//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NaviPhone Ik hoop dat ie nog eerder op de markt komt. 'iPhone 4G in april op de markt' SpitsNieuws : 'iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #421  
Oud 24-03-10, 13:57
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NaviPhone Bekijk bericht
Ik hoop dat ie nog eerder op de markt komt.
'iPhone 4G in april op de markt'
SpitsNieuws : 'iPhone 4G in april op de markt'
Ik hoop het ook maar denk niet dat in april de 4Gen. uit komt, eind juni is er wel weer een WWDC en denk zelf dat dan de iPhone 4Gen. geintroduceert wordt.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 25-03-10, 03:24
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Ja dat zou wel geinig zijn. Alleen zie ik dat niet gebeuren. iPhone is nou eenmaal geen hackers phone... En Apple zal de laatste zijn die dit mogelijk gaat maken...
Hoezo niet? Als ze dat wel met het nieuwe OSX besturingssysteem hebben gedaan, waarom zou dat niet überhaupt mogelijk kunnen zijn voor de iPhone OS? Ik vind het best een scheve verhouding als Apple voor haar eigen produkt zoals de Mac wel een aparte partitie maakt, maar dit niet doet voor de nieuwe iPhone terwijl ze daartoe wel in staat zijn.
  #423  
Oud 25-03-10, 08:32
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Een Mac en een iPhone zijn 2 heel verschillende apparaten. Ze hebben een heel strikt appstore beleid en zijn ook niet blij met het jailbreaken. Ze willen graag de controle houden. Daarom verwacht ik niet dat ze de mogelijkheid gaan geven om een ander besturingssysteem te installeren. Daarbij komt dat om dit mogelijk te maken er heel veel drivers ed vrijgegeven moet worden. Dat gaan ze niet doen lijkt mij.
  #424  
Oud 28-03-10, 14:34
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ben niet of het klopt dat meerdere providers de iPhone gaan verkopen. Is natuurlijk goed voor de consument.
  #425  
Oud 29-03-10, 15:12
Pappie Pappie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

website typhone.nl verwacht de 4G in juli.

Verwachte mobiele telefoons, binnenkort verkrijgbaar bij Typhone.nl
  #426  
Oud 29-03-10, 15:21
fredkop fredkop is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pappie Bekijk bericht
zijn ook maar speculaties hoor , zij hebben echt ni meer info dan andere mensen
  #427  
Oud 29-03-10, 15:31
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

of toch wel...................

hoop stiekem dat ze iets weten wat wij niet weten maar vrees voor een goedkope marketing stunt!
  #428  
Oud 29-03-10, 16:04
LBBS's schermafbeelding
LBBS LBBS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hoorn
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pappie Bekijk bericht
hmm kijk naar de details: JAVA - JA
nou als je dit leest geloof ik daar niet in..

(hopen doen we allemaal wel)
__________________
to change your reality, change your thoughts
  #429  
Oud 30-03-10, 11:37
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Stel ik koop straks die nieuwe iphone, kan ik dan gewoon al mijn programma's zoals ik die ik nu heb staan in mijn Itunes, overzetten naar de nieuwe Iphone ?
  #430  
Oud 30-03-10, 11:58
nielsr nielsr is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 96
Standaard

Het lijkt me wel dat Apple hier rekening mee houdt. Als er 180.000 apps opnieuwe geschreven moeten worden dan zal er de eerste maanden weinig cash binnen rollen als de 4G is geintroduceerd.


En wat iedereen hoort van Vodafone en Hi is natuurlijk gewoon maar wat roepen. Waarom zou een medewerker van een Hi of Vodafone shop wél weten dat zij de iPhone gaan leveren en de rest van Nederland niet? Toen de 3Gs uit moest komen was dit exact het zelfde verhaal. Veel verhalen vanuit de klantenservice van Hi/vodafone dat het exclusieve contract van t-mobile afliep en blablabla. Die verhalen bleken ook nergens op gebaseerd. Ik zeg niet dat het nu niet zo is maar volgens mij is er 1 bedrijf die dit goed stil weet te houden en dat is Apple
  #431  
Oud 30-03-10, 15:08
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Als Vodafone zegt dat ze aan het onderhandelen zijn, dan geloof ik dat nog wel. Hi heeft echter geen schijn van kans, omdat ze niet internationaal zijn. Apple zoekt een provider met een netwerk in (bijna) heel europa, dus T-mobile of Vodafone...

Verder is het natuurlijk heel makkelijk voor webshops om de iPhone 4G in pre-order aan te bieden, want er komt zowiezo wel een nieuwe iPhone... maar dan vragen ze er wel de hoofdprijs voor, zodat ze niet het risico lopen dat ie wat duurder uitvalt dan ze dachten. Je bent wel een ongelooflijke knuppel als je zoiets besteld, maar goed, dat moet iedereen zelf weten.

Owja, ik heb zelf bij een telefoonwinkel gewerkt (Telfort, onderdeel van KPN, net als Hi) en als medewerker in de winkel of in het callcenter krijg je van dit soort dingen helemaal niets te horen. Waarom niet? Omdat informatie dan veel te snel uitlekt. Medewerkers horen geen dag eerder van een speciale actie dan klanten

Laatst gewijzigd door Roadner; 30-03-10 om 15:11.
  #432  
Oud 30-03-10, 16:23
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 Bekijk bericht
Stel ik koop straks die nieuwe iphone, kan ik dan gewoon al mijn programma's zoals ik die ik nu heb staan in mijn Itunes, overzetten naar de nieuwe Iphone ?
Zal bij de nieuwe iphone niet anders zijn dan de afgelopen jaren. Dus de meeste apps zijn voor alle iphones geschikt.
  #433  
Oud 30-03-10, 19:55
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Zal bij de nieuwe iphone niet anders zijn dan de afgelopen jaren. Dus de meeste apps zijn voor alle iphones geschikt.
Dank je wel. Vroeg me even af of je dus je bestaande apps kunt overzetten op een nieuwe iphone. Maar die apps zijn dus niet gekoppeld aan 1 phone ?
  #434  
Oud 30-03-10, 23:33
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 Bekijk bericht
Dank je wel. Vroeg me even af of je dus je bestaande apps kunt overzetten op een nieuwe iphone. Maar die apps zijn dus niet gekoppeld aan 1 phone ?
Je apps zijn gekoppeld aan je iTunes-account. Je hebt er meer last van wanneer je van computer wisselt dan wanneer je van iPhone wisselt : (

Je kan in principe maximaal 5 computers "machtigen" om met je account te koppelen. Als je die 5 machtigingen gebruikt hebt kun je wel weer nieuwe aanvragen bij Apple geloof ik. Ik heb mijn 5 nu verbruikt, dus zal het binnenkort uit moeten zoeken ben ik bang.

Laatst gewijzigd door Roadner; 31-03-10 om 08:21.
  #435  
Oud 31-03-10, 11:35
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roadner Bekijk bericht
Je apps zijn gekoppeld aan je iTunes-account. Je hebt er meer last van wanneer je van computer wisselt dan wanneer je van iPhone wisselt : (

Je kan in principe maximaal 5 computers "machtigen" om met je account te koppelen. Als je die 5 machtigingen gebruikt hebt kun je wel weer nieuwe aanvragen bij Apple geloof ik. Ik heb mijn 5 nu verbruikt, dus zal het binnenkort uit moeten zoeken ben ik bang.
Of gewoon machtigingen van je oude computers intrekken...... dat scheelt tijd ;-)
  #436  
Oud 31-03-10, 11:43
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm Bekijk bericht
Of gewoon machtigingen van je oude computers intrekken...... dat scheelt tijd ;-)
Dat lijkt me idd een handigere oplossing, alleen bestaat mijn "vorige" computer niet meer. Heb Mac en Windows opnieuw geïnstalleerd. Kan ik dat dan nog steeds aanpassen?
  #437  
Oud 31-03-10, 11:43
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm Bekijk bericht
Of gewoon machtigingen van je oude computers intrekken...... dat scheelt tijd ;-)
Dan moet je natuurlijk wel toegang hebben tot deze systemen. Dat is niet altijd het geval...
  #438  
Oud 31-03-10, 14:27
brampower brampower is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 20
Standaard

Op PhoneShop.nl kan je hem ook al bestellen.. In Juli loopt mijn contract af dus ik hoop dat ik hem dan direct kan bestellen
  #439  
Oud 31-03-10, 16:05
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roadner Bekijk bericht
Dat lijkt me idd een handigere oplossing, alleen bestaat mijn "vorige" computer niet meer. Heb Mac en Windows opnieuw geïnstalleerd. Kan ik dat dan nog steeds aanpassen?
Alstublieft:

De machtigingen intrekken voor alle computers die zijn gekoppeld aan uw account
Als u het maximum van vijf machtigingen hebt bereikt, kunt u het aantal gebruikte machtigingen resetten met de optie 'Trek alle machtigingen in' in het venster Accountgegevens.

Klik op iTunes Store in het menu links in iTunes.
Als u niet bent aangemeld in de iTunes Store, klikt u op de knop Account en voert u vervolgens uw accountnaam en wachtwoord in.
Klik opnieuw op deze knop (uw account-id wordt nu getoond op de knop), voer uw wachtwoord in en klik op Toon account (of "Account tonen" in Windows).
Klik in het venster Account Information (Accountgegevens) op Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken).
Opmerking: u kunt deze functie slechts eenmaal per jaar gebruiken. De knop Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken) wordt niet getoond als u minder dan vijf gemachtigde computers hebt of als u deze optie in de afgelopen twaalf maanden al hebt gebruikt. Hebt u hulp nodig bij het gebruik van deze functie neem dan via e-mail (http://www.apple.com/nl/support/itunes/store/) contact op met de ondersteuningsdienst van de iTunes Store.

Bron: http://support.apple.com/kb/HT1420?v...L&locale=nl_NL
  #440  
Oud 31-03-10, 17:39
Roadner's schermafbeelding
Roadner Roadner is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerenveen
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm Bekijk bericht
Alstublieft:

De machtigingen intrekken voor alle computers die zijn gekoppeld aan uw account...
...Bron: Informatie over het verlenen en intrekken van machtigingen voor de iTunes Store
Daar heb ik wat aan, bedankt!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 17:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 13:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:48.