//

Help! unable to recognize specified ipsw

Help! unable to recognize specified ipsw discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb me suf gelezen op het forum en gezocht via Google maar kom er gewoon niet uit... Ik heb een iPhone 3GS waarop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-09, 14:21
Sharky Sharky is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Unhappy Help! unable to recognize specified ipsw

Goedemiddag,

Ik heb me suf gelezen op het forum en gezocht via Google maar kom er gewoon niet uit...

Ik heb een iPhone 3GS waarop naar allee tevredenheid FW3.0 stond geinstalleerd. Ik gebruik het toestel met KPN en heb het gejailbreaked aangkocht, het schijnt een T-Mobile toestel te zijn geweest.

Vandaag in een moment van onoplettendheid heeft iTunes FW 3.01 er op gezet... erg stom van me, want ik heb gewoon niet goed opgelet...

Ik ben nog niet super handig met al dit gedoe, maar dacht met de duidelijke handleidingen op dit forum hem zelf wel weer aan de praat te krijgen.... dus niet...

Ik heb Redsn0w 0.8 en 0.7.2 inmiddels geprobeerd en via 5 verschillende links het bestand iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw al gedownload, maar Redsn0w blijft met de melding "unable to recognize specified ipsw" komen....

Ik heb nu toch wel dringend hulp nodig want ik ben door mijn opties heen en heb mijn telefoon hard voor mijn werk nodig...

De telefoon geeft nu bij het opstarten het iTunes logo en een USB kabel weer, verder dan een emergency call kan ik er helemaal niet meer mee...
Ik werk op een gewone PC met XP.

Wie weet de oplossing?

Groet,
Sharky
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-09, 15:02
Sharky Sharky is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Smile

Ik ben weer blij....

Kwam op het idee om het ook maar eens op een andere PC te proberen en daarmee lukte het wel! Heel vreemd want dit is ook een Windows bak met nagenoeg dezelfde configuratie... Anyway, ik ben weer in de lucht!

Nogmaals bedankt voor jullie duidelijke handleidingen!

Groet,
Sharky
  #3  
Oud 18-08-09, 15:05
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

goed om te weten dat onze handleidingen toch goed genoeg waren
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: unable to recognize specified IPSW tjingy Jailbreak 22 03-09-11 22:08
iPhone: Redsn0w cannot recognize specified IPSW iWiefring Jailbreak 6 22-02-11 18:28
iPod touch: unable to recognize specified mogumrs Jailbreak 0 23-10-10 17:46
iPhone: unable to recognise specified IPSW redsnow 8.0 & 7.2 Viincent Jailbreak 2 25-09-09 12:14
iPod touch: Unable to recognize IPWS afca_IP Jailbreak 2 18-09-09 16:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.