//

Graag Hulp Met Mijn Nieuwe Iphone

Graag Hulp Met Mijn Nieuwe Iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste heer/mevrouw, Ik heb een nieuwe iphone uit de us ontvangen. Hij heeft versie 1.1.2. en komt uit week 49 (ben ik inmiddels achter) Hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-07, 08:59
brigittadik brigittadik is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Standaard Graag Hulp Met Mijn Nieuwe Iphone

Beste heer/mevrouw,

Ik heb een nieuwe iphone uit de us ontvangen. Hij heeft versie 1.1.2. en komt uit week 49 (ben ik inmiddels achter) Hij is dus nieuw in doos ingesealed. Nu heb ik hem open gemaakt en opgeladen en nu kan ik er echt niets mee. Je kan alleen een noodbelletje doen. Nu ben ik al dagen aan het surfen op internet maar kan niet een duidelijke tutorial vinden, stapsgewijs wat ik nu precies moet doen om hem geactiveerd te krijgen. Ik weet dat hij nog niet geunlocked kan worden maar ik wil hem wel verder graag werkend krijgen. Ik heb een Stealthsim besteld dus die kan ik er dan in gaan doen zodat de telefoon in ieder geval werkt maar zoals ik begrijp gaan er nog een aantal stappen aan vooraf voordat ik de Stealthsim kan gaan gebruiken en dat is mij in geheel niet duidelijk.

Graag uw hulp gewenst.

Alvast hartelijk dank!

Brigitta
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-07, 09:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Even zoeken in de zoekfunctie of in de wiki kijken. Daar is er al genoeg over te vinden om je iphone werkend te krijgen

Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie hulp, web 'n walk plus of iphone abonnement?? martinelien iPhone algemeen 12 05-11-10 18:56
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies edwinvanlaer iPhone algemeen 6 01-10-10 16:32
Iphone G2 met Firmware 2.1 Geen Camera ICOON GRAAG HULP ! klaasie Jailbreak apps en thema's 8 01-11-08 00:18
problemen na update Graag hulp pcsw iPhone algemeen 1 27-03-08 20:28
graag binnenkort hulp gewenst kjellmehuys Archief 0 18-03-08 20:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:46.