//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Guest Ik begrijp niet helemaal hoe mensen kunnen zeggen dat ze het tijd vinden worden. De 3GS is nog maar net ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 24-02-10, 11:30
badkamer-man badkamer-man is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Thumbs up Re Iphone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest Bekijk bericht
Ik begrijp niet helemaal hoe mensen kunnen zeggen dat ze het tijd vinden worden. De 3GS is nog maar net op de markt en biedt alle functionaliteit die je zo'n beetje kunt bedenken. Mensen weten nog helemaal niets over de 4G, wat die meer zou moeten kunnen, beter zou moeten kunnen, enzovoort, maar toch willen ze er een.

Het zou mij niets verbazen als de 4G tov. de 3GS louter een super amoled scherm heeft en de mogelijkheid tot videobellen, en dat ie verder gelijk is aan de 3G.

Nu is dat afhankelijk van je persoonlijke voorkeur en het belang wat je hecht aan videobellen, maar ik zou daar nog geen week op willen wachten, als ik nu een iphone wilde.
hier ben ik het wel mee eens, ik heb op dit moment nog geen Iphone.
maar mijn bltg is ook bijna op en ik begin steeds meer te bellen en sms'en dus ben toe aan een abbo.
maar ik weet niet of ik wil wachten op de 4G. Eigenlijk bied de 3GS mij ook alles wat ik nodig heb, en zeerwaarschijnlijk ga ik toch niet alles gebruiken wat hij kan. het enige wat ik wel hoor is dat de andere snel leeg zijn, en wat ik dan op dit forum lees is dat de 4G weer zuiniger is dat zou wel een heel groot voordeel zijn..

mvg geerbo

Laatst gewijzigd door Bomans; 24-02-10 om 11:40. Reden: Laten we geen reclame maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #302  
Oud 24-02-10, 12:09
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat je op dit forum leest, zijn fantasieen. Dingen die mensen graag willen hebben. De kans dat de 4G zuiniger zal zijn, is zo ongeveer -0%.
  #303  
Oud 24-02-10, 12:32
ni3lsj4ns3n ni3lsj4ns3n is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Roden
Berichten: 76
Standaard

aan de ene kant zal hij zuiniger zijn, maar aan de andere kant zal hij beter presteren; met andere woorden: het zal weinig uitmaken. na verhouding is hij zuiniger denk ik, maar dit ga je niet merken omdat hij beter presteert.
hoop dat ik dit duidelijk heb uitgelegd, is namelijk wel een beetje faag volgens mij.
  #304  
Oud 24-02-10, 12:47
badkamer-man badkamer-man is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

ok, ik dacht dat er ook echt naar is gekeken.
hier is trouwens nog een link naar een stukje over de 4G en foto's
Mannenbrandstof.nl - fueled by SNICKERS

mvg geerbo
  #305  
Oud 24-02-10, 13:07
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Voor mij kan hij er ook niet snel genoeg zijn. M'n eerste generatie iPhone begint na 3 jaar echt op z'n einde te lopen. Ik zou nog eens een restore kunnen doen, en alle cydia meuk er af kunnen laten zodat hij terug iets vinniger wordt, maar daar heb ik nog steeds geen gps en nieuwe functies mee. Voor mij geen 3Gs, hij is lelijker dan de eerste generatie (vind ik) en ik verwacht bij de 4de generatie ook een makeover qua uiterlijk. Dus hopen dat deze wel aan m'n smaak voldoet.
Verder maakt het me niet zo uit wat de nieuwe opties zijn, al zou koffie zetten echt "De Revolutie" betekenen.
Hoop dat Apple afstapt van de plastieke behuizing en terug voor metalic kiest.
Maar waarschijnlijk wordt het wachten tot juni.

JOnas
  #306  
Oud 25-02-10, 14:34
Rodajo Rodajo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 36
Standaard Iphone 4G met titanium behuizing?

Zou de iPhone 4G met titanium behuizing worden geleverd, zoals in het opgedoken filmpje te zien is? Misschien een undercover peiling van Apple om te zien wat de reacties zijn ?
  #307  
Oud 25-02-10, 18:58
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Net mijn stoute schoenen aangetrokken en bij een apple store binnen gelopen.

Hij geeft aan dat als Apple niet met een vernieuwde iphone zou komen, dit markt verlies zou betekenen. Alle concurrenten blijven innoveren en Apple zal uiteraard voorop willen blijven lopen.
  #308  
Oud 25-02-10, 19:03
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Even voor de duidelijkheid, die 'foto's' zijn GEEN foto's van een 4G, maar concepten, dus hoe andere mensen denken dat een eventuele 4G eruit zou kunnen zien.

Ook alle verhalen over wat er in/op/aan zou zitten, is allemaal fantasie en geruchten.

Het kan in theorie zelfs zo zijn dat de 4G pas in 2012 op de markt komt. Dat is niet erg waarschijnlijk, maar het zou kunnen.

Bij de vraag, nu kopen of wachten, lijkt het mij belangrijk om ook te kijken naar wat je nu hebt.

Alle mensen die zeggen 'wachten', HEBBEN al een iPhone. Dan zou ik ook wachten.

Heb je er nog geen, en ben je wel aan een nieuwe toe, is het volgens mij nonsense om te wachten.
  #309  
Oud 26-02-10, 09:53
Marley1976 Marley1976 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik hecht zelf meer waarde aan een supergoede update van de firmware dan een upgrade van de hardware.

Er valt zoveel meer uit de 3gs te halen, kijk maar naar cydia...

En zelf denk ik dat ze dit jaar gewoon de ipad gaan promoten
  #310  
Oud 26-02-10, 10:08
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Daarbij komt nog.. de GS is nog maar net op de markt en pas de laatste 2 of 3 maanden echt goed leverbaar. Om dan nu al mensen te adviseren te wachten op een mogelijk toekomstige nieuwe versie..
  #311  
Oud 26-02-10, 10:41
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

Toch is de 3GS al een 'verouderd' toestel. Het gaat denk ik meer om de introductie van een nieuwe product, om hiermee aan te geven de concurrentie bij/voor te blijven.

Persoonlijk denk ik echt dat ze niet achter kunnen blijven om in ieder geval een nieuw product bekend te maken (releasedate of zo)

Tot nu toe is het alleen maar speculeren en hopen!
  #312  
Oud 26-02-10, 10:42
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kun je dan eens aangeven wat er verouderd is aan de 3GS volgens jou?!

Ik was oorspronkelijk niet zo gecharmeerd van de 'ipod iphone apple' etc hype, maar na een aantal slechte ervaringen met oa. nokia en HTC, dan toch maar een iphone genomen.

Naar mijn mening loopt de 3GS nog een behoorlijk stuk voor op de concurrentie qua functionaliteiten en vooral qua gebruiksgemak. Met name de responsetijd is ivm de genoemde merken, heerlijk. Als je ergens op klikt, gebeurt er iets, ipv dat ie er eerst nog even over na moet denken, enz.

Laatst gewijzigd door garbage; 26-02-10 om 10:46.
  #313  
Oud 26-02-10, 10:43
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De 3GS is alweer 8 maand op de markt. Ik vind dit voor een telefoon al een redelijke tijd.
De beschikbaarheid is nogal wisselend. Maar dit was bij de 3G niet veel anders.
En wat betreft het wel of niet wachten op de volgende generatie is een nooit eindigende discussie. Dit is voor iedereen anders. Het is maar net vanuit welk perspectief je kijkt.
  #314  
Oud 26-02-10, 10:46
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De 3G en zeker de 3GS zijn nog steeds twee van de beste smartphones op de markt. Maar de ontwikkeling gaat gewoon door en Apple wil de mensen die de 3G hebben en dit jaar mogen verlengen ook gewoon vast houden. Daarom zal er vast een nieuwe iPhone komen.
  #315  
Oud 26-02-10, 10:49
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De 3GS is door Apple op 8 juni in een keynote aangekondigt. Vanaf 26 juni was ie leverbaar. In NL heeft het nog iets langer geduurd en was ie in het begin nauwelijks tot niet verkrijgbaar. In totaal is ie mss een keer een maand of 5 goed leverbaar.

Hoe dan ook, de rest ben ik 100% met je eens; het is een persoonlijke overweging.

Laatst gewijzigd door garbage; 26-02-10 om 10:54.
  #316  
Oud 26-02-10, 10:50
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

Het is zoals wouter zegt.

Ik bedoel met mijn vorige post niet te zeggen dat de iphone verouderd is qua funciotnaliteit maar wel qua tijd op de markt, 8 maanden is inderdaad best lang.

Ik bedoel te zeggen dat apple een nieuwe telefoon op de markt moet zetten omdat het dan iets 'nieuws' op de markt zet wat alle ogen weer focust op hen.
  #317  
Oud 26-02-10, 10:54
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat laatste doen ze al met de iPad..
  #318  
Oud 26-02-10, 10:56
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

dan heb je het wel over een ander segment als je het mij vraagt.

Ik heb het over de smartphone markt. Op die markt moet apple een nieuw product neer zetten om de focus te regainen!
  #319  
Oud 26-02-10, 11:13
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ja, op dat vlak verschillen we dan van mening. Volgens mij vliegen de 3GS de winkels nog uit en als ik kijk naar wat er alternatief verkrijgbaar is, zit daar niets tussen wat beter is, afhankelijk van je eigen set van wensen natuurlijk.

Enige wat ik kan bedenken, is de cam. Ikzelf vind dat niet zo belangrijk, phonecams zijn altijd maar zo-zo, en de cam op de Iphone doet het best goed.

Ik verwacht dan ook dat dat de grootste verbetering zal zijn op de 4G, een betere cam en eventueel een 2e cam voor beeldbellen. Wat bijna niemand wil, maar soit.
  #320  
Oud 26-02-10, 11:19
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Als dat zou kunnen. Ben gek van Titanium en dan past de Iphone helemaal bij mij.

Maar misschien slim om een linkje te posten naar dat filmpje?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 17:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 13:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.