 5mp camera, video conference camera, de nieuwe A4 chip, enz enz

Ze zullen ons niet teleurstellen, Apple zal de smartphone wereld weer een paar flinke stappen voor zijn.
  #284  
Oud 14-02-10, 15:51
ni3lsj4ns3n ni3lsj4ns3n is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Roden
Berichten: 76
Standaard

ik mag hopen dat hij dan komt. ik wil eindelijk wel eens een iphone, maar wil eigenlijk wel de 4g. maar hoe lang zal het duren voordat je hem dan in huis hebt, als je hem gelijk besteld. gaat dat dan nog tijden duren????
  #285  
Oud 14-02-10, 16:23
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Dat verschilt nogal, afhankelijk van waar je hem "koopt" denk ik. Toen de 3G net was gelanceerd was er bij elke winkel (t-mobile, phone house, belcompany) een wachttijd van een paar weken, maar bij de apple reseller hadden ze gewoon iPhones op voorraad liggen. Weet niet hoe dat tegenwoordig gaat. Heb geen ervaring met de 3Gs
  #286  
Oud 14-02-10, 16:26
ni3lsj4ns3n ni3lsj4ns3n is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Roden
Berichten: 76
Standaard

oke, ben wel benieuwd. als hij eind juni/begin juli zou komen dan zou ik hem nog mee kunnen hebben op vakantie, want daar zou ik heb veel gebruiken. maar als er dan ook nog een paar week levertijd op komt is het wel te laat.
nog een vraag,
er gaan nu meerdere merken komen toch die de iphone gaan verkopen: word de iphone daar niet goedkoper van??? zou ik niet heel raar vinden eigenlijk.
  #287  
Oud 14-02-10, 16:32
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Dat zou kunnen. Voor zover ik weet blijft t-mobile de exclusieve partner van Apple, maar je ziet wel dat bijvoorbeeld KPN ook iPhones verkoopt aan goede (zakelijke) klanten. En er zijn natuurlijk losse iPhones uit Belgie en Italie die door allerlei sites worden aangeboden.

Al met al scheelt het niet veel denk ik, want er zal gewoon heel veel vraag zijn naar de iPhone 4G, en Apple heeft al jarenlang als beleid dat ze de verkoopprijs vast zetten.
  #288  
Oud 14-02-10, 16:35
ni3lsj4ns3n ni3lsj4ns3n is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Roden
Berichten: 76
Standaard

jammer, maar hij is nog steeds zijn prijs waard.
bedankt iig;D.
  #289  
Oud 15-02-10, 21:32
erjee123 erjee123 is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 10
Standaard

Mijn abo loopt in september af en T Mobile belde me vandaag om te vragen of ik mijn abo alvast wilde verlengen. Mocht daarbij voor 69 euro een 3Gs in ontvangst nemen...
Wacht nog wel even
  #290  
Oud 15-02-10, 22:12
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Ze hebben mij laatst ook gebeld. Ik denk dat je hieruit op kan maken dat T-Mobile ook op de hoogte is van de nieuwe iPhone deze zomer. Ze proberen hun voorraad 3Gs' kwijt te raken...
  #291  
Oud 18-02-10, 10:55
smoothnick29's schermafbeelding
smoothnick29 smoothnick29 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Nu weet ik het zeker Tmobile probeert hun 3gs te ditchen. Ze hebben mij van de week gebeld dat ze mij heel goedkoop een 3gs kunnen aanbieden en zonet mijn vriendin. Ze boden haar dezelfde deal alleen ik betaal 40euro meer per maand alleen al aan abbo kosten en zij belt nooit en komt niet eens boven haar abbo kosten van 20euro per maand!!!
Dus die 4G zal iid niet ver meer zijn
  #292  
Oud 18-02-10, 11:36
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roadner Bekijk bericht
Je kan er echt wel vanuit gaan dat er deze zomer (juni/juli) een nieuwe iPhone komt, samen met iPhone OS 4. Persoonlijk denk ik dat de iPhone bijna alle opties die getipt worden gaat krijgen; de aluminium behuizing van de iPad (heeft ook 3G), een OLED display, 5mp camera, video conference camera, de nieuwe A4 chip, enz enz

Ze zullen ons niet teleurstellen, Apple zal de smartphone wereld weer een paar flinke stappen voor zijn.

Dat geloof ik ook......nog even geduld en we zullen het weten, ik hoop zeker dat hetgeen jij allemaal opnoemt erin komt, videoconference camera is voor mij persoonlijk geen must maar voor de rest...jammie!!
  #293  
Oud 18-02-10, 13:55
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smoothnick29 Bekijk bericht
Nu weet ik het zeker Tmobile probeert hun 3gs te ditchen. Ze hebben mij van de week gebeld dat ze mij heel goedkoop een 3gs kunnen aanbieden en zonet mijn vriendin. Ze boden haar dezelfde deal alleen ik betaal 40euro meer per maand alleen al aan abbo kosten en zij belt nooit en komt niet eens boven haar abbo kosten van 20euro per maand!!!
Dus die 4G zal iid niet ver meer zijn
Denk zelf dat het meer te maken heeft met het feit dat ze straks niet meer de enige zijn die de Iphone mag verkopen, dat ze dus nog ff heel snel zoveel mogelijk abbo's willen vastleggen.
On:
Hoop dat er in elk geval ook iets uitkomt dat je iets op de Iphone klikt ofzo en dan spelletjes met echte knopjes etc. kan spelen..sommige spellen werken nl. niet echt lekker met alleen de touchscreen.
  #294  
Oud 19-02-10, 18:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik begin het beetje op de heupen te krijgen we nog steeds niks weten over de nieuwe iphone.
HTC heeft een nieuw toestelleke die echt wel super lijkt,heb dit al aangehaald in de topic van iphone killer.
  #295  
Oud 20-02-10, 19:52
stef320ci stef320ci is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 18
Standaard

Ik heb mijn iphone nog niet zolang , als dan de 4G uitkomt ,kan ik er dan nog iets mee doen,ik bedoel gaan ze dan nog apps uitbrengen voor de 3Gs of heeft dat geen gevolgen en kan ik gerust zijn dat ik nog een paar jaartjes verder kan met mijn 3Gs
  #296  
Oud 20-02-10, 20:00
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Tuurlijk kan dat dan nog, je kan nu ook nog gewoon met je 3G vooruit. Bovendien zal de 3GS nog wel een tijdje geleverd worden.
  #297  
Oud 20-02-10, 20:07
stef320ci stef320ci is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 18
Standaard

Ja maar 3G en 3Gs hebben hetzelfde scherm en dezelfde afmetingen ,en als dat voor de 4G veranderd ?
  #298  
Oud 21-02-10, 02:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stef320ci Bekijk bericht
Ja maar 3G en 3Gs hebben hetzelfde scherm en dezelfde afmetingen ,en als dat voor de 4G veranderd ?
Ik zie het probleem niet?
Wie een ipad zal kopen=groter scherm dus die zal zonder meer z'n games kunnen spelen zowel via de iphone als mee de ipad.
Ik kan mij niet voorstellen alle apps die ik nu heb ik deze nog eens zou moeten gaan aankopen om via de ipad te gaan gebruiken,dat zou echt wel geldklopperij zijn en daar zou ik al helemaal niet aan meedoen ook.

Dus je hoeft je geen zorgen te maken; mocht de iphone een wat groter scherm hebben dan de 3g en 3GS dan zal dat nikske uitmaken .

Als ze allemaal zouden zeggen ook; vanaf nu alle games alleen op het nieuwste toestel dan gaan ze redelijk wat geld verliezen wat de app aankopen betreft,niet iedereen is zo zot als mij deze iedere jaar de nieuwste iphone kopen .
  #299  
Oud 23-02-10, 16:25
JosJ JosJ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 16
Standaard

ik verwacht toch dat er de komende tijd wat meer info zal komen omtrent de nieuwe iPhone. Persoonlijk vind ik het nu wel tijd worden
  #300  
Oud 23-02-10, 17:01
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het opbellen van mensen met een binnen x maanden aflopend abo, heeft niets te maken met het ditchen van toestellen, dat is gewoon standaard.

Vanaf 3 maanden vóór het einde van je t-mobile abo, mogen andere shops ook je abo verlengen. Dus bellen ze je in de periode tussen 3 en 6 maanden voor het aflopen van je abo eerst zelf. Dat scheelt ze de tussenpersoon.

Toen de 3GS uitkwam wilde ik er een, levertijd: 7 weken. Bij t-mobile zelf.

De 4G moet er eerst nog maar eens komen dit jaar.. dat zal wel tegen het eind van het jaar worden, als dat al gebeurd, en dan zal het voor het gros van de mensen zo zijn dat ze ws. pas in januari/februari 2011 daadwerkelijk over het apparaat kunnen beschikken. Zo was het met de 3GS ook.

Je kunt er op gokken dat jij die geluksvogel of handige jongen bent die er eentje weet te ritselen op het moment dat ze uitkomen, maar op=op.

Ik begrijp niet helemaal hoe mensen kunnen zeggen dat ze het tijd vinden worden. De 3GS is nog maar net op de markt en biedt alle functionaliteit die je zo'n beetje kunt bedenken. Mensen weten nog helemaal niets over de 4G, wat die meer zou moeten kunnen, beter zou moeten kunnen, enzovoort, maar toch willen ze er een.

Het zou mij niets verbazen als de 4G tov. de 3GS louter een super amoled scherm heeft en de mogelijkheid tot videobellen, en dat ie verder gelijk is aan de 3G.

Nu is dat afhankelijk van je persoonlijke voorkeur en het belang wat je hecht aan videobellen, maar ik zou daar nog geen week op willen wachten, als ik nu een iphone wilde.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 17:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 13:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.