//

Problemen met Outlook agenda syncen

Problemen met Outlook agenda syncen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Misschien kan iemand mij helpen gister werkt alles nog prima, ik kon mij iphone agenda nog perfect syncen met outlook dmv itunes en hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-12-07, 11:50
luca333 luca333 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard Problemen met Outlook agenda syncen

Hallo,

Misschien kan iemand mij helpen gister werkt alles nog prima, ik kon mij iphone agenda nog perfect syncen met outlook dmv itunes en hij gaf een foutmelding nu geeft hij de melding:

"iTunes kan agenda's niet synchroniseren met iPhone, omdat er zich een fout heeft voorgedaan met het samenvoegen van de gegevens."

Dit geeft hij sinds dat ik vanmorgen wilde syncen het rare is dat ik niets gedaan heb sinds gister en dat hij het gister wel nog deed.

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Klein detail: sinds gister sluit itunes niet meer af na synchronisatie, hij sluit wel af meer niet compleet, dwz het itunes scherm verdwijnt gewoon zodra ik op kruisje klik maar hij slaat niet de itunes bibliotheek op in dat kleine schermpje, en als ik dan de comp uitzet komt er een scherm met itunes reageert niet nu beeindigen ja of nee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-07, 12:24
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Je hebt net 20 minuten geleden een bericht geplaatst in een soortgelijke discussie, Het heeft dus geen nut om je eigen discussie te starten over hetzelfde probleem.

discussie gaat dicht om forumvervuiling te voorkomen.

//Slotje
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
agenda syncen met outlook gaat niet meer Nieky iTunes 2 08-01-11 23:41
Windows: Syncen outlook agenda 2003 kdoelman iTunes 0 15-07-10 21:06
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) partysnipes Desktop-applicaties 7 02-05-10 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.