//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Inderdaad, veel geld. Kijk maar eens naar de huidige prijzen . Denk dat de nieuwe prijzen niet veel zullen afwijken....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 21-05-10, 16:35
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Inderdaad, veel geld. Kijk maar eens naar de huidige prijzen. Denk dat de nieuwe prijzen niet veel zullen afwijken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 21-05-10, 20:16
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ja, oke maar 1 jarig abbo is minder dan 2 jarig als ik zo kijk je betaalt in totaal minder. Ik vind de prijsen ook meevallen trouwens eerst 300 euro bij betalen en dan 30 per maand dus hoop dat 4g ook rond die prijs is
  #603  
Oud 22-05-10, 11:52
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
Wit vind ik wat meer voor meisjes persoonlijk. Ook vind ik dat hij er op het eerste zicht wat plastiekeriger uitziet. (zowel zwarte als witte versie)
Bwa ik heb ook een witte gehad en zag he toch liever dan die zwarte !het zal ieders persoonlijke keuze en smaak zijn !

ps: mag ik afleiden uit de foto"s dat de nieuwe generatie enkel 32gb en 64 gb zal verkopen?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #604  
Oud 22-05-10, 14:06
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
mag ik afleiden uit de foto"s dat de nieuwe generatie enkel 32gb en 64 gb zal verkopen?
Daar is nog niets over bekend... Het prototype dat opdook in Vietnam had 16GB opslag. Misschien zijn er straks wel 3 versies (16GB, 32GB, 64GB)
  #605  
Oud 22-05-10, 20:16
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Daar is nog niets over bekend... Het prototype dat opdook in Vietnam had 16GB opslag. Misschien zijn er straks wel 3 versies (16GB, 32GB, 64GB)
ok ben eens benieuwd
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #606  
Oud 24-05-10, 19:35
erickatja erickatja is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Apple Iphone 4g 32GB Black - Prijzen, Aanbiedingen en Reviews voor Apple Iphone 4g 32GB Black

Ik hoop dat dit niet de echte prijzen gaan worden ... zou dan wel al heel speciaal mogen zijn wil ik zoveel neerdokken.
  #607  
Oud 24-05-10, 20:19
thokiesaq thokiesaq is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Denk ook dat het zo iets gaat kosten.
Want de 3GS kost nog steeds rond de 600 en 700 of de prijsen moeten dalen maar dat zie ik niet gebeuren.
  #608  
Oud 24-05-10, 20:57
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Woow hoop ook niet dat het zo een bedrag word anders ga ik maar voor de 3gs.
  #609  
Oud 25-05-10, 18:03
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Woow hoop ook niet dat het zo een bedrag word anders ga ik maar voor de 3gs.
Ik denk dat je dan niet alleen zal zijn
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #610  
Oud 25-05-10, 18:10
erickatja erickatja is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

heb ondertussen al gelezen dat de prijzen gaan zakken van de iPhone en dat de kans bestaat dat 4e generatie iPhones dezelfde prijs zullen krijgen als de 3Gs ... we kunnen het alleen maar hopen.
  #611  
Oud 25-05-10, 20:09
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ja, ik hoop het ook dan maar geen 4g
  #612  
Oud 25-05-10, 20:14
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

De 3gs was net zo duur als de 3g op het moment als ze uitkwamen dus ik verwacht geen dramatische prijsstijging.. Ik denk dat hij zo'n 150-200 euro zal zijn icm een i150 en 50-100 icm een i300 abbo 2 jarig uiteraard..
  #613  
Oud 25-05-10, 21:33
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

allebei 2 jarig of alleen de i300?
  #614  
Oud 25-05-10, 21:40
ni3lsj4ns3n ni3lsj4ns3n is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Roden
Berichten: 76
Standaard

ook i150. spreekt wel een beetje voor zich .
  #615  
Oud 25-05-10, 21:42
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

ahah ja eigenlijk wel maar wel jammer, hoop dat je ook gelijk 1 jarig abbo kan nemen voor de 4g. Want 2 jaar vast zitten aan een telefoon is niet echt aantrekkelijk.
  #616  
Oud 25-05-10, 21:44
ni3lsj4ns3n ni3lsj4ns3n is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Roden
Berichten: 76
Standaard

dat laatste moest ik er nog ff achter zetten omdat ik anders niet kon posten (te lang). maar je spreekt hier niet zo maar over een telefoon; het is een iphone. en daar zou ik wel 2 jaar mee kunnen doen.
  #617  
Oud 25-05-10, 21:45
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ja dat snap ik maar dan moet ik 2jaar een abbo betalen, ik heb liever 1 jaar maar denk je dat je gelijk een 1 jarig abbo kan afsluiten of kan dat pas later.
  #618  
Oud 26-05-10, 00:48
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik heb mijn 3gs direct in italie gekocht. De 4g zal ik ook direct in italie kopen en ga er van uit dat hij ~€600,- kost. Toen de 3gs op de markt kwam kostte hij ook €900,- bij tussenhandelaren. Dus deze prijs van €992,- is voor hen kassa, want er zijn altijd wel een aantal mensen met te veel geld die het absoluut geen worst uitmaakt zolang ze het maar direct in huis hebben en niets hoeven te doen. Daarna zakken die prijzen weer en kan het 'normale' volk eentje kopen/reserveren. Daarnaast heb je mensen die een tmobile abbo afsluiten en mensen(zoals ik) die er eentje krijgen vanuit italie, belgie of andere landen waar je de normale vraagprijs betaalt voor de iphone. En bovendien is hij dan simlockvrij
  #619  
Oud 26-05-10, 01:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Ik heb mijn 3gs direct in italie gekocht. De 4g zal ik ook direct in italie kopen en ga er van uit dat hij ~€600,- kost. Toen de 3gs op de markt kwam kostte hij ook €900,- bij tussenhandelaren. Dus deze prijs van €992,- is voor hen kassa, want er zijn altijd wel een aantal mensen met te veel geld die het absoluut geen worst uitmaakt zolang ze het maar direct in huis hebben en niets hoeven te doen. Daarna zakken die prijzen weer en kan het 'normale' volk eentje kopen/reserveren. Daarnaast heb je mensen die een tmobile abbo afsluiten en mensen(zoals ik) die er eentje krijgen vanuit italie, belgie of andere landen waar je de normale vraagprijs betaalt voor de iphone. En bovendien is hij dan simlockvrij
Er zou een slot opkomen en daarmee bedoel ik dat als een nederlander in belgie de nieuwe iphone komt kopen deze niet in nederland zal kunnen gebruiken.
Dus nederlanders die terug naar belgie gaan afzakken ofzo voor de nieuwe iphone zullen deze voor noppes kopen want in eigen land gaan ze deze niet kunnen gebruiken.

En deze zou ook nog los te koop zijn bij ons maar duurder verkocht worden en dit zou als het klopt voor alle gsm's zo zijn.

Met andere woorden; de operators wrijven al in hun handen want mensen worden meer en meer verplicht zo om een zeer en veel te duur abo te gaan nemen en zitten dan 2j vast, echt schande.

Als ze dit hier invoeren hoop ik echt ze maar max 1j abo nemen dan inplaats van 2j.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 26-05-10 om 01:18.
  #620  
Oud 26-05-10, 07:12
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Er zou een slot opkomen en daarmee bedoel ik dat als een nederlander in belgie de nieuwe iphone komt kopen deze niet in nederland zal kunnen gebruiken.
Dus nederlanders die terug naar belgie gaan afzakken ofzo voor de nieuwe iphone zullen deze voor noppes kopen want in eigen land gaan ze deze niet kunnen gebruiken.

En deze zou ook nog los te koop zijn bij ons maar duurder verkocht worden en dit zou als het klopt voor alle gsm's zo zijn.

Met andere woorden; de operators wrijven al in hun handen want mensen worden meer en meer verplicht zo om een zeer en veel te duur abo te gaan nemen en zitten dan 2j vast, echt schande.

Als ze dit hier invoeren hoop ik echt ze maar max 1j abo nemen dan inplaats van 2j.
?

Dus als je als nederlander een toestel in Belgie koopt kun je die niet in Nederland gebruiken ?? Geloof je dat nu echt zelf ? Zou wat zijn zeg : toestel die je alleen in je eigen land kunt gebruiken. Uhuh

Deze zomer gaan we op vakantie naar Italie en als ie dan al uit is én een nette prijs is, dan ga ik toch es in Italie rondneuzen of via Belgie op weg naar huis
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 17:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 13:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.