//

Iphone US

Iphone US discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) zoals reeds vermeld in een ander topic ga ik begin feb naar NY, ik ben aan het lezen geweest hoe je een iphone kan kopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-07, 06:37
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Post Iphone US

zoals reeds vermeld in een ander topic ga ik begin feb naar NY, ik ben aan het lezen geweest hoe je een iphone kan kopen en unlocken, maar ik heb nog steeds mijn twijfels of dit gaat lukken, daar ik toch geen "krak" ben het dieper gaan van iets te unlocken, heb het nooit gedaan, ik heb nog een maand en moet ik nu al een vb turbosim kopen, want het zal zeker een iphone zijn met de laatste software, en die is nog niet gekraakt zo heb ik verstaan, een telefoon hebben die ik pas drie weken nadien kan gebruiken zit er niet echt in voor mij, ik gebruik graag direct mijn gsm. kan iemand mij duidelijk zeggen wat ik al kan doen om eventueel alles al een beetje te voorbereiden. of zou ik wachten tot hij in belgie te koop is?
bedankt voor advies, de iphone unlocken ziet er mij omslachtig uit of ben ik verkeerd? ook nog een vraag, als hij unlocked is zal hij 100% werken of zijn er applicaties die het niet doen? en wat als ik een programma van een ander bedrijf installeer? Gregory
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-07, 09:18
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Gebruik de zoekfunctie en de wiki

Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.