Abonnementstatus discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog altijd weet ik niet hoe het met mijn abonnement staat, wanneer gaat dit opgelost worden?!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#1
|
|||
|
|||
Abonnementstatus
Nog altijd weet ik niet hoe het met mijn abonnement staat, wanneer gaat dit opgelost worden?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Wat bedoel je precies?
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
#3
|
|||
|
|||
|
#4
|
||||
|
||||
Als hun het niet kunnen zeggen dan kunnen wij het ook niet?
er zijn al meerdere topic's om hierover te klagen https://forum.iculture.nl/f8/ap...belstatus.html |
#5
|
||||
|
||||
Zoals kuotje ook al zegt, T-Mobile weet zelf nog niet eens wanneer het weer beschikbaar is. Er zit niets anders op dan geduld te hebben.
// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
|