//

MUZIEK verzenden en ontvangen met i bluetooth

MUZIEK verzenden en ontvangen met i bluetooth discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heyz , kheb het gezogt en vond niet myn perfecte antwoord ; Kweeet dat iphone namelijk geen bluetooth heeft maar er is een app die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-09, 14:20
djkoksal djkoksal is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard MUZIEK verzenden en ontvangen met i bluetooth

Heyz , kheb het gezogt en vond niet myn perfecte antwoord ;

Kweeet dat iphone namelijk geen bluetooth heeft maar er is een app die ik net heb gedoawnload i bluetooth ,
Ik kan foto s verzenden en ontvangen ,
hoe moet ik muziek verzenden ?
en als ik een muziek krijg , waar moet ik het opslagen zo dat het in de ''icoontje'' ipod komt
Alvast bedankt

Ik heb het gezogt maar vond geen echte duidelijke topic :S
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-09, 17:10
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

iPhone heeft wel Bluetooth, alleen is deze door Apple beperkt tot bepaalde functies en kan je er geen muziek mee verzenden, wel foto's en andere bepaalde gegevens, afhankelijk van de app die je gebruikt.
Muziek verzenden naar een ander toestel is hetzelfde als piraterij, je verdeeld illegaal muziek, hetzij je zelf de rechten bezit van het gemaakte song. Dit is een reden waarom Apple dit niet toestaat. Uiteraard zal het wel mogelijk zijn bij een gejailbreakte iPhone, maar het blijft illegaal om zo muziek te verdelen onder vrienden en familie.
  #3  
Oud 18-08-09, 17:45
djkoksal djkoksal is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
iPhone heeft wel Bluetooth, alleen is deze door Apple beperkt tot bepaalde functies en kan je er geen muziek mee verzenden, wel foto's en andere bepaalde gegevens, afhankelijk van de app die je gebruikt.
Muziek verzenden naar een ander toestel is hetzelfde als piraterij, je verdeeld illegaal muziek, hetzij je zelf de rechten bezit van het gemaakte song. Dit is een reden waarom Apple dit niet toestaat. Uiteraard zal het wel mogelijk zijn bij een gejailbreakte iPhone, maar het blijft illegaal om zo muziek te verdelen onder vrienden en familie.
En als ik muziek ontvang?
  #4  
Oud 18-08-09, 18:03
Animestyle's schermafbeelding
Animestyle Animestyle is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkoksal Bekijk bericht
En als ik muziek ontvang?
Zal wel hetzelfde zijn als gewoon downloaden, dat mag wel maar uploaden niet (hier in Nederland tenminste)
  #5  
Oud 18-08-09, 18:34
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkoksal Bekijk bericht
En als ik muziek ontvang?
Niet door jouw "aangekochte" muziek ontvangen is gelijk aan het downloaden van een song dat eveneens niet "aangekocht" is. Er zijn uitzonderingen hierop, oa klassieke muziek kan hier onder vallen, of als de uitvoerende artiest 25 jaar overleden is dacht ik me te herinneren, maar aangezien het merendeel hier tussen de 15 en de 50 jaar is, zal dit wel niet het geval gaan zijn. Zelfs als een bepaalde artiest zijn song gratis ter beschikking gesteld heeft gehad zou je dit ook niet mogen doen zonder de toestemming van de artiest in kwestie.

Ik download elke week de gratis songs, tenminste als ze me bevallen, op iTunes USA en dat wil niet zeggen dat ik deze mag gaan uitdelen, ik heb deze eveneens aangekocht aangezien je net als bij de Belgische of Nederlandse iTunes store een "factuur" krijgt van je aankopen. Bij iTunes staan ook je gegevens in het song zijn bestand opgenomen in geval als jij dat song zomaar gaat verspreiden, dan weet men je direct te vinden.

Over het algemeen trekt men zich toch niets aan aan deze wetgevingen en volgens mij is niemand vrij van blaam dat men eens illegaal muziek binnen gehaald heeft, al dan niet om te zien of het wel de moeite is om het album van die artiest te kopen. Na aankoop wordt dat song min of meer legaal aangezien je het album en dus ook rechten betaald hebt om het te hebben.
  #6  
Oud 18-08-09, 18:45
jefjef jefjef is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Achterhoek
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkoksal Bekijk bericht
Heyz , kheb het gezogt en vond niet myn perfecte antwoord ;

Kweeet dat iphone namelijk geen bluetooth heeft maar er is een app die ik net heb gedoawnload i bluetooth ,
Ik kan foto s verzenden en ontvangen ,
hoe moet ik muziek verzenden ?
en als ik een muziek krijg , waar moet ik het opslagen zo dat het in de ''icoontje'' ipod komt
Alvast bedankt

Ik heb het gezogt maar vond geen echte duidelijke topic :S
off topic, wat een crime om dit te lezen.
  #7  
Oud 18-08-09, 19:50
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Wel gezocht? Zoekterm iBluetooth en je komt erachter dat er al een discussie over iBluetooth gaande is. Deze post in die discussie geeft antwoord op jou vraag. Daarnaast is iBluetooth een Cydia-applicatie en jij opent hier, bij de AppStore-applicaties, een nieuwe discussie..

Reden genoeg om deze discussie te sluiten, gelieve deze discussie hier voortzetten.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met ipod via bluetooth verzenden naar telefoon? jordywos Jailbreak apps en thema's 14 24-10-12 00:10
verzenden en ontvangen van mail Senior iPhone algemeen 0 18-10-10 17:21
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen tikospike iPhone algemeen 28 09-09-10 16:18
Sms ontvangen en verzenden tegelijk L-axe-effect iPhone algemeen 13 19-12-08 22:50
probleem van ontvangen sms tijdens verzenden vpf-shinobi iPhone algemeen 0 26-09-08 10:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.