//

Help..Iphone in emergency mode.

Help..Iphone in emergency mode. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is er gebeurd. Ik heb al een geruime tijd de Iphone, en geheel werkend. Nu heb ik vanavond de iphone aangesloten op de mac... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-12-07, 01:57
ploegvdr ploegvdr is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 27
Standaard Help..Iphone in emergency mode.

Wat is er gebeurd.

Ik heb al een geruime tijd de Iphone, en geheel werkend.
Nu heb ik vanavond de iphone aangesloten op de mac... met het idee, Installer.app te opnieuw te instaleren.

Hier kwam echter een foutmelding uit naar voren, waarna itunes automatisch over ging in een herstel modus. Dwz software herstellen en automatisch updaten. Ik dacht van ja doei, iphone loskoppelen...uit gedaan, en weer opgestart, maar helaas. Te laat!

Dus maar weer aangesloten, in de hoop een herstel te kunnen doen naar de oorspronkelijke software 1.0.2. maar nee, die keuze was er niet.
Ik zit nu met mijn iphone met een firmware 04.02.13_g, en weet niet meer wat te doen.
Independence werkt niet, met itunes 7.5 merkte ik al...dus ik zal wel wat sofware moeten installeren of deinstaleren...

Heb al heel wat afgegoogeld, maar ik zie het allemaal even niet meer...dus graag hulp... 8-(



Uurtje later.....


Ik heb reeds een oudere versie van itunes geinstalleerd, waardoor indepence weer werkt.
itunes reageerd nu met de melding; you must be using iTunes 7.5 or greater to activate your iPhone...

kom dr nog niet uit....

Laatst gewijzigd door ploegvdr; 26-12-07 om 03:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-07, 09:48
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Gebruik de independence 1.3.1 Te gebruiken met iTunes 7.5 independence - Google Code
Verder voor de unlock van 1.1.2 kijk je in de wiki daar staat de oplossing

Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Na inhoud te wissen vast in emergency call mode Phille023 Jailbreak 1 24-12-10 09:12
iPhone: iphone 4 staat op slide voor emergency lovemyiphone Jailbreak 24 05-10-10 11:44
iPhone: iPhone 3G emergency screen Dems Jailbreak 5 16-08-10 16:55
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 01:02
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:03.