Niet echt een probleem, gewoon wat advies nodig discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 24 December kreeg in mijn iPhone (1.1.2 OTB - BL 4.6). Ik ging natuurlijk meteen aan de slag, en ondertussen heb ik een mooi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Op 24 December kreeg in mijn iPhone
![]() Ik ging natuurlijk meteen aan de slag, en ondertussen heb ik een mooi iPod Touch met een hoop Apps (<3 Installer!). Eerste vraag heb ik ondertussen zelf opgelost, de volgende nog niet; - Ik heb NES voor iPhone, dat werkt perfect, maar gpSPhone geraakt niet helemaal werkend. Ik kon met MNPlight een .gba file in de juiste folder zetten, maar het programma gaf een fout weer. Ik dacht dat het aan het spel lag, dus ik probeerde een andere, maar dat helpt niet. Wat doe ik fout met de .gba files, of zijn ze gewoon nog niet allemaal compatible met gpSPhone? Thanks =]
Stats: 3x iPhone US 8GB 1.1.2 OTB upgraded to 3.0 1x iPhone 3G US 16GB 2.0 > 2.2 > 3.0- ultrasn0w Laatst gewijzigd door Sick Mic; 27-12-07 om 01:55. |
|
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weet gewoon niet wat ik nou nog kan doen. | cnb6 | iPhone algemeen | 1 | 13-07-10 00:56 |
Advies Nodig! | Derwinnn | Koopinformatie Nederland | 3 | 30-09-09 16:48 |
Niet echt een probleem. Wel vreemd | lakes | iPhone algemeen | 1 | 17-08-09 23:44 |
Fake of niet? Advies nodig ! | JanR | Koopinformatie Nederland | 30 | 30-03-09 11:21 |
Advies nodig! | Future | Koopinformatie Nederland | 18 | 26-11-08 00:13 |
|
|